Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-24
Myślenice: USŁUGA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU MIEJSKIEGO SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO NA TERENIE MIASTA MYŚLENICE
Numer ogłoszenia: 149743 - 2007; data zamieszczenia: 24.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Myślenice, Rynek 8/9, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2741741 w. 163, fax 012 2720215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU MIEJSKIEGO SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO NA TERENIE MIASTA MYŚLENICE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje usługę polegającą na wykonaniu systemu monitoringu wizyjnego w Mieście Myślenice opartego na łączności radiowej i modelu komunikacji otwartej TCP/IP. System oparty będzie na 16 zespołach kamerowych, stacji rejestracji wideo oraz dwóch stanowiskach operatorskich dozoru wizyjnego. Szczegółowe rozwiązania techniczne zawarte są w dokumentacji projektowej wraz z załącznikami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.22.82.00 - Usługi transmisji sygnału radiowego2 7 Kod CPV wg słownika 2008: 64.22.82.00 - (2) Usługi transmisji sygnału radiowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oferta musi zawierać: 1) Formularz oferty z nazwą Wykonawcy oraz z merytoryczną zawartością odnoszącą się do przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszej specyfikacji - wg załączonego druku - Załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 ust.1, spełniający warunki zawarte w art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 2 do oferty. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał z należytą starannością przynajmniej jedno podobne zamówienie z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca wykonania - Załącznik nr 3 do oferty. 5) Oświadczenie o akceptacji postanowień SIWZ i projektu umowy. 6) Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslenice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Myślenice, ul.Rynek 8/9, Wydział GPI pok. 54 tel. (012)274-17-41 w 163.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 32-400 Myślenice ul. Rynek 8/9 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.