Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-03-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital Bródnowski SP ZOZ, do kontaktów: Sprawy proceduralne: Monika Matla; tel. 022 326 53 53; Sprawy merytoryczne: Monika Dąbrowska tel. 022 326 52 45, ul. Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 326 53 53, fax 022 326 58 34, e-mail: dzial.zamowien.publicznych@gazeta.pl, www.szpital-brodnowski.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części, a dana część jest niepodzielna i Wykonawca pod rygorem odrzucenia oferty zobowiązany jest do zaoferowania wszystkich pozycji danej części. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wojewódzki Szpital Bródnowski SP ZOZ, ul. Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60.000 EURO. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części, a dana część jest niepodzielna i Wykonawca pod rygorem odrzucenia oferty zobowiązany jest do zaoferowania wszystkich pozycji danej części. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Wymagane wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla Części Nr 1: 2 069,00 PLN Dla Części Nr 2: 1 543,00 PLN Łączna kwota wadium wynosi: 3 612,00 PLN Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. Wykonawca przystępując do przetargu o zamówienie publiczne wnosi wadium w jednej z dopuszczalnych form. Wadium w formie pieniężnej Wykonawca wpłaca na konto Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, III.3) Wymagane dokumenty W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków określonych w Art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 ze zm.) sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Dowód wniesienia wadium. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną do wniosku należy załączyć umowę regulującą współpracę przedsiębiorców. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 Prawa zamówień publicznych. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: 1) reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 2) zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, 3) złożenie oferty wspólnie, 4) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Każdy Wykonawca ma obowiązek przedłożyć indywidualne oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu, o którym mowa w pkt. III 3 ppkt. 1, oraz dokumenty o których mowa w pkt. III pakt. 2, 3, 4, 5. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przedkłada ustanowiony Wykonawca - Pełnomocnik jako wspólne. W przypadku oceny spełniania warunków przetargowych przez konsorcjum warunki te będą zsumowane w celu łącznej oceny. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III 3 ppkt 2, 3, 4, 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2 .1 ppkt 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w stosownym oświadczeniu dołączonym do oferty części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć osobie trzeciej (Podwykonawcy). III.4) Specyficzne warunki dotyczące zamówień 1. Dostarczać będą sukcesywnie pełny asortyment wyszczególniony w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Przyjmą warunki określone w projekcie umowy. 3. Oferta ma być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz z zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych. Forma złożenia dokumentów: Dokumenty, wymienione w ogłoszeniu należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda zapisana strona) przez Wykonawcę składającego wniosek.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.05.2006, cena - 70,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.05.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.05.2006, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego: Wojewódzki Szpital Bródnowski SP ZOZ Ul. Kondratowicza 8 03-242 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój numer 134 b.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.03.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





