Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-24
Olsztyn: SUKCESYWNA DOSTAWA MLEKA, JEGO PRZETWORÓW I TŁUSZCZY ROŚLINNYCH NR 65/2007
Numer ogłoszenia: 149547 - 2007; data zamieszczenia: 24.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Szpital Zespolony, ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 532 6349, fax (089) 5326349.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.SZPITAL.OLSZTYN.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA MLEKA, JEGO PRZETWORÓW I TŁUSZCZY ROŚLINNYCH NR 65/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. mleko spożywcze pasteryzowane 2 % tłuszczu 5 L 50000 L 2. mleko spożywcze pasteryzowane 2 % tłuszczu 1 L 10000 L 3. śmietana 12 % tłuszczu, lekko ukwaszona 400g 7000 szt 4. jogurt naturalny 150g 4000 szt 5. kefir 1,5 % 400 g 1500 szt 6. maślanka naturalna 500 ml 400 szt 7. masło ekstra 200g 500 kg 8. sery podpuszczkowe dojrzewające twarde i półtwarde 2 - 3 kg 300 kg 9. ser twarogowy półtłusty 0,7 - 1 kg 3000 kg 10. ser topiony naturalny 20 g 100 kg 11. ser topiony naturalny 100g 50 kg 12. masło roślinne 250g 2200 kg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.51.10.00 - Mleko Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.10.00 - Mleko Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Oryginalny kod CPV: 15.43.00.00 - Tłuszcze jadalne Kod CPV wg słownika 2008: 15.43.00.00 - Tłuszcze jadalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki : 1) Wypełnić druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru załączonego przez zamawiającego i stanowiącego zał. nr 2 2) Wypełnić Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru załączonego przez Zamawiającego O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2) oświadczenie zgodne z art. 22 i art. 24 ustawy . 3) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością - świadectwo nadzoru weterynaryjnego zakładu, z którego pochodzą produkty - oświadczenie o stopniu wdrożenia zasad GMP/GHP oraz systemu HACCP lub Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności; jeżeli zakład posiada certyfikowany system - kopię certyfikatu - dokument dopuszczający samochody transportowe wykonawcy, którymi będzie dostarczał produkty do transportu żywności - zgoda na przeprowadzenie przez zamawiającego auditu funkcjonującego u dostawcy systemu bezpieczeństwa żywności
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych bud. Administracji pok. 27.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych bud. Administracji pok. 27.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa materiałów elektrycznych
- Usługi społeczne polegające na sukcesywnym świadczeniu usług hotelarskich i restauracyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Wyroby medyczne różne - nożyki, szkiełka, maski, łyżki i rękojeści do laryngoskopów
- Dostawa umundurowania dla Wojskowych Straży Pożarnych - postępowanie nr 42/D
- Organizacja warsztatów dla dzieci uczęszczających do Romskiej Świetlicy Rodzinnej finansowana w ramach zadania "Edukacja prozdrowotna uczestników Romskiej Świetlicy Rodzinnej"
- Najem analizatora do bezpośredniej identyfikacji drobnoustrojów z materiału klinicznego metodą multiplex PCR z testami oraz podłoża stałe do hodowli prątków gruźlicy
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Zbyszycach; Zbyszyce 12; 33-318 Gródek nad Dunajcem Termin realizacji: 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2025
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej
- Dostawa produktów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Andrychowie
więcej: Tłuszcze jadalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.