eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieleń › Wykonanie prac konserwatorskich i rekonstrukcyjnych przy Pomniku Powstańców Wielkopolskich na cmentarzu przy kościele parafialnym pw. Św. Stanisława Biskupa w Rosku - II etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-29

Wieleń: Wykonanie prac konserwatorskich i rekonstrukcyjnych przy Pomniku Powstańców Wielkopolskich na cmentarzu przy kościele parafialnym pw. Św. Stanisława Biskupa w Rosku - II etap
Numer ogłoszenia: 149700 - 2016; data zamieszczenia: 29.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166203 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieleń, ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń, woj. wielkopolskie, tel. (067) 2561170 w. 47, faks (067) 2561021.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac konserwatorskich i rekonstrukcyjnych przy Pomniku Powstańców Wielkopolskich na cmentarzu przy kościele parafialnym pw. Św. Stanisława Biskupa w Rosku - II etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje prace zgodne z dokumentacją wstępną projektem konserwatorskim na Prace Konserwatorskie i rekonstrukcyjne przy pomniku Powstańców Wielkopolskich na cmentarzu przy kościele parafialnym w Rosku, gmina Wieleń, powiat czarnkowsko - trzcianecki, województwo wielkopolskie - II etap opracowany przez Biuro Dokumentacji Zabytków Rafał Plebański 2015 r. Program prac konserwatorskich: 1. Dokumentacja fotograficzna obiektu przed przystąpieniem do prac. 2. Usunięcie zieleni - rosnące wewnątrz kwatery żywotniki należy przesadzić na teren przykościelny w uzgodnieniu z administratorem parafii i służbami konserwatorskimi (teren cmentarza wpisany został do rejestru zabytków) 3. Demontaż istniejącego ogrodzenia - demontaż słupków żeliwnych z łańcuchami - demontaż słupków murowanych ogrodzenia - demontaż murków 4. Niwelacja terenu wewnątrz kwatery do poziomu ustalonego w trakcie prac konserwatorskich I etapu 5. Usunięcie nawierzchni asfaltowej 6.Wykonanie elementów odlewanych wykonać należy: - odlewy belek - przęseł ogrodzenia o wymiarach 80 x 170 x 35 cm z uskokiem na górnej ścianie - odlewy słupków cokołowych o wymiarach 80 x 50 x50 cm - odlewy kul wieńczących o średnicy 50 cm 7. Hydrofobizacja elementów ogrodzenia za pomocą preparatu hydrofobowego Funcosil AS lub Funcosil SL lub równoważnego 8. Przygotowanie terenu do osadzenia ogrodzenia - wykonanie rowów na obwodzie kwatery i odpowiednie wypoziomowanie dna które winno zostać utwardzone grysem kamiennym. W miejscach osadzenia słupków cokołów ogrodzenia należy wykonać po uprzednim zaszalowaniu podstawy do osadzenia słupków z trzpieniem metalowym. 9. Wykonanie izolacji pionowej pomiędzy glebą a elementami ogrodzenia za pomocą przegród z folii budowlanej kubełkowej 10. Wykonanie osadzenia w gruncie elementów pionowych cokołów za pomocą trzpieni metalowych zatopionych w cementowych formach wylanych w szalunku 11. Montaż elementów poziomych - przęseł - belek 12. Montaż kul nakrywających cokoły 13. Opracowanie powierzchni elementów odlewanych ogrodzenia - retusze - ewentualnie powtórna hydrofobizacja 14. Niwelacja terenu wewnątrz kwatery i wyrównanie - ewentualne nasadzenia 15. Wykonanie dokumentacji powykonawczej prac konserwatorskich i restauratorskich Wycena winna obejmować wyszczególnione powyżej prac. 8. D - 3a - obramowanie w formie odlewnych segmentów z lastrika jednobarwnego 0,30 % - 1,50% - belki - 9szt. 8. D - 3a - kule ze sztucznego kamienia (lastriko) na cokołach odlewy o śr. 50 cm z lastrika jednobarwnego 0,30 % - 1,50% - 8 szt. 8. D - 3a - cokoły z lastriko prostopadłościenne odlewy z lastrika jednobarwnego 0,30 % - 1,50% - 8 szt. - Za wykonanie powyższego zadania Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe. - Przed złożeniem oferty zalecane jest przeprowadzenie wizji lokalnej. - Częściowe finansowanie zamówienia pochodzić będzie ze środków Rady OPWiM, - Rada OPWiM będzie uprawniona do odstąpienia od umowy jeżeli wykonawca nie zakończył wykonania umowy w terminach wskazanych w umowie lub wykonywał umowę w sposób sprzeczny z obowiązującymi przepisami lub w sposób naruszający należny, ze względu na przedmiot zamówienia, szacunek i powagę. - Termin płatności 30 dni od dnia wpływu faktury do Rady OPWiM. - Wykonawca będzie uprawniony do wystawienia faktury po wykonaniu wszystkich prac objętych zamówieniem oraz usunięciu wszelkich usterek stwierdzonych w czasie jego odbioru. Faktura zostanie wystawiona z opisem: Wykonanie prac remontowych zbiorowej mogiły powstańców wielkopolskich na cmentarzu przykościelnym parafii pw. Św. Stanisława Biskupa w Rosku. - Faktura zostanie wystawiona częściowo na: - Radę OPWiM (Rada Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa, ul. Wspólna 2, 00-923 Warszawa, NIP 526-105-30-50) oraz częściowo na: - Gminę Wieleń, ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń, NIP 763-210-94- 91. - Za datę zapłaty należności wynikających z faktury uważa się datę dokonania przez Radę OPWiM i zamawiającego na rzecz wykonawcy polecenia przelewu bankowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.14 - Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Rzeźby i Konserwacji Kamienia Iwo Maj, ul. Dąbrowskiego 21a, 62-025 Kostrzyn, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54206,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 66000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73615,50

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.