Ogłoszenie z dnia 2008-07-03
Bydgoszcz: Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego na użytek Inspekcji Transportu Drogowego.
Numer ogłoszenia: 149357 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3238343, 3238348, fax 0-52 3238345.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.witd.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego na użytek Inspekcji Transportu Drogowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego na użytek Inspekcji Transportu Drogowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać WYKONAWCY, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie załączonych do oferty przez WYKONAWCĘ dokumentów, których wykaz zawiera ROZDZIAŁ 8 SIWZ. Do oferty muszą być dołączone wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale 8 SIWZ. Brak jakiegokolwiek oświadczenia lub dokumentu wymienionego w Rozdziale 8 lub złożenie w niewłaściwej formie (np. kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje, z zastrzeżeniem art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykluczenie WYKONAWCY z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Złożenie przez WYKONAWCĘ nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie WYKONAWCY z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli inne odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) pełnomocnictwo w przypadku, gdy WYKONAWCĘ reprezentuje pełnomocnik zawierające określenie zakresu umocowania (tj. reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania WYKONAWCY. Ponadto, WKONAWCA zobowiązany jest złożyć: 5) formularz oferty /kryterium cenowe/ - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ; 6) formularz oferty /kryterium parametry techniczne, gwarancja/ - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ; 7) oświadczenie WYKONAWCY dotyczące terminu realizacji zamówienia - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ; 8) oświadczenie WYKONAWCY - informacja o spełnieniu wymaganych cech technicznych zamawianego samochodu osobowego według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ; 9) listę autoryzowanych stacji obsługi ASO dla oferowanego modelu samochodu na terenie województwa kujawsko-pomorskiego ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ; 10) zaakceptowany projekt umowy sprzedaży - ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ; 11) zdjęcia lub foldery dotyczące oferowanego modelu samochodu wraz z informacjami dotyczącymi parametrów technicznych i właściwości proponowanego modelu samochodu, folder może być napisany w języku polskim. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Parametry techniczne i wyposażenie oferowanego samochodu - 20
- 3. Warunki gwarancji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witd.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz, (XIII piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Usługa w zakresie ochrony mienia i dozorowania z podziałem na 6 części w latach 2026/2027
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy oraz podległych jednostek terenowych od dnia 02.01.2026 r. do 31.12.2027 r.
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektów ZDMiKP w 2026 r.
- "Budowa połączenia drogowego DK91 z Autostradą A-1" - opracowanie studium korytarzowego wraz z analizą wielokryterialną
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w Bydgoszczy w 2026 r.
- Dostawa endoprotez piersi
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP SAMOCHODU DO PRZEWOZU OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI DLA GMINY MIEJSKIEJ ŁEBA
- "Zakup samochodu służbowego w ramach programu "Mazowsze bez smogu""
- Dostawa jednego lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z napędem 4x4 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miasta Rzeszowa
- Zakup i dostawa samochodu 9-osobowego typu VAN dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego
- Dostawa samochodu osobowego dla PCEN Gdańsku
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.