eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaTermomodernizacja budynków oraz wymiana oświetlenia na energooszczędne w Międzyleskim Szpitalu Specjalistycznym w Warszawie w podziale na dwa zadania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-13

Warszawa: Termomodernizacja budynków oraz wymiana oświetlenia na energooszczędne w Międzyleskim Szpitalu Specjalistycznym w Warszawie w podziale na dwa zadania
Numer ogłoszenia: 149355 - 2015; data zamieszczenia: 13.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135007 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków oraz wymiana oświetlenia na energooszczędne w Międzyleskim Szpitalu Specjalistycznym w Warszawie w podziale na dwa zadania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków oraz wymiana oświetlenia na energooszczędne w Międzyleskim Szpitalu Specjalistycznym w Warszawie w podziale na dwa zadania: Zadanie 1 - Termomodernizacja budynków A, B , łączników Zadanie 2 - Wymiana oświetlenia na energooszczędne. Zadanie I - Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nw zadań w ramach zamówienia pn. Termomodernizacja budynków A, B , łączników oraz wymiana oświetlenia na energooszczędne w Międzyleskim Szpitalu Specjalistycznym w Warszawie: 1.Ocieplenie ścian i ościeży budynku A i B 2. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. 2. Przedmiot zamówienia zadań 1-2 obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku głównego-część A i B oraz wymianę drzwi i okien w zakresie zgodnym z załączonymi przedmiarami robót, a w szczególności wykonanie w ramach: 1. Robót wstępnych i przygotowawczych. 1.1. Ogrodzenia, oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy oraz jego zagospodarowania (podłączenie mediów dla potrzeb budowy, urządzenie zaplecza socjalnego, magazynowego itp.). 1.2. Zabezpieczenia robót daszkami ochronnymi -dotyczy budynków A i B oraz wykonanie rusztowań z podestami i balustradami wraz z zabezpieczeniem robót daszkami ochronnymi i osłonami z siatek ochronnych oraz wykonanie instalacji odgromowej na rusztowaniach. 2. Robót podstawowych dotyczących budynków A i B i łączników. 2.1. Docieplenie ścian i ościeży płytami styropianowymi metoda lekko-mokrą wraz z malowaniem elewacji, w technologii określonej w projekcie budowlanym. 2.2. Wymiana stolarki okiennej na okna o parametrach spełniających obowiązujące normy wraz z wywozem i utylizacją powstałych odpadów. 3. Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na drzwi o parametrach spełniających obowiązujące normy wraz z wywozem i utylizacją powstałych odpadów. 4. Wymiana oświetlenia na energooszczędne - oprawy ze źródłem światła typu LED. 3. Robót towarzyszących. 4.1. Opaska wokół budynku A i B z płyt betonowych. 4.2 Wymiana rur spustowych, zwodów instalacji odgromowej, montażu przegród balkonowych. 4.3 Naprawa schodów wejściowych i tarasu przed budynkiem A. 4.4. Uporządkowanie i doprowadzenie do poprzedniego stanu użyteczności terenu budowy. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto, sporządzenie dokumentacji powykonawczej budowy z naniesionymi zmianami. II. Roboty będą wykonywane na podstawie: 1. Prawomocnego pozwolenia na budowę uzyskanego przez Zamawiającego. 2. Zatwierdzonego projektu budowlanego Projekt budowlany docieplenia ścian zewnętrznych i dachu budynków ABCD Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie. 3. Zakres robót zadań 1-3 określony jest w przedmiarach robót stanowiących załączonych do SIWZ - zał.1. III. Roboty należy wykonywać zgodnie z przepisami zawartymi w: 1. Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późniejszymi zmianami. 2. Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z późniejszymi zmianami. 3. Ustawie Prawo ochrony środowiska i ustawie o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. z późniejszymi zmianami. 4. Obowiązujących obecnie szczegółowych przepisach prawnych, rozwiązaniach prawno- technicznych, w Polskich Normach oraz wytycznych w zakresie wykonawstwa budowlanego. V. Wymagania w zakresie wykonywanych robót: 1.Roboty należy wykonywać zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym z należytą starannością oraz zgodnie ze sztuką budowlaną w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 2.Wszystkie sprawy techniczne i administracyjne związane z robotami leżą po stronie Wykonawcy. 3. Rozwiązania budowlane i zastosowanie wyrobów i materiałów Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym. 4. Wykonawca zabezpieczy teren robót zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami BHP, p poż i innymi przepisami w zakresie prawa budowlanego. 5. Wykonawca w trakcie realizacji zobowiązany jest do utrzymywania ładu i porządku na budowie oraz w jej otoczeniu, a w szczególności do należytego zbierania, składowania, transportu i zagospodarowania lub utylizacji wszelkich zbędnych materiałów, odpadów oraz śmieci jakie pozostają po prowadzonych pracach budowlanych 6. Wszystkie zadania i prace Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - Prawa Polskiego i Prawa Unii Europejskiej. Wszystkie roboty budowlane i montażowe, oraz inne prace należy wykonać zgodnie z niniejszą specyfikacją i dokumentacją projektową. VI. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej Przedmiot zamówienia obejmuje również sporządzenie, do dnia odbioru końcowego robót, dokumentacji budowy, składającej się z dziennika budowy oraz z przygotowanych do przekazania Zamawiającemu w oddzielnie spiętym zbiorze dokumentów: 1) kompletnej dokumentacji powykonawczej, 2) protokołów technicznych odbioru robót, 3) atestów, certyfikatów i ew. aprobat technicznych na wbudowane materiały, 4) wymaganych przepisami szczegółowymi protokołów i zaświadczeń z przeprowadzonych przez wykonawcę badań, sprawdzeń oraz prób, 5) kart gwarancyjnych dla wbudowanych wyrobów, 6) oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania robót z zatwierdzonym projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, aktualnie obowiązującymi przepisami oraz polskimi normami (w przypadku zmian oświadczenia kierownika budowy powinno być poświadczenie przez inspektora nadzoru). 7) oświadczenia kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, 8) ze względu na zmiany nie odstępujące w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego i warunków pozwolenia na budowę, wykonawca dołączy kopie rysunków wchodzących w skład zatwierdzonego projektu budowlanego z aniesionymi zmianami i uzupełniającym opisem technicznym, 9) pisemnej gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy. Wyżej wymieniony zbiór dokumentów winien być opatrzony szczegółowym wykazem wraz z oświadczeniem, że dostarczona dokumentacja zawiera komplet dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. V. Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Dokumentacja jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego (dział Techniczny), za uprzednim powiadomieniem. Zadanie II oświetlenie Wymiana oświetlenia na energooszczędne w budynku D. W pomieszczeniach na VI i IV piętrze jest 54 szt. opraw jarzeniowymi typu Pryzm 2 36 W oraz 66 szt. opraw wpuszczanych w strop podwieszany typu Plexiform 4 18W. Należy wymienić oświetlenie na oprawy ze źródłem światła typu LED wbudowanymi na stałe w oprawy. Zdemontowane oprawy zostają w gestii Zamawiającego. Po wymianie źródeł światła należy zachować poziomy natężenia oświetlenia ogólnego na poziomie płaszczyzny roboczej na wys. 0,8 m od poziomu podłogi zgodnie z obowiązującymi przepisami dla pokoi chorych, gabinetów zabiegowych i korytarzy. Żądane parametry: barwa światła ok. 4000K, wsp. oddawania barw Ra większy niż 0,8 wydajność świetlna min. 105 lm/W, żywotność źródeł światła min. 40 000 godz. VI. Terminy wykonania zadania Zleceniodawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie do dnia 30.11.2015 r. VII. Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do siwz jest integralną część niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. VIII. Podwykonawstwo 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 2. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3. Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. IX. Wykonawca udzieli minimalny termin gwarancji - 36 miesięcy (dotyczy każdego zadania osobno)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1 - Termomodernizacja budynków A, B , łączników

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGRAPLAST Sp. z .o., Al. Tysiąclecia, 00-127 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 912073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 984848,15

  • Oferta z najniższą ceną: 984848,15 / Oferta z najwyższą ceną: 1250020,69

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2 - Wymiana oświetlenia na energooszczędne.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MENFOR Sp. z o.o., ul. Kasprowicza 119A/61, 01-949 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 912073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44899,92

  • Oferta z najniższą ceną: 44899,92 / Oferta z najwyższą ceną: 88611,66

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.