eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa odzieży pracowniczej, odzieży operacyjnej, pościeli, serwet operacyjnych, obuwia i ubrań roboczych dla kierowców karetek.- 8 pakietów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-03

Warszawa: Dostawa odzieży pracowniczej, odzieży operacyjnej, pościeli, serwet operacyjnych, obuwia i ubrań roboczych dla kierowców karetek.- 8 pakietów
Numer ogłoszenia: 149592 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka", Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8151024, fax 022 8151015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży pracowniczej, odzieży operacyjnej, pościeli, serwet operacyjnych, obuwia i ubrań roboczych dla kierowców karetek.- 8 pakietów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1-odzież operacyjna Pakiet nr 2- fartuchy chirurgiczne pełnobarierowe wielokrotnego użytku Pakiet nr 3- odzież pracownicza Pakiet nr 4 - odzież dla pacjentów Pakiet nr 5 - bielizna operacyjna i pościel Pakiet nr 6 - obuwie pracownicze Pakiet nr 7 - obuwie operacyjne Pakiet nr 8 - komplety ubrań dla kierowców karetek pogotowia W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia: 1.Oświadczenia, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i na potwierdzenie powyższego posiada aktualne dokumenty zgodnie z obowiązującym prawem i dostarczy je na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy - według załącznika nr 6 do SIWZ. 2.Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych - o ile dotyczy dla pakietu nr 1 i nr 2 3.Karta techniczna tkaniny - dotyczy pakietu nr 1 i nr 2 4.Wyniki badań przeprowadzonych przez niezależną jednostkę notyfikowaną potwierdzające odporność fartucha na przesiąkanie płynów po zadeklarowanej przez producenta 100 cykli prania, suszenia, sterylizacji. Metoda badania określająca odporność na przesiąkanie płynów zgodna z normą PN-EN 20811:1997 r.- dotyczy pakietu nr 2 5.Do oferty winny być załączone wzory oferowanego przedmiotu po 1 szt. z każdej pozycji asortymentu. Ich brak spowoduje odrzucenie oferty. Na pisemny wniosek wzory zostaną zwrócone Wykonawcą po zakończeniu procedury przetargowej - zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.10.00 - Odzież medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.90.00 - Odzież medyczna Oryginalny kod CPV: 36.13.31.16 - Bielizna pościelowa bawełniana Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.16 - Łóżeczka Oryginalny kod CPV: 19.30.00.00 - Obuwie Kod CPV wg słownika 2008: 18.80.00.00 - Obuwie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium...

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8.1. SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, budynek K, pokój 103..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek K, pokój 103. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 10:00 w budynku K, pokój 104...

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odzież operacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odzież operacyjna - 5 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: fartuch chirurgiczny pełnobarierowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fartuch chirurgiczny pełnobarierowy- 280 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: odzież pracownicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odzież pracownicza - 20 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: odzież dla pacjentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odzież dla pacjentów - 4 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.31.16-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Bielizna operacyjna i pościel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna operacyjna i pościel - 13 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.31.16-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: obuwie pracownicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obuwie pracownicze - 4 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: obuwie operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obuwie operacyjne - 1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: komplet ubrań dla kierowców karetek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komplet ubrań dla kierowców karetek - 12 kompletów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.