eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaKomputerowy zestaw multimedialny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-24

Gdynia: Komputerowy zestaw multimedialny
Numer ogłoszenia: 149666 - 2007; data zamieszczenia: 24.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Składnica Marynarki Wojennej, ul. kontradm. X. Czernickiego 124, 81-904 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6267933, fax 058 6267650.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mw.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Komputerowy zestaw multimedialny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerowego zestawu multimedialnego w ilości 10 kpl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 speł-niający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 U PZP oraz warunki dodatkowe takie jak: a)prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia (potwier-dzoną wpisem do rejestru); b)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c)spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ. 2)Dostawca może zastrzec, jakie informacje zawarte w ofercie nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, gdyż stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Ocena spełnienia wymaganych warunków oraz wybór najkorzystniejszej oferty wg ustalo-nych zasad zostanie dokonany tylko na podstawie złożonych z ofertami dokumentów i in-formacji zawartych w ofertach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wymagane jest złożenie następujących oświadczeń i dokumentów: a)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 U Pzp wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ter-minu składania ofert; c)wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta oraz sposób reprezentacji o ile nie wynika to z załączonego rejestru (upoważnienie do reprezentowania oferenta w zakresie prowadzonego postępowania - o ile takie zostało wystawione); d)umowę lub pełnomocnictwo regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; e)podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wymienione w ppkt. a),b),c); f)oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze wzorem umowy i akceptuje jej treść; g)cenę oferty w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, w układzie: - wartość netto, - podatek VAT, - cenę brutto; h)warunki gwarancji i jej okres w miesiącach; i)warunki płatności; j)oświadczenie o terminie wykonania zamówienia; k)oświadczenie, że w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia; l)informację o dacie produkcji oferowanych wyrobów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CENTRALNA SKŁADNICA MARYNARKI WOJENNEJ KOMÓRKA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ul. X. Czernickiego 124 81 - 904 Gdynia pok. nr 121 Tel.: (058) 6267933, Faks: (058) 6267650.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 10:00, miejsce: CENTRALNA SKŁADNICA MARYNARKI WOJENNEJ ul. X. Czernickiego 124 81 - 904 Gdynia kancelaria, pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.