Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-03
Józefów: Dostawa wraz z montażem mebli dla Szkoły Podstawowej Nr 2 im.Romualda Traugutta przy ul.Granicznej 26 w Józefowie - cz.3
Numer ogłoszenia: 149336 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 2 im. RomualdaTraugutta, ul. Graniczna 26, 05-410 Józefów, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7894050, 7891534, fax 0-22 7894050 w. 36.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli dla Szkoły Podstawowej Nr 2 im.Romualda Traugutta przy ul.Granicznej 26 w Józefowie - cz.3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Romualda Traugutta w Józefowie przy ul. Granicznej 26 - część 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części III SIWZ. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków przez oferowane dostawy . Dokumentami tymi są w szczególności rysunki, zdjęcia lub wizualizacje oferowanych elementów wyposażenia oraz certyfikaty (dla wymienionych w części III pozycji, potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do stosowania w placówkach edukacyjnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.15.00.00 - Meble szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.00.00 - Meble szkolne Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 3. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: wykonać w okresie ostatnich trzech lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 dostawę wyposażenia odpowiadającego przedmiotowi zamówienia. Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu Zamawiający oceni metodą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 oraz oryginały lub poświadczone przez Wykonawcę kopie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 10
- 3. Funkcjonalność - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jozefow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście w siedzibie Prowadzącego Postępowanie: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miasta Józefowa, 05-420 Józefów, ul.Kardynała Wyszyńskiego 1 lub pocztą w ciągu 5 dni od złożenia wniosku o jej wydanie..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie Prowadzącego Postępowanie,w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Józefowa, budynek A, parter..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli i innych mebli biurowych dla Urzędu Miasta Krakowa w 2025 roku
- dostawa mebli I dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
- Remont i modernizacja infrastruktury Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Wilkasach w ramach projektu ,,Amplifikator kultury-zwiększamy zasięg"
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn"Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka" POSTĘPOWANIE VI
- Zakup i dostawa mebli oraz krzeseł na potrzeby Oddziału ZUS w Biłgoraju Inspektorat w Zamościu
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Białostockiej ZK-DZP.262.38.2025
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.