eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie modernizacji Oddziału VIII B w obiekcie szpitalnym w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-24

Łódź: Wykonanie modernizacji Oddziału VIII B w obiekcie szpitalnym w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
Numer ogłoszenia: 149671 - 2007; data zamieszczenia: 24.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, fax 042 6528620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji Oddziału VIII B w obiekcie szpitalnym w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji Oddziału VIII B w obiekcie szpitalnym w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159. Oddział VIII B mieści się na I-piętrze Pawilonu Nr VIII. Powierzchnia oddziału 888,10 m2. Zakres prac do wykonania: - wyburzenie ścianek działowych z cegły, - demontaż grzejników c-o, - demontaż armatury sanitarnej, - demontaż osprzętu i opraw elektrycznych, - postawienie nowych ścianek działowych z płyt kartonowo - gipsowych wodoodpornych lub cegły pełnej, - wymiana stolarki drzwiowej, - wykonanie podłączeń hydraulicznych i sanitarnych instalacji z wymianą grzejników oraz z montażem armatury sanitarnej (zlewozmywaki, umywalki, muszle klozetowe, brodziki z kabinami, baterie), - wykonanie instalacji elektrycznych NN wraz z osprzętem, wykonanie pomiarów elektrycznych, - rozprowadzenie instalacji telefonicznej z montażem gniazd, - ułożenie wykładzin PCV, terakoty i glazury na ścianach po wcześniejszym przygotowaniu podłoży, - malowanie ścian i sufitów po wcześniejszym przygotowaniu podłoży, - założenie nakładek z PCV na okienne parapety lastryko.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości 5 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 164, poz.1163 z pózn. zm.), który: a) posiada wymagane przepisami uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności i czynności określonych zakresem niniejszego zamówienia publicznego. W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: · złożyli aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. zrealizował (rozpoczął i zakończył) roboty budowlane zbliżone co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego, tj. wykonał w ciągu ostatnich 5 lat roboty budowlane (minimum trzy roboty budowlane) w obiektach użyteczności publicznej, o podobnym charakterze, o łącznej wartości robót budowlanych za ostatnie 5 lat nie mniejsza niż 3.000.000 zł i zakresie jak roboty, będące przedmiotem niniejszego zamówienia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: · dysponowali osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie - dotyczy kierownika budowy. również z zaświadczeniem o wpisaniu na listę członków właściwej listy samorządu zawodowego. - ocena na podstawie załączonych dokumentów, · przedstawili wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - ocena na podstawie załącznika nr 3 · poinformowali o podwykonawcach, jeśli wykonawca zamierza podzielić zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia z potwierdzeniem tych kwalifikacji, a także zakresu i wartości mających wykonać część zamówienia - załącznik nr 4 · wykonali w ciągu ostatnich 5 lat roboty budowlane (minimum trzy roboty budowlane) w obiektach użyteczności publicznej, o podobnym charakterze, o łącznej wartości robót budowlanych za ostatnie 5 lat nie mniejszej niż 3.000.000 zł i zakresie jak roboty, będące przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumenty potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 c) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, tj: · posiada środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości 500.000 zł na realizację zamówienia, · posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (polisa na OC deliktowe i OC kontraktowe sumy gwarancyjnej nie mniej niż 500.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia). W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: · złożyli oświadczenie, że posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości 500.000 zł na realizację przedmiotu zamówienia. · przedstawili aktualną na dzień otwarcia Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d) nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 164, poz.1163 z późn. zm.). W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: · złożyli oświadczenie, że nie zalegają z opłaceniem podatków, opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. · złożyli oświadczenie, że nie zalegają z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. · przedstawili aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy-Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. · przedstawili aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy-Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków Oceny spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i zobowiązań o spełnianiu tych warunków - zgodnie z załączonymi do SIWZ formularzami oświadczeń oraz w oparciu o wymagane niniejszą SIWZ dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 164, poz.1163 z pózn. zm.), który: a) posiada wymagane przepisami uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności i czynności określonych zakresem niniejszego zamówienia publicznego. W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: · złożyli aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. zrealizował (rozpoczął i zakończył) roboty budowlane zbliżone co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego, tj. wykonał w ciągu ostatnich 5 lat roboty budowlane (minimum trzy roboty budowlane) w obiektach użyteczności publicznej, o podobnym charakterze, o łącznej wartości robót budowlanych za ostatnie 5 lat nie mniejsza niż 3.000.000 zł i zakresie jak roboty, będące przedmiotem niniejszego zamówienia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: · dysponowali osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie - dotyczy kierownika budowy. również z zaświadczeniem o wpisaniu na listę członków właściwej listy samorządu zawodowego. - ocena na podstawie załączonych dokumentów, · przedstawili wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - ocena na podstawie załącznika nr 3 · poinformowali o podwykonawcach, jeśli wykonawca zamierza podzielić zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia z potwierdzeniem tych kwalifikacji, a także zakresu i wartości mających wykonać część zamówienia - załącznik nr 4 · wykonali w ciągu ostatnich 5 lat roboty budowlane (minimum trzy roboty budowlane) w obiektach użyteczności publicznej, o podobnym charakterze, o łącznej wartości robót budowlanych za ostatnie 5 lat nie mniejszej niż 3.000.000 zł i zakresie jak roboty, będące przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumenty potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 c) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, tj: · posiada środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości 500.000 zł na realizację zamówienia, · posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (polisa na OC deliktowe i OC kontraktowe sumy gwarancyjnej nie mniej niż 500.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia). W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: · złożyli oświadczenie, że posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości 500.000 zł na realizację przedmiotu zamówienia. · przedstawili aktualną na dzień otwarcia Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d) nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 164, poz.1163 z późn. zm.). W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: · złożyli oświadczenie, że nie zalegają z opłaceniem podatków, opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. · złożyli oświadczenie, że nie zalegają z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. · przedstawili aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy-Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. · przedstawili aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy-Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria-lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ofertę należy sporządzić zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, którą należy odebrać osobiście w budynku administracyjnym B pok. 212, lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego - 17.09.2007 r. do godz. 1100 w sekretariacie Zespołu - budynek administracyjny A, pok. 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.