eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZiębicePrzebudowa budynku byłej Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Gliwickiej w Ziębicach na budynek mieszkalny wielorodzinny.



Ogłoszenie z dnia 2007-08-24

Ziębice: Przebudowa budynku byłej Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Gliwickiej w Ziębicach na budynek mieszkalny wielorodzinny.
Numer ogłoszenia: 149696 - 2007; data zamieszczenia: 24.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ziębice, ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8163870, fax 074 8191212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku byłej Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Gliwickiej w Ziębicach na budynek mieszkalny wielorodzinny..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia, zgodnie z dokumentacją, jest przebudowa budynku byłej Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Gliwickiej w Ziębicach na budynek mieszkalny wielorodzinny. Budynek będący przedmiotem opracowania jest budynkiem wolnostojącym, czterokondygnacyjnym, podpiwniczonym, z poddaszem nieużytkowym. Bilans terenu działki: Powierzchnia działki - 2043,00 m2 Powierzchnia zabudowy budynku - 384,10 m2 Powierzchnia utwardzona - 940,10 m2 Projektowanym przeznaczeniem obiektu jest budynek mieszkalny wielorodzinny. W budynku zlokalizowano 16 mieszkań o powierzchni od 44,77 -64,47 m2. Przewiduje się po cztery mieszkania na parterze, 1 i 2 piętrze. W celu zapewnienia dostępu do poddasza wymagana jest pionowa rozbudowa istniejącej klatki schodowej. Piwnice proponuje się przeznaczyć na pomieszczenia techniczne, piwnice lokatorskie, wózkownię. Jedno z mieszkań na parterze jest przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Dostęp dla osób niepełnosprawnych od strony podwórza po projektowanej wewnętrznej pochylni. Dane charakterystyczne obiektu: Powierzchnia zabudowy - 384,10 m2 Powierzchnia mieszkalna projektowana - 674,19 m2 Powierzchnia komunikacyjna 191,52 m2 Kubatura - 5200 m3 Ilość kondygnacji nadziemnych - 4 Ilość kondygnacji podziemnych -1 Ilość klatek schodowych - 1 Wymiary rzutu poziomego - 25,22 x 15,23 m Wysokość budynku - 17,80 m Zakres prac budowlanych - roboty rozbiórkowe, - wykonanie nowych otworów drzwiowych i nadproży ( według części konstrukcyjnej PW) - zamurowanie niektórych otworów drzwiowych - likwidacja wejścia do piwnicy z dawnego zaplecza kuchni szkolnej - zamurowanie otworu drzwiowego - wykonanie fragmentu stropu w miejscu otworu na schody ( według części konstrukcyjnej PW) - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w piwnicy i otworach wejściowych do mieszkań - wymiana stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej - likwidacja istniejących posadzek i podłóg - wykonanie na parterze dwóch wewnętrznych pochylni dla osób niepełnosprawnych - likwidacja istniejących sanitariatów - remont powierzchni ścian i sufitów - wykonanie nowych przewodów wentylacji grawitacyjnej i spalinowych - wykonanie otworu klatki schodowej w stropie nad 2 piętrem ( wg części konstrukcyjnej PW) - wykonanie biegów i spocznika klatki schodowej z 2 pietra na poddasze ( według części konstrukcyjnej PW) - likwidacja drewnianych schodów na poddasze - wykonanie fragmentu stropu w miejscu otworu na schody ( według części konstrukcyjnej PW) - zabezpieczenie i wymiana niektórych elementów konstrukcji dachu (według części konstrukcyjnej PW) - wymiana pokrycia dachu analogicznie do istniejącego - montaż nowych rynien i rur spustowych - demontaż instalacji wod.-kan., gaz, c.o. - wykonanie instalacji wewnętrznych wod.- kan. (poziomy, piony i podejścia pod wodomierze) - wykonanie instalacji gazowej (przemieszczenie zaworu głównego, poziomy, piony i podejścia pod gazomierze) - wykonanie instalacji elektrycznej (z wyłączeniem instalacji wewnątrz lokali mieszkalnych) - modernizacja przyłączy - likwidacja istniejącej kotłowni w piwnicy Szczegółowy zakres robót precyzuje projekt budowlano - wykonawczy i przedmiar robót. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z opracowanym projektem wykonawczym przez Studio Projektowe MARWIT z Gliwic.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.53.00 - 45.45.53.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferent musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie zł: dwadzieścia tysięcy zł). Informacja ta dotyczy tylko oferentów, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert w drugim etapie postępowania..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: - co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie których występują roboty pokrywcze z dachówki, tynki, posadzki, stolarka okienna i drzwiowa, instalacje wod.-kan., gaz, elektryczne tzn. robót polegających na remoncie budynków, z których co najmniej jeden obiekt miał kubaturę minimum 3 500 m3. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych (wykonywanych) robót z podaniem inwestora (adres), zakresu robót, wartości brutto i terminu realizacji oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje, protokóły odbioru robót itp.) Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie w zakresie wymienionym w wykazie. b) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące [osoby] wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Kierownik budowy - mający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy, posiadający uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Przez doświadczenie zawodowe należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień do daty składania ofert, Osoby - sprawujące bezpośredni nadzór na budowie nad robotami wodno-kanalizacyjnymi, gazowymi i elektrycznymi, posiadające wymagane uprawnienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia i kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności przez te osoby. Uwaga: przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przynależność osób, które będą wykonywać zamówienie, do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 20 % zaoferowanej ceny netto (może być wyciąg z rachunku bankowego) lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 20 % zaoferowanej ceny netto, wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 100 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, może być ono złożone wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym winno ono być podpisane przez każdego z tych wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej oferent składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi powyżej. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający uzna i ustali kolejność i liczbę za najpełniej spełniających warunki udziału w postępowaniu Wykonawców i wystosuje zaproszenia do Wykonawców, którzy przedstawią wykaz wykonanych w okresie 5-ciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o największej sumarycznej wartości wszystkich robót wykazanych w wykazie. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zakresie wymienionym w wykazie i należycie. W sytuacji gdy liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5-ciu, Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana wraz z zaproszeniem do składania ofert..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ziębicach ul. Przemysłowa 10 57-220 Ziębice Sekretariat - pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.