To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-27
Grójec: Dostawa materiałów administracyjno-biurowych
Numer ogłoszenia: 149591 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133309 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3411, , 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6662250, faks 048 6662394.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sektor finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów administracyjno-biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr l do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Plus Zbigniew Jakubczyk, ul. Tartaczna 3/5, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82478,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 97499,79
Oferta z najniższą ceną: 97499,79 / Oferta z najwyższą ceną: 97499,79
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadań inwestycyjnych.
- Wykonanie badań laboratoryjnych w związku z realizacją trzech zadań inwestycyjnych na drogach Powiatu Grójeckiego.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadania inwestycyjnego.
- Wykonanie badań laboratoryjnych w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1617 W Błędów - Wilków na odc. Załuski - Wilków Drugi.
- Dostawa infrastruktury cybernetycznej dla Starostwa Powiatowego w Grójcu
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz papieru do urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy" część I i część II.
- Dostawa artykułów biurowych i papieru dla LODR w Końskowoli
- Sprzedaż i dostawa okładek ma potrzeby dyplomatoriów dla kierunków: Fizjoterapia , Pielęgniarstwo i Położnictwo.
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych dla 1. RBLog
- Dostawa materiałów biurowych
- "Dostawa materiałów biurowych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu i jej Oddziałów".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.