eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówBudowa Centrum Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Chrzanowie usytuowanego w siedzibie Komendy Powiatowej Straży Pożarnej w Chrzanowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-24

Chrzanów: Budowa Centrum Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Chrzanowie usytuowanego w siedzibie Komendy Powiatowej Straży Pożarnej w Chrzanowie.
Numer ogłoszenia: 149500 - 2007; data zamieszczenia: 24.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chrzanowski, Starosta Chrzanowski - Skarb Państwa, ul. Partyzantów 2, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6257900, fax 032 6257955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chrzanowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Centrum Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Chrzanowie usytuowanego w siedzibie Komendy Powiatowej Straży Pożarnej w Chrzanowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy zadania pn: Budowa Centrum Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Chrzanowie usytuowanego w siedzibie Komendy Powiatowej Straży Pożarnej w Chrzanowie.CPV 45000000-7 1.Szczegółowy przedmiot zamówienia określa opis techniczny oraz przedmiar robót załączone do SIWZ (załącznik nr 1a). Projekt budowlany - do wglądu w Wydziale Rozwoju i Inwestycji Starostwa Powiatowego w Chrzanowie, ul. Partyzantów 2 - pokój 309, 310. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi normami i zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami BHP.2.Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać certyfikaty oraz atesty.3.Każdy Wykonawca przed opracowaniem oferty winien dokonać wizji lokalnej placu budowy. W powyższej sprawie należy kontaktować się z panią Klementyną Kłeczek - Dyrektorem Wydziału Rozwoju i Inwestycji Starostwa Powiatowego w Chrzanowie, tel. 032/625 79 75, oraz panem Bogdanem Bińczyckim - Specjalistą w Wydziale Rozwoju i Inwestycji Starostwa Powiatowego w Chrzanowie - tel. 32/625 79 89. 4.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.5.Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami, oświadczeniami, oraz zaświadczeniami. 6.Spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją.7.Udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia.Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty, a wymagane postanowieniami niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wymaga się złożenia następujących dokumentów:1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2.Oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Oryginał pełnomocnictwa wymagany jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie.3.Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - (załącznik nr 2). W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.5.Oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - (załącznik nr 3). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.6.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( załącznik nr 4).7.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie posiadają wymagane uprawnienia (kserokopie uprawnień) oraz zaświadczenie o aktualnym wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 8.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania. (załącznik nr 5). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał minimum jedną pracę zbliżoną zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazana robota została wykonana należycie W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. 9.Zaakceptowany i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela (pełnomocnika) Wykonawcy projekt umowy wraz z pieczątką firmową i imienną wykonawcy (załącznik nr 6). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.10.Kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem materiałów sporządzony zgodnie z załączonym przedmiarem robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-chrzanowski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można także odebrać w Wydziale Rozwoju i Inwestycji Starostwa Powiatowego w Chrzanowie, ul. Partyzantów 2 pok. nr 310..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Chrzanowie, ul. Partyzantów 2, Dziennik Podawczy (parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.