eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Wykonanie dostawy sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-28

Zakopane: Wykonanie dostawy sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 149526 - 2016; data zamieszczenia: 28.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163529 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012021, faks 018 2015351.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dostawy sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego dostawę polegającą na dostarczeniu sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, tj. fabrycznie nowych urządzeń i aparatów medycznych, obejmujących: 1) Aparat RTG z ramieniem C - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.3 SIWZ (Pakiet - Nr 1). Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1 (Urządzenia medyczne), 33.11.10.00-1 (Aparatura rentgenowska). 2) Myjnia - Dezynfektor - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.4 SIWZ (Pakiet - Nr 2). Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1 (Urządzenia medyczne), 33.19.10.00-5 (Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne). 3) Stanowisko do resuscytacji noworodka - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.5 SIWZ (Pakiet - Nr 3). Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1 (Urządzenia medyczne), 33.15.20.00-0 (Inkubatory). 4) Lampa do fototerapii - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.6 SIWZ (Pakiet - Nr 4). Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1 (Urządzenia medyczne), 33.15.83.00-5 (Urządzenia medyczne emitujące promieniowanie ultrafioletowe). 5) Respirator noworodkowy - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.7 SIWZ (Pakiet - Nr 5). Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1 (Urządzenia medyczne), 33.15.74.00-9 (Medyczna aparatura oddechowa). 6) Kolposkop - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.8 SIWZ (Pakiet - Nr 6). Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1 (Urządzenia medyczne), 33.16.41.00-8 (Kolposkopy). 7) Aparat elektrochirurgiczny - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.9 SIWZ (Pakiet - Nr 7). Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1 (Urządzenia medyczne), 33.16.10.00-6 (Urządzenia elektrochirurgiczne). 8) Echokardiograf - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.10 SIWZ (Pakiet - Nr 8). Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1 (Urządzenia medyczne), 33.11.22.00-0 (Aparaty ultrasonograficzne). 9) Videokolonoskop - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.11 SIWZ (Pakiet - Nr 9). Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1 (Urządzenia medyczne), 33.16.81.00-6 (Endoskopy), z podziałem na 9 (dziewięć) Pakietów, których podział oraz szczegółowy zakres został przedstawionych w punktach 3.3 - 3.11 przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wraz z wykonaniem montażu, podłączenia, uruchomienia oraz szkolenia pracowników w siedzibie Zamawiającego, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane. 2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia, o którym mowa wyżej musi posiadać wymagane aktualnie obowiązującymi przepisami prawa np. zezwolenia, certyfikaty itp. dopuszczające dostarczone urządzenia do użytkowania medycznego na terenie Polski zgodnie z przeznaczeniem, któremu mają służyć. 3. Zamawiający zastrzega, że przedmiot niniejszego zamówienia musi być dostarczony, zainstalowany i uruchomiony w Szpitalu Powiatowym im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10 przez Wykonawcę. 4. Zamawiający nie dopuszcza zakupu sprzętu używanego. 5. Wykonawca, który wygra niniejsze postępowanie i dostarczy aparaty, urządzenia, o których mowa wyżej jest zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia w języku polskim dla minimum 2 pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji dostarczonego urządzenia, wyrobu w siedzibie Zmawiającego z chwilą dokonania montażu i uruchomienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.10.00-1, 33.11.22.00-0, 33.15.20.00-0, 33.15.74.00-9, 33.15.83.00-5, 33.16.10.00-6, 33.16.41.00-8, 33.16.81.00-6, 33.19.10.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet - Nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medical Market Sp. z o.o., ul. Krzemowa 1, 62-002 Złotniki, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 270000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 219760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 219760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 219760,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet - Nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sterigat Sp. z o.o., ul. Zaściankowa 50/1, 02-989 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109623,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97419,92

  • Oferta z najniższą ceną: 97419,92 / Oferta z najwyższą ceną: 172092,47

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet - Nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Urządzeń Medycznych UNIMED - Adam Andruszczak, ul. Trawnik 26a-28, 85-376 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32292,00

  • Oferta z najniższą ceną: 32292,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39312,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet - Nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Empireum - Piotr Dopieralski, ul. Chotomowska 30, 05-110 Jabłonna, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9072,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9072,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17280,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet - Nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dräger Polska Sp. z o.o., ul. Sułkowskiego 18a, 85-655 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79361,64

  • Oferta z najniższą ceną: 79361,64 / Oferta z najwyższą ceną: 79361,64

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet - Nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EMED Sp. z o.o., Sp. K., ul. Ryżowa 69A, 05-816 Opacz Kolonia, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35619,48

  • Oferta z najniższą ceną: 35619,48 / Oferta z najwyższą ceną: 35619,48

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet - Nr 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Endo Elektronik Sp. z o.o., ul. Kolejowa 11 B, 05-805 Kanie, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58320,00

  • Oferta z najniższą ceną: 58320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68968,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.