Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-09
Lublin: PNO 9/ŚrCz/2014
Numer ogłoszenia: 149463 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Południowa 5, 20-482 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 71 04 400, faks 81 74 45 715.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Areszt Śledczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PNO 9/ŚrCz/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa artykułu gat. j.m. Ilość CZĘŚĆ I 1.Pasta do podłóg drewnianych lakierowanych, bezbarwna, akrylowo - polimerowa - op. butelka a 0,5-1 l I litr 500 2.Pasta do podłóg z tworzyw sztucznych, bezbarwna, akrylowo - polimerowa - op. butelka a 0,5-1 l I litr 500 3.Mydło w płynie dezynfekcyjne - op. pojemnik 5kg I op.5kg 50 4.Preparat wybielający do urządzeń sanitarnych - op. butelka 0,5-1 l I litr 750 5.Płyn do usuwania kamienia i rdzy z urządzeń sanitarnych - op. butelka 0,5-1 l I litr 750 6.Chloramin T - op. 1kg I kg 20 7.Niskopieniący alkaliczny środek do czyszczenia mechanicznego posadzek przy pomocy automatów szorujących I litr 200 8.Środek do konserwacji mebli w aerozolu - op. pojemnik 300 ml I szt. 350 9.Środek do ręcznego odplamiania dywanów wykładzin dywanowych o pojemności 0,5-1 l I litr 20 10.Odświeżacz powietrza w areozolu-op. pojemnik 300 ml I szt. 100 11.Płyn do mycia urządzeń kuchennych ze stali nierdzewnej - op. butelka rozpylacz 0,5-1 l I litr 400 CZĘŚĆ II 12.Woreczki na żywność HDPE a1000 szt. 14x4x35 cm I op. 300 13.Rękawice foliowe HDPE jednorazowe, a100 szt., pełna rozmiarówka I op. 150 14.Torebka - reklamówka jednorazowa cienka 27x6x45 cm a200 szt. I op. 300 CZĘŚĆ III 15.Szczotka do zamiatania z włosia na kij szer. 34cm?2cm I szt. 200 16.Szczotka ulicówka na kij szer. 40cm?2cm I szt. 40 17.Szczotka zmiotka + szufelka I kpl. 350 18.Szczotka ryżowa na kij szer. 20cm?2cm I szt. 200 19.Szczotka ryżowa ręczna szer. 20cm?2cm I szt. 200 20.Kij do szczotki drewniany dł. 110cm?10cm I szt. 250 21.Wiadro plastikowe 12 l?2 l I szt. 250 22.Miednica plastikowa o poj. 18 l?2 l I szt. 150 23.Miednica plastikowa o poj. 10 l?2 l I szt. 100 24.Szczotka sedesowa plastikowa z pojemnikiem stojąca I szt. 250 25.Kosz na śmieci z klapą uchylną plastikowy o pojemności 15 l?2 l I szt. 30 26.Kosz na śmieci z klapą uchylną plastikowy o pojemności 25 l?2 l I szt. 20 27.Wiadro do mopa z wyciskaczem o pojemności 10 l?2 l I szt. 120 28.Kij no mopa plastikowy I szt. 100 29.Końcówka do mopa sznurkowa I szt. 350 30.Wiadro do mopa płaskiego z wyciskaczem o pojemności 10 l?2 l I szt. 5 31.Kij do mopa płaskiego I szt. 10 32.Uchwyt do mopa płaskiego szer. 40cm I szt. 10 33.Wkład do mopa płaskiego szer. 40cm I szt. 40 34.Dozownik do płynów dezynfekcyjnych montowany trwale do ściany o pojemności 0,5-1 l, uruchamiany dłonią, koloru białego I szt. 20 35.Dozownik do mydła w płynie montowany trwale do ściany o pojemności 0,5-1 1, koloru białego I szt. 30 36.Pojemnik na papier ręcznikowy rola odwijany od środka, szerokość 20cm?2cm, rolka 160mb?5%, montowany trwale do ściany, koloru białego I szt. 20 37.Pojemnik na papier toaletowy o średnicy 18cm?1cm, szer. 9-10 cm, 120 mb?5% montowany trwale do ściany, koloru białego I szt. 20 38 Pojemnik na papier ręcznikowy składany typu ZZ, montowany trwale do ściany, koloru białego I szt. 20 39 Papier toaletowy typu Jumbo o średnicy 18cm ? 1cm, szerokość wstęgi 9-10 cm, 120mb ? 5% I szt. 1800.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.22.40.00-8, 19.52.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 05.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od ustalania kwoty wadium od Wykonawców na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy PZP.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna wykonawców, którzy dołączą do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na podstawie oświadczenia wynikającego z art 22 ust. 1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wynikającego z art 22 ust. 1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wynikającego z art 22 ust. 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wynikającego z art 22 ust. 1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wynikającego z art 22 ust. 1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta musi zawierać wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ) 2. Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym (dotyczy: artykułów wymienionych w części I, lp. 3, 4, 6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może być zmieniona w stosunku do treści złożonej oferty w przypadkach wymienionych poniżej (zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy): 1. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. 2. Nowa stawka podatku VAT obowiązuje od dnia wejścia przepisów ją wprowadzających.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Lublinie, ul. Południowa 5, 20-482 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy w Lublinie, ul. Południowa 5, 20-482 Lublin (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa artykułu gat. j.m. Ilość CZĘŚĆ I 1.Pasta do podłóg drewnianych lakierowanych, bezbarwna, akrylowo - polimerowa - op. butelka a 0,5-1 l I litr 500 2.Pasta do podłóg z tworzyw sztucznych, bezbarwna, akrylowo - polimerowa - op. butelka a 0,5-1 l I litr 500 3.Mydło w płynie dezynfekcyjne - op. pojemnik 5kg I op.5kg 50 4.Preparat wybielający do urządzeń sanitarnych - op. butelka 0,5-1 l I litr 750 5.Płyn do usuwania kamienia i rdzy z urządzeń sanitarnych - op. butelka 0,5-1 l I litr 750 6.Chloramin T - op. 1kg I kg 20 7.Niskopieniący alkaliczny środek do czyszczenia mechanicznego posadzek przy pomocy automatów szorujących I litr 200 8.Środek do konserwacji mebli w aerozolu - op. pojemnik 300 ml I szt. 350 9.Środek do ręcznego odplamiania dywanów wykładzin dywanowych o pojemności 0,5-1 l I litr 20 10.Odświeżacz powietrza w areozolu-op. pojemnik 300 ml I szt. 100 11.Płyn do mycia urządzeń kuchennych ze stali nierdzewnej - op. butelka rozpylacz 0,5-1 l I litr 400.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opakowania jednorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa artykułu gat. j.m. Ilość CZĘŚĆ II 12.Woreczki na żywność HDPE a1000 szt. 14x4x35 cm I op. 300 13.Rękawice foliowe HDPE jednorazowe, a100 szt., pełna rozmiarówka I op. 150 14.Torebka - reklamówka jednorazowa cienka 27x6x45 cm a200 szt. I op. 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Art. do utrzymania czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa artykułu gat. j.m. Ilość CZĘŚĆ III 15.Szczotka do zamiatania z włosia na kij szer. 34cm?2cm I szt. 200 16.Szczotka ulicówka na kij szer. 40cm?2cm I szt. 40 17.Szczotka zmiotka + szufelka I kpl. 350 18.Szczotka ryżowa na kij szer. 20cm?2cm I szt. 200 19.Szczotka ryżowa ręczna szer. 20cm?2cm I szt. 200 20.Kij do szczotki drewniany dł. 110cm?10cm I szt. 250 21.Wiadro plastikowe 12 l?2 l I szt. 250 22.Miednica plastikowa o poj. 18 l?2 l I szt. 150 23.Miednica plastikowa o poj. 10 l?2 l I szt. 100 24.Szczotka sedesowa plastikowa z pojemnikiem stojąca I szt. 250 25.Kosz na śmieci z klapą uchylną plastikowy o pojemności 15 l?2 l I szt. 30 26.Kosz na śmieci z klapą uchylną plastikowy o pojemności 25 l?2 l I szt. 20 27.Wiadro do mopa z wyciskaczem o pojemności 10 l?2 l I szt. 120 28.Kij no mopa plastikowy I szt. 100 29.Końcówka do mopa sznurkowa I szt. 350 30.Wiadro do mopa płaskiego z wyciskaczem o pojemności 10 l?2 l I szt. 5 31.Kij do mopa płaskiego I szt. 10 32.Uchwyt do mopa płaskiego szer. 40cm I szt. 10 33.Wkład do mopa płaskiego szer. 40cm I szt. 40 34.Dozownik do płynów dezynfekcyjnych montowany trwale do ściany o pojemności 0,5-1 l, uruchamiany dłonią, koloru białego I szt. 20 35.Dozownik do mydła w płynie montowany trwale do ściany o pojemności 0,5-1 1, koloru białego I szt. 30 36.Pojemnik na papier ręcznikowy rola odwijany od środka, szerokość 20cm?2cm, rolka 160mb?5%, montowany trwale do ściany, koloru białego I szt. 20 37.Pojemnik na papier toaletowy o średnicy 18cm?1cm, szer. 9-10 cm, 120 mb?5% montowany trwale do ściany, koloru białego I szt. 20 38 Pojemnik na papier ręcznikowy składany typu ZZ, montowany trwale do ściany, koloru białego I szt. 20 39 Papier toaletowy typu Jumbo o średnicy 18cm ? 1cm, szerokość wstęgi 9-10 cm, 120mb ? 5% I szt. 1800.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup narzędzi do chirurgii plastycznej
- Dostawa kabin akustycznych dla użytkowników o specjalnych potrzebach
- Dostawa symulatora wirtualnej przestrzeni kryminalistycznej na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawłą II
- Opracowanie dok. proj.-kosztorys. przebudowy pomieszczeń w budynku CoE Asppect zlokalizowanym na kampusie Politechniki Lubelskiej przy ul. Nadbystrzyckiej 36A wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa mikroskopu fluorescencyjnego
- Produkcja i emisja programów telewizyjnych w ramach projektu Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy I.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- Sprzedaż i dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości.
- Dostawa środków czystościowych dla Szpitala Nowowiejskiego.
- Dostawy środków czystości i artykułów przemysłowych na potrzeby 22 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo - Rehabilitacyjnego SPZOZ w Ciechocinku
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





