Ogłoszenie z dnia 2013-04-16
Szczecin: Dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 149644 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie, ul. Rybacka 1, 70-204 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800703, faks 91 4800705.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 39.83.30.00 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu 39.83.12.00 - Detergenty 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.71.19.00 - Mydło 33.76.10.00 - Papier toaletowy 18.42.40.00 - Rękawice 44.17.40.00 - Folia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Delko Esta sp. z o.o., ul. J. Kochanowskiego 23, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 195074,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 173327,43
Oferta z najniższą ceną: 173327,43 / Oferta z najwyższą ceną: 181388,58
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postanowiono dokonać zamówienia w trybie zapytania o cenę, ponieważ przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zatem spełniony został warunek zastosowania tego trybu, określony w art. 70 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- REMONT BUDYNKÓW NR: 1, 51 i 70, ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE SKŁADU MOSTY
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - w podziale na części
- Rozbiórka budynku użytkowego przy ul. Krakowskiej 34, wraz z robotami towarzyszącymi, w trybie "zaprojektuj i wybuduj".
- Organizacja pracy, gospodarowanie środkami Funduszu Pracy, obsługa kadrowa pracowników PUP, windykacja nienależnie pobranych świadczeń w oparciu o ustawę rynku pracy i służbach zatrudnienia
- Sukcesywne dostawy mleka i nabiału dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas imprezy muzycznej pn. "31 Pol´and Rock Festival".
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa umundurowania dla inspektorów ITD.
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- ARTYKUŁY I AKCESORIA DO USŁUGI SPRZĄTANIA, POJEMNIKI NA ZUŻYTE IGŁY, PODAJNIKI
- Dostawa rękawic medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie dostawy pomocy dydaktycznych i terapeutycznych, sprzętu sportowego i książek.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.