Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-10
Krotoszyn: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku: medycyna ogólna
Numer ogłoszenia: 149517 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku: medycyna ogólna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku: medycyna ogólna, pakiety 1-13.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku: medycyna ogólna, maksymalnie 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8, 33.14.16.24-0, 33.14.16.40-8, 33.14.16.24-0, 33.14.10.00-0, 33.14.16.00-6, 33.14.16.24-0, 33.14.17.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI SIWZ oraz : a) Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. b) Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl. c) Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Jakość - 15
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§ 6 PROJEKTU UMOWY: 1. Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za dostarczony przedmiot umowy cenę ustaloną w oparciu o Formularz Cenowy i wyliczone ceny jednostkowe w dniu zawarcia umowy, z zastrzeżeniem punktu 2. 2. Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się: zmianę stawek podatku VAT. 3. Zmiana stawek podatku VAT następuje z dniem ich wprowadzenia w życie stosownymi przepisami, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. § 13 PROJEKTU UMOWY 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji przewidzianej w § 6 umowy oraz w przypadkach wymienionych poniżej, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów - sposobu konfekcjonowania - liczby opakowań - wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego/udoskonalonego - numeru katalogowego produktu. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Krotoszyn, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, pokój nr 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat SP ZOZ w Krotoszynie, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: RĘKAWICZKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rękawiczka diagnostyczna lateksowa lekko pudrowana o zawartości protein poniżej 80 ug/g, mankiet rolowany, uniwersalna pasująca na lewą i prawą dłoń, poziom AOL-1,5 . Rozmiar XS, S, M, L, XL. (1 op a 100 szt.) - 8 000 op.; 2 Rękawiczka diagnostyczna latexowa, lekko pudrowana, o zawartosci protein poniżej 80ug/g, mankiet rolowany, uniwersalna pasująca na lewą i prawą dłoń , poziomAOL-1,5 - Rozmiar S , M, L. (1 op a 100 szt.) - 8 000 op.; 3 Rękawiczka diagnostyczna winilowa bezpudrowa, powierzchnia rękawiczki gładka, mankiet rolowany, uniwersalna pasująca na lewą i prawą dłoń, poziom AOL-1,5.Wytrzymałość na rozciąganie przed i po starzeniu min. 3,6N. Rozmiar S, M, L. (1 op a 100 szt.) - 1500 op.; 4 Rękawiczka diagnostyczna sterylna lateksowa pudrowana,mankiet rolowany, o zawartosci protein ponizej 100 ug/g , gładka na całej powierzchni dłoni, poziom AOL-1,5, uniwersalna pasująca na lewą i prawą dłoń, pakowane parami . Rozmiar S, M, L. - 2 000 par; 5 Rękawiczka chirurgiczna sterylna lateksowa ortopedyczna, bezpudrowa,chlorowana i silikonowana, pokryta warstwą polimeru od wewnątrz, mikroteksturowana na całej powierzchni dłoni , mankiet rolowany, zawartość protein poniżej 30 ug/g, poziom AOL-1,5, grubość na środkowym palcu na pojedyńczej ściance min. 0,33 mm. - 1 500 par; 6 Rękawiczka chirurgiczna sterylna lateksowa, lekko pudrowana, mikroteksturowana na całej powierzchni dłoni, mankiet rolowany, zawartość protein poniżej 80 ug/g, poziom AOL- 1,0 grubość na środkowym palcu 0,21 - 0,23 mm. Mankiet rękawiczki w opakowaniu wywinięty, rękawiczka niezłożona. Nie dopuszcza się rękawic bezpudrowych. - 25 000 par; 7 Rękawiczka chirurgiczna sterylna lateksowa, bezpudrowana, mikroteksturowana na całej powierzchni dłoni, mankiet rolowany, zawartość protein poniżej 50 ug/g, poziom AOL- 1,0 grubość na środkowym palcu 0,21 - 0,25 mm.Powierzchnia rękawiczki chlorowana i pokryta obustronnie polimerem. Mankiet rękawiczki wywinięty w opakowaniu, rękawiczka niezłożona. Opakowanie zewnetrzne foliowane, zapewniające szczelność do momentu otwarcia - 2 000 par; 8 Rękawiczka diagnostyczna bezpudrowa, syntetyczna z nawilżającą wewnętrzną warstwą aloesową, kolor zielony, mankiet rolowany, AQL - 1,5, opak. Rozmiar S, M, L (1 op a 100 szt.) - 200 op.; 9 Rękawiczka diagnostyczna nitrylowa, kolor niebieski, AQL - 1,5, lekko teksturowana na całej powierzchni dłoni, (opak. 100 szt.) - 50 op; 10 Rękawiczka diagnostyczna lateksowa bezpudrowa, kolor ciemnoniebieski, mankiet rolowany, poziom protein poniżej 30 ?g/g, długość rękawiczki min. 295 mm, grubość na środkowym palcu min 0,33 mm ( na pojedynczej ściance), AQL - 1,5, (opak. 50 szt.) - 50 op.; 11 Rękawiczka chirurgiczna syntetyczna wykonana z neoprenu, kolor zielony, z wewnętrzną warstwą polimerową, chlorowana i silikonowana, mankiet prosty, teksturowana na całej powierzchni dłoni, AQL-1,5 - 400 par; 12 Rękawiczki foliowe (op. a 100 szt.) - 85 op. Zamawiający wymaga dostarczenia sprawozdania z badania produktów potwierdzajacego parametry oferowanych rękawic wystawione przez producenta..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: STRZYKAWKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Strzykawka j.u. 2 ml (op.100 szt.)- 700 op.; 2 Strzykawka j.u. 5 ml(op.100 szt.) - 750 op.; 3 Strzykawka j.u. 10 ml (op.100 szt.) - 1100 op.; 4 Strzykawka j.u. 20 ml (op.100 szt.) - 1 000 op.; 5 Strzykawka j.u. 50/60 ml Luer/Lock do pompy infuzyjnej z dwustronną skalą pomiarową (op.100 szt.)- 500 op.; 6 Strzykawka Janett 100 ml - szt. 3 500; 7 Strzykawka tuberkulinowa 1 ml z igłą (op.100 szt.) - 15 op.; 8 Strzykawka insulinówka 1 ml z igłą (op.100 szt.)- 5 op.; 9 Strzykawka 50/60 ml Luer/Lock do pompy bursztynowa lub czarna z dwustronną skalą pomiarową szt. 400. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie następujących opakowań: poz. 1 strzykawka 2 ml od 100 - 300 szt. poz. 2 strzykawka 5 ml od 100 - 200 szt. poz. 3 strzykawka 10 ml od 90 - 100 szt. poz. 4 strzykawka 20 ml 0d 50 - 100 szt. poz. 7 strzykawka tuberkulinowa 1 ml. z igłą od 100 - 200 poz. 8 strzykawka insulinówka 1 ml. z igłą od 100 - 200 z jednoczesnym przeliczeniem ceny do 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Jakość - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: IGŁY INIEKCYJNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Igła do iniekcji 0,45 - 0,9 mm ( dł wg zapotrzebowania bieżącego Zamawiającego) (op.100 szt.) - 1 400 op.; 2 Igła do iniekcji 1,1 mm x 40 mm (op.100 szt.) - 600 op.; 3 Igła do iniekcji 1,2 mm x 40 mm (op.100 szt.) -1 200 op.; 4 Igła do iniekcji 1,6 x 40 mm (op.100 szt.) -15 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Jakość - 15
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IGŁY DO NAKŁUĆ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Igła typu PENCIL POINT do wykonywania punkcji lędźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych 22 G x 3 1/2 (0,7 x 90 mm)-szt. 100; 2 Igła typu PENCIL POINT do wykonywania punkcji lędźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych 18 G 1,2 x 90 mm-szt. 150; 3 Igła typu PENCIL POINT do wykonywania punkcji lędźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych 20 G 0,9 x 90 mm-szt. 100; 4 Igła typu PENCIL POINT do wykonywania punkcji lędźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych 27 G, długość 103 - 120 mm-szt. 100; 5 Igła typu PENCIL POINT do wykonywania punkcji lędźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych 24 G x 103 mm z 38 mm prowadnicą-szt. 150; 6 Igła typu PENCIL POINT do wykonywania punkcji lędźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych 24 G x 150 mm z 42 mm prowadnicą-szt. 50; 7 Igła typu PENCIL POINT z prowadnicą do znieczuleń podpajęczynówkowych 25G, długość 90 mm, z prowadnicą 20 G długość 30 - 38 mm-szt. 1 500..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Jakość - 15
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: IGŁY MOTYLEK, VENFLONY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Igła motylek 0,5 x 19mm ; 0,6 x 19 mm; 0,7 x 19 mm; 0,8 x 19 mm; 1,1 x 19 mm zakończona drenem typ Luer - Lock-szt. 12000; 2 Igła jednorazowa do Peanów 0,25 x 8 mm lub 0,3 x 8 mm-szt. 800; 3 Korek Luer - Lok-szt. 15 000; 4 Kaniula tętnicza z zaworem odcinającym 20 G dł. 45 mm-szt. 100; 5 Kaniula dziecięca nr 0,6- 0,7 powinna posiadać zdejmowany uchwyt ułatwiający wprowadzanie do naczynia, dopuszcza się podanie kaniul w rozmiarach określonych w międzynarodowych jednostkach Gearge, przy równoczesnym zachowaniu standardowej kolorystyki i numeracji polskiej.Pakowane w sztywne opakowanie typu Tyvec zabezpieczające przed utrata jałowości- szt. 5 000; 6 Kaniula venflon- Kaniula ma posiadać 6 pasków radiacyjnych. Pakowane w sztywne opakowanie typu Tyvec zabezpieczajace przed utrata jałowości. Kaniule powinny posiadać rodzaj steryliacji, rozmiar, numer serii, natomiast na opakowaniu zbiorczym wartość przepływu, z jakiego materiału wykonana jest kaniula oraz długość kaniuli. Powierzchnia kaniuli powinna być idealnie gładka oraz musi być wykonna z poliuretanu i posiadać samozatrzaskowy port boczny. Rozmiary - 22G, 20G, 18G, 17G, 16G, 14 G- szt. 40 000; 7 Kaniula venflon- Kaniula ma posiadać min. 4 paski radiacyjne , pakowane w opakowanie typu bezpiecznego, gdzie część papierowa poprzez swą wielowarstwową strukturę nie ulega rozerwaniu, a tym samym zabezpiecza przed niezamierzoną utratą jałowości w trakcie użytkowania, przechowywania i transportu. Kaniule powinny posiadać rodzaj steryliacji, rozmiar, numer serii, natomiast na opakowaniu zbiorczym wartość przepływu, z jakiego materiału wykonana jest kaniula oraz długość kaniuli. Powierzchnia kaniuli powinna być idealnie gładka i musi posiadać samozatrzaskowy port boczny, może być wykonana z poliuretanu. Rozmiary -24G- szt. 2 000; 8 Zamknięty system dostępu naczyniowego, bezigłowy do wielokrotnej aktywacji, bez mechanicznych części wewnętrznych w technologi podzielnej membrany silikonowej z końcówką LUER - szt. 200. poz. 1 zamawiający dopuszcza zaoferowanie igły motylek o długości 20 mm poz. 4 zamawiający wymaga, aby kaniule wyposażone były w kulowo suwakowy zawór odcinający , eliminujący ryzyko powstania zatoru powietrznego oraz zapobiegający niebezpieczeństwu wynikającemu z ekspozycji personelu szpitalnego na kontakt z krwią. poz. 4 - 7 zamawiający nie wymaga, aby kaniule pochodziły od jednego producenta, natomiast wymaga, aby w danej pozycji wszystkie kaniule pochodziły od jednego producenta Asortyment ze wszystkich pozycji pakowany pojedyńczo, sterylnie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Jakość - 15
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PRZYRZĄDY DO PŁYNÓW I KRWI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych - powinien posiadać długość komory kroplowej w granicach 4.0-6,0 cm i odpowietrzacz zamknięty/otwarty (ON/OFF)- szt. 75 000; 2 Przyrząd do przetaczania krwi- szt. 3 000; 3 Przyrząd do szybkiego przetaczania krwi i preparatów krwi-szt. 100; 4 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z precyzyjnym regulatorem przepływu mieszczącym się w zakresie 2 - 350 ml/h, dren o dł. min. 1,5 m z portem do dodatkowej iniekcji-szt. 200; 5 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z możliwością pomiaru odśrodkowego ciśnienia żylnego OCZ-szt. 150; 6 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych bursztynowy lub czarny-szt. 100; 7 Przedłużacz do pompy infuzyjnej-szt. 8 000; 8 Przedłużacz do pompy infuzyjnej bursztynowy-szt. 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.24-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Jakość - 15
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: DRENY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Dren Kehra ch 8, ch 10, ch 12, 30 x 13-szt. 45; 2 Dren Kehra ch 14, ch 16, ch 18, ch 20, ch 22, ch 24, 50 x 16-szt. 35; 3 Dreny sterylne typ REDON ch 10-18-szt. 1 600; 4 Łącznik do przerywanego odsysania - sterylny-szt. 1 000; 5 Zestaw do odsysania pola operacyjnego z końcówką typ Yankauer. Kanka zgięta, perforowana z 4 otworami, wyposażona w przezroczystą, użebrowaną rączkę.Dren o długości min. 200 cm, średnicy 8 mm, profilowany, antyzagięciowy z uniwersalnymi łącznikami. Zestaw sterylny pakowany podwójnie.-szt. 1 500; 6 Zestaw do odsysania pola operacyjnego, sterylny, z końcówka typ Pool, kanka zgięta o średnicy zewn. 8/6 mm i długości min.250 mm. Dren łączący o średnicy zewn.6 mm i długości min. 200 cm. Dren profilowany, zabezpieczajacy przed jego załamaniem.-szt. 50; 7 Wąż do ssaka /dren łączący do odsysania/ - o długości od 1,5 - 2 m., średnicy wew. 5-8 mm, profilowany, antyzgięciowy z uniwersalnymi łącznikami, sterylny opakowanie podwójne. Wyposażony dodatkowo w męski, prosty łącznik.- szt. 1 350; 8 Butelka do ssania system próżniowy REDON poj. 150 ml wysokociśnieniowy z drenem- szt. 1 200; 9 Butelka do ssania system próżniowy REDON poj. 600 ml wysokociśnieniowy z drenem-szt. 600; 10 Dren do jamy otrzewnowej lateks ch. 22 - 24-szt. 30; 11 Dren do jamy otrzewnowej silikonowany ch. 22 - 36-szt. 500; 12 Cewnik do karmienia niemowląt ch 6 -8-szt. 150; 13 Zgłębnik żołądkowy długość 125 cm ze znacznikami głębokości 12 - 22 ch-szt. 1 000; 14 Zgłębnik PUR z prowadnicą i wielofunkcyjnym łącznikiem-szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PRZYRZĄD DO POMPY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw infuzyjny standardowy dla dorosłych 8C 820 do pompy GRASEBY-szt. 150.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.24-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWY (różny).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Etykieta (naklejka) na probówkę (1 op. a 100 szt.) - 1 000 op.; 2 Fartuch foliowy tzw. przedniak-szt. 3 000; 3 Folia-koc izotermiczny-szt. 300; 4 Golarka medyczna-szt. 6 000; 5 Kanka odbytnicza dla dorosłych ch 30 , 10 x 400 mm-szt. 30; 6 Kanka odbytnicza dla dzieci ch 16 długość 200 mm-szt. 30; 7 Kieliszki jednorazowe - plastikowe (op. a 100 szt.) -650 op.; 8 Kranik - rampa pięciodrożny- szt. 150; 9 Kranik trójdrożny-szt. 4 800; 9 Kranik LUER-LOK z drenem-szt. 70; 10 Nerka jednorazowa-szt. 34 000; 11 Ochraniacze na obuwie jednorazowe na gumce - szt. 5 000; 12 Opaska do identyfikacji dzieci i dorosłych- szt.1 000; 13 Opaska do identyfikacji noworodków (bezpieczne zapięcie)-szt. 2 800; 14 Osłonki medyczne - prezerwatywy-pakowana pojedyńczo-szt. 4 200; 15 Pałeczki do wymazów sterylne - długość 22 cm-szt. 4 800; 16 Patyczek drewniany bez wacika (1 op. a 100 szt.)-20 op.; 17 Pinceta jednorazowa-szt. 1 500; 18 Probówka do wymazów - sucha-szt.2 200; 19 Słuchawka lekarska-szt. 20; 20 Staza automatyczna posiadająca prosty mechanizm umożliwiajacy łatwe zapinanie i odpinanie oraz płynną zmianę siły zacisku-szt. 100; 21 Staza gumowa-szt. 10; 22 Szczoteczki chirurgiczne-szt. 100; 23 Szpatułki drewniane (1 op. a 100 szt.) - 150 op.; 24 Worek do zwłok zapinany na zamek-szt. 40; 25 Wymazówka okulistyczna plastikowa, dł.130 mm z wacikiem, w probówce średnica oczka 1,5 mm pakowana pojedyńczo, sterylna-szt. 100; 26 Wymazówka z podłożem AMIES-szt. 2 500; 27 Wymazówki transportowe z podłożem węglowym, pakowane idywidualnie, aplikator z tworzywa, dł 15cm, sterylne-szt. 500 28 Zaciskacz do pępowiny-szt. 500; 29 Zestaw do lewatywy mikrobiologicznie czysty-szt.1 100; 30 Zestaw do wlewów kontrastowych bez barytu-szt. 150; 31 Żel do USG - 0,5 kg-szt. 600..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: WKŁADY, KANISTRY DO SYSTEMU DO ODSYSANIA VACSAX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wkład workowy 1xużytku : a) Wkład wykonany z wysokozagęszczonego polietylenu(bez zawartosci PCV),posiadający funkcję samozasysania, uszczelniany samoczynnie po uruchomieniu ssania bez koniecznosci wciskania go w kanister i podłączenia dodatkowych urządzeń lub przełączników; b)Wyposażony w filtr antybakteryjny i hydrofobowy(nie mylić z zastawką) zabezpieczający źródło ssania przed zalaniem- automatyczne odcięcie ssania po napełnieniu się wkładu; c) Posiadajacy zintegrowaną pokrywę wyposażoną w tylko dwa króćce(porty):pacjent oraz próżnia; d)Wkład bez dodatkowych otworów w pokrywie poza króćcami ssania i pacjenta- nie dochodzi do rozszczelnienia wkładu oraz nie ma ryzyka przypadkowego wylania się substancji odsysanej i tym samym nie ma ryzyka kontaktu z wydzieliną - bezpieczne żelowanie wkładu zarówno czystego jak i odessaną wydzieliną przez króciec (port) pacjenta; e) Kompatybilnosć wkładów z kanistrami różnej pojemności- możliwość użycia mniejszych wkładów w większych kanistrach; f) Wyposażony w dwa uchwyty w postaci pętli do demontażu wkładu po jego zapełnieniu; g) Data ważności nadrukowana fabrycznie na każdym wkładzie; h) Każdy wkład wyposażony w zatyczki na port pacjenta i port próżni; i)Podziałka co 100 ml. na wkładzie 2l;- pojemność 1000 ml- pojemność 2000 ml; - pojemność 3000 ml. - szt. 1 700; 2. Kanister wielorazowego użytku: a) Wykonany z przezroczystego, nietłukącego się tworzywa, ocechowany skalą pomiarową co 100 ml do pełnej pojemności oferowanego wkładu ( 1000, 2000, 3000, ml ); b) Odporny na środki dezynfekujące, światło UV ( lampy bakteriobójcze UV ) oraz parę; c) Kompatybilny z wkładami 1x użytku, wyposażony w uchwyt do mocowników ściennych, szynowych lub wózków jezdnych; d) Kanister nie posiada żadnych dodatkowych przyłączy (otworów) typu próżnia/ssanie. Wszystkie kanistry są wielokrotnego użytku (z możliwością ich autoklawowania w tem. do 121C)- nie zawierają PCV; e) Każdy kanister posiada informację o metodzie sterylizacji;- Pojemność 1000 ml; - Pojemność 2000 ml; - Pojemność 3000 ml. - szt. 10; 3.Torba na wymiociny jednorazowego użytku:- wykonana z przezroczystego materiału, - wyskalowana co 100 ml.; -uchwyt posiada wcięcie umożliwiające higieniczne zamknięcie, odcinające przy tym źródło przykrego zapachu, - pojemność 1500 ml.-szt.240; 4 Żel do wkładów do ssaka (op. typu wiadro a 4 kg)-szt. 15; 5 Butelka z żelem 72 g. zasysajaca się do systemu VACSAX-szt. 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PRZYRZĄD DO ŻYWIENIA JELITOWEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przyrząd do żywienia jelitowego G/P w wersji grawitacyjnej do opakowań miękkich typ Pack- szt. 400; 2 Przyrząd do żywienia jelitowego G/B w wersji grawitacyjnej do butelek - szt. 400..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.24-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: WOREK STOMIJNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Worek stomijny otwarty, jednoczęściowy, przezroczysty, z zamknięciem na rzepy , rozmiar do docięcia (10 mm - 76 mm), poj. 650 ml. - szt. 600.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ELEKTRODY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Elektroda jednorazowa żelowana do EKG - szt. 30 000. Wymagania dotyczące elektrody: a) Rozmiar elektrody 43 x 45 mm, podłoże na cienkiej gąbce PE, charakteryzujące się elastycznością, niealergicznością i doskonałą przyczepnością; b) Czujnik Ag/AgCl zapewniajacy wysoką jakość sygnału; c) Żel stały, charakteryzujący się niskim poziomem impedencji oraz adhezyjnością zarówno od strony skóry pacjenta jak i czujnika, co w dużym stopniu eliminuje artefakty ruchowe; d) Przyjazne dla skóry pacjenta, hypoalergiczny klej nie powoduje podrażnień skóry oraz nie pozostaje na skórze po odklejeniu elektrody, maksymalny czas użycia 48 h.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) - zakup i dostawa elementów stacji fotogrametrycznej
- Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2026 roku
- Zakup wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia dostaw wody dla mieszkańców Miasta i Gminy Krotoszyn w sytuacjach kryzysowych - mobilna stacja uzdatniania wody zamontowana na przyczepie
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
- "Dostawa toru wizyjnego z trzema cystoskopami giętkimi oraz akcesoriami dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





