Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-03
Warszawa: Dostawa odzieży pracowniczej, odzieży operacyjnej, pościeli, serwet operacyjnych, obuwia i ubrań roboczych dla kierowców karetek.- 8 pakietów
Numer ogłoszenia: 149592 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka", Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8151024, fax 022 8151015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży pracowniczej, odzieży operacyjnej, pościeli, serwet operacyjnych, obuwia i ubrań roboczych dla kierowców karetek.- 8 pakietów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1-odzież operacyjna Pakiet nr 2- fartuchy chirurgiczne pełnobarierowe wielokrotnego użytku Pakiet nr 3- odzież pracownicza Pakiet nr 4 - odzież dla pacjentów Pakiet nr 5 - bielizna operacyjna i pościel Pakiet nr 6 - obuwie pracownicze Pakiet nr 7 - obuwie operacyjne Pakiet nr 8 - komplety ubrań dla kierowców karetek pogotowia W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia: 1.Oświadczenia, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i na potwierdzenie powyższego posiada aktualne dokumenty zgodnie z obowiązującym prawem i dostarczy je na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy - według załącznika nr 6 do SIWZ. 2.Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych - o ile dotyczy dla pakietu nr 1 i nr 2 3.Karta techniczna tkaniny - dotyczy pakietu nr 1 i nr 2 4.Wyniki badań przeprowadzonych przez niezależną jednostkę notyfikowaną potwierdzające odporność fartucha na przesiąkanie płynów po zadeklarowanej przez producenta 100 cykli prania, suszenia, sterylizacji. Metoda badania określająca odporność na przesiąkanie płynów zgodna z normą PN-EN 20811:1997 r.- dotyczy pakietu nr 2 5.Do oferty winny być załączone wzory oferowanego przedmiotu po 1 szt. z każdej pozycji asortymentu. Ich brak spowoduje odrzucenie oferty. Na pisemny wniosek wzory zostaną zwrócone Wykonawcą po zakończeniu procedury przetargowej - zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.10.00 - Odzież medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.90.00 - Odzież medyczna Oryginalny kod CPV: 36.13.31.16 - Bielizna pościelowa bawełniana Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.16 - Łóżeczka Oryginalny kod CPV: 19.30.00.00 - Obuwie Kod CPV wg słownika 2008: 18.80.00.00 - Obuwie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium...
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8.1. SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, budynek K, pokój 103..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek K, pokój 103. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 10:00 w budynku K, pokój 104...
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odzież operacyjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odzież operacyjna - 5 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: fartuch chirurgiczny pełnobarierowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fartuch chirurgiczny pełnobarierowy- 280 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: odzież pracownicza.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odzież pracownicza - 20 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: odzież dla pacjentów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odzież dla pacjentów - 4 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.31.16-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Bielizna operacyjna i pościel.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna operacyjna i pościel - 13 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.31.16-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: obuwie pracownicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obuwie pracownicze - 4 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: obuwie operacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obuwie operacyjne - 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: komplet ubrań dla kierowców karetek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komplet ubrań dla kierowców karetek - 12 kompletów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeglądy konserwacyjne, usługi serwisowe oraz modernizacja lub rozbudowa systemów dozoru telewizyjnego CCTV w obiektach Komendy Głównej Policji w Warszawie
- 391/2025 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Budowa przyłącza wodociągowego i ciepłowniczego do budynku przy al. Solidarności 84 w Warszawie, opracowanie dokumentacji, montaż studni; postępowanie w systemie "projektuj i buduj".
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzorów autorskich dla przebudowy boiska i budowy drogi pożarowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: " Modernizacja boiska oraz hali sportowej p
- ZP/13/25 Remont i modernizacja pomieszczeń znajdujących się na trzecim piętrze w siedzibie Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Nowy Zjazd 1 - ETAP I.
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę DW 696 polegająca na budowie chodnika i peronów na odc. od km 11+798 do km 11+905 w m. Skupie, gm. Mokobody, pow. siedlecki, woj. mazowieckie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wyposażenie budynku przedszkola i żłobka przy ul. Topolowej 6 w Mosinie"
- Utworzenie miejsc opieki w Publicznym Żłobku w Czudcu ul. Rzeszowska 33, 38-120 Czudec" w ramach Programu MALUCH + 2022-2029
- 33-P-25 Jednorazowa odzież medyczna i rękawice medyczne
- Utworzenie miejsc opieki w Publicznym Żłobku w Czudcu oddział Babica, Babica 102, 38-120 Czudec" w ramach Programu MALUCH + 2022-2029
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Jędrzejów w 2025 r.
- Dostawa odzieży roboczej ochronnej, środków ochrony osobistej na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
więcej: Obuwie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.