Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-07
Ciechocinek: Przebudowa i urządzenie placu targowego - Rynek Miejski wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej na działce nr 455 przy ul Piekarskiej w Ciechocinku.
Numer ogłoszenia: 149693 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechocinek , ul. Kopernika 19, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2836458, 4161800, faks 054 2836423.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocinek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i urządzenie placu targowego - Rynek Miejski wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej na działce nr 455 przy ul Piekarskiej w Ciechocinku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Budowę 10 szt. pawilonów handlowych; b) Budowę toalety publicznej z szaletem i umywalnią; c) Budowę infrastruktury zewnętrznej; d) Obsługę geodezyjną inwestycji wraz z inwentaryzacją powykonawczą, e) Opracowanie zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 30000.00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, udzielą 5 lat gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, spełniają wymogi określone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca w/w warunki spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.Dokumenty potwierdzające ważność oferty. 1)Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. 2)Aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta. 3)Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością oferenta wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. 6)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4 do 9 prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7)Umowę regulującą współpracę w przypadku podmiotów występujących wspólnie. B.Dokumenty potwierdzające odpowiedniość oferty. B.1. Dokumenty potwierdzające wiarygodność finansową, ekonomiczną, techniczną, kadrową i doświadczenie oferenta. 1)Oświadczenie oferenta w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2)Oświadczenie finansowe, złożone wg załącznika nr 2 lub 2a, potwierdzone sprawozdaniami finansowymi, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za lata 2006, 2007 i 2008. 3)Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5)Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby nie będące jego pracownikami; 6)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia nie będące własnością wykonawcy. 7)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 8)Informacja dotycząca części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. B.2 Pozostałe dokumenty potwierdzające odpowiedniość oferty. 1)Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia. 2)Wstępny harmonogram robót..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciechocinek.bip-jst.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ciechocinku ul. Kopernika 19, 87-720 Ciechocinek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Burmistrza Ciechocinka ul. Kopernika 19, 87-720 Ciechocinek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CIECHOCINKA
- Dostawa zestawu do zajęć przyrodniczo-outdoorowych w Przedszkolu Samorządowym nr 1 w Ciechocinku
- Przebudowa placu zabaw w Żłobku Samorządowym Bajeczka w Ciechocinku
- Dostawa mięsa wołowego, mięsa wieprzowego, podrobów oraz wędlin wieprzowych i wołowych
- Dostawa samochodu osobowego - busa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Miejskiej Ciechocinek.
więcej: przetargi w Ciechocinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "PS nr 6 - zalecenia p. poż.".
- Zespół Przedszkoli Miejskich nr 1 w Gliwicach. Remont budynku Przedszkola Miejskiego nr 33
- Budowa demonstracyjnego budynku przedszkolnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Bystrzyca Kłodzka.
- "Rozbudowa szkoły w Gródku o oddział przedszkolny wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Budowa żłobka w Bolewicach oraz Budowa DDP w Bolewicach
- Zespół Przedszkoli Miejskich nr 1 w Gliwicach.Roboty budowlane związane z modernizacją budynku Przedszkola Miejskiego nr 42 w Gliwicach.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.