Ogłoszenie z dnia 2007-08-24
Zielonka: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 149563 - 2007; data zamieszczenia: 24.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, fax 022 7614446.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jbr.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego fabrycznie no-wego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. 3.2 Ilości poszczególnego sprzętu, szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w formularzu cenowym, sta-nowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia 3.3 Przedmiot zamówienia będzie podlegał: a) odbiorowi wstępnemu (rzeczowo-ilościowemu) po dostawie do magazynu WITU; b) odbiorowi końcowemu z udziałem przedstawiciela wykonawcy, po zmontowaniu i uruchomieniu na stanowiskach pracy. 3.4 Dostarczony sprzęt musi posiadać znaki firmowe producenta, oznakowanie zgodno-ści (CE) oraz świadectwa jakości, certyfikaty, atesty i aprobaty wystawione przez podmiot prawny, lub osoby fizyczne zajmujące się sprzedażą i dostawą przedmio-towego zakresu zamówienia, a w odniesieniu do oprogramowania - licencje.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem tech-nicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, ponadto: 5) udzielą gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia oraz zapewnią usunięcie jego niesprawności w okresie gwarancji, 6) akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ i we wzorze umowy, 6.2 Z postępowania wykluczeni zostaną wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną nie-zwłocznie zawiadomieni. 6.3 Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 6.4 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, a wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunko-wej w obliczeniu ceny; 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 6.5 O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2) Formularz ofertowy (oferta) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie pu-bliczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzy-staniem wzoru - załącznik nr 3 i 4. 4) Parafowany przez wykonawcę Wzór umowy z wykorzystaniem - załącznika nr 5. 7.2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre-ślonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podle-ga wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właści-wego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubez-pieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zale-ga z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odro-czenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wy-konania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadcze-nie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania za-mówienia, do oferty należy dołączyć: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 2) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informa-cjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7.4 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finan-sowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 2) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzia-łalności. 7.5 Ponadto do oferty wykonawca dołączy następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy; 2) oświadczenie, że przy dostawie sprzętu komputerowego i oprogramowania wy-konawca dostarczy na oferowany sprzęt świadectwa jakości, certyfikaty, atesty, aprobaty, licencje oraz karty gwarancyjne, 3) oświadczenie, że wykonawca części I wybrany w przetargu zobowiązuje się do udostępnienia przedstawicielowi Zamawiającego, przed dostawą, po jednym komplecie sprzętu komputerowego z każdego zestawu przewidzianego dla WITU wraz z wynikami przeprowadzonych testów sprawności, 4) oświadczenie, że akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ i we wzorze umowy. 7.6 Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie, może spowodować odrzucenie oferty. 7.7 Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 1) oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki; 2) wymienione dokumenty powinny być złożone wyłącznie w formie określonej roz-porządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów po-twierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamó-wienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy. 7.8 Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne): 1) wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny doku-ment regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; 2) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umo-wy, a pełnomocnictwo (upoważnienie) do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedsta-wicieli każdego z partnerów winno być dołączone do oferty; 3) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełno-mocnika; 4) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymie-nione, w punktach 7.1 do 7.8 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. 7.9 Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1) wszystkie dokumenty złożone przez wykonawcę są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych, które to należy wyszczególnić na druku formularza ofertowego w poz. Zastrzeżone dokumenty; 2) dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem nie pod-legających ujawnieniu oraz informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę; 3) wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych (Art. 8 ust.3).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Czas usunięcia niesprawności - 10
- 3. Okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witu.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 7 05-220 Zielonka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - kancelaria ogólna..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego fabrycznie no-wego sprzętu komputerowego. Ilości poszczególnego sprzętu, szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w formularzu cenowym, sta-nowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Czas usunięcia niesprawności - 10
- 3. Okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oprogramowania..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego oprogramowania komputerowego. Wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Czas usunięcia niesprawności - 10
- 3. Okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia - 5
INNE PRZETARGI Z ZIELONKI
- Samochód osobowy typu SUV do przewozu 5 osób
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Ossowskiej w Zielonce - etap II
- Frezarka uniwersalna
- Licencja komercyjna oprogramowania ADAMS
- Dostawa sprzętu komputerowego i macierzy dla WITU
- Budowa parkingu wraz z oświetleniem zewnętrznym i przebudową dróg wewnętrznych na terenie WITU w Zielonce
więcej: przetargi w Zielonce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu "KSSE - SKILL UP!" oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Twórcze Maluchy "
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Paszowice
- Zakup pracowni analizy danych i informatyki śledczej dla studentów dziennych kierunku SIB spec. Analiza danych i informatyka śledcza
- "Dostawa serwerów dyskowych NAS dla Gminy Miejskiej Lubaczów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i licencji.
- "Dostawa sprzętu informatycznego dla jednostek Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z zastosowaniem stawki 0% VAT"
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





