eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › Dostawa platformy e-learningowej, udzielenie licencji na jej wykorzystanie dla 800 użytkowników z 20 szkół oraz przeprowadzenie szkolenia dla administratorów i nauczycieli biorących udział w projekcie pn.Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-08

Gorlice: Dostawa platformy e-learningowej, udzielenie licencji na jej wykorzystanie dla 800 użytkowników z 20 szkół oraz przeprowadzenie szkolenia dla administratorów i nauczycieli biorących udział w projekcie pn.: Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia
Numer ogłoszenia: 149276 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124942 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oświatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Gminy Gorlice, ul. Łukasiewicza 6, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 18 353 77 66, faks 18 353 77 66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa platformy e-learningowej, udzielenie licencji na jej wykorzystanie dla 800 użytkowników z 20 szkół oraz przeprowadzenie szkolenia dla administratorów i nauczycieli biorących udział w projekcie pn.: Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa platformy e-learningowej, udzielenie licencji na jej wykorzystanie dla 800 użytkowników z 20 szkół oraz przeprowadzenie szkolenia dla administratorów i nauczycieli biorących udział w projekcie pn.: Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe. Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa oprogramowania i udzielenie licencji na jego wykorzystanie, na którą składają się: - dostawa platformy e-learningowej dla 800 użytkowników, - szkolenie dla nauczycieli i administratorów - dostawa systemu rejestracji ocen i obecności uczniów dla 20 szkół wraz z urządzeniami do wprowadzania danych odpowiadających przedmiotowi zamówienia, Szczegółowe wymagania dotyczące platformy e-learningowej oraz dokumentacja funkcjonalności platformy: Grupa I - funkcjonalności obligatoryjne, wymagane we wdrożeniach referencyjnych Lp. Nazwa funkcjonalności Opis funkcjonalności 1. ADL SCORM (Sharable Content Object Reference Model = model odwołań do dzielonych obiektów treści) Możliwość osadzenia na platformie pakietów kursów zgodnych ze standardem SCORM 1.2 lub SCORM 2004. Platforma winna umożliwiać prezentację w portfolio użytkownika informacji o wykorzystaniu kursu. Opis standardu: http://www.adlnet.gov/Technologies/scorm/default.aspx 2 IMS QTI (question and test interoperabity = interoperatywność pytań i testów) Możliwość importu pytań testowych przygotowanych zgodnie ze standardem IMS QTI 1.2 lub IMS QTI 2.0. Wymagana jest obsługa przynajmniej pytań testów z jedną lub wieloma poprawnymi odpowiedziami. Opis standardu: www.imsglobal.org/question 3. IMS Enterprise Możliwość importu za pomocą pliku XML przygotowanego zgodnie ze standardem IMS Enterprise następujących informacji o szkole: - listy nauczycieli, - listy zajęć prowadzonych przez nauczycieli, - listy uczestników tych zajęć. Platforma winna na podstawie tych informacji założyć odpowiednią strukturę szkoły, tak aby nauczyciele mieli utworzone kursy odpowiadające wszystkim prowadzonym przez nich zajęciom z odpowiednio przypisanymi uczniami. Opis standardu: www.imsglobal.org/enterprise 4. Common Cartridge Systemu musi zapewniać odtwarzanie materiałów edukacyjnych przygotowanych zgodnie ze standardem Common Cartridge Opis standardu: www.imsglobal.org/cc 5. AICC CMI001 Systemu musi zapewniać odtwarzanie materiałów edukacyjnych przygotowanych zgodnie ze wytycznymi komunikacyjnym AICC CMI001 Opis wytycznych: http://www.aicc.org/pages/down-docs-index.htm 6. IEEE LOM (learning object metadata = metadane obiektów edukacyjnych) System musi zapewniać wyszukiwanie obiektów edukacyjnych umieszczonych na platformie zgodnie ze standardem IEEE LOM. Opis stadnardu: http://ltsc.ieee.org/wg12/ 7. SSL (secure socket layer=warstwa bezpiecznych łączy) Komunikacja pomiędzy serwerem a przeglądarką u klienta winna odbywać się za pomocą szyfrowanego połączenia zgodnie z protokołem SSL 3.0 RC4 z 12b bitowym szyfrowaniem. 8. RSS/Atom (Really Simple Syndication= bardzo prosta syndykacja) System musi zapewniać odtwarzanie materiałów publikowanych przez dowolnych dostawców treści w standardzie RSS/Atom. Opis standardu: http://www.ietf.org/rfc/rfc4287.txt 9. Dokumenty on-line System ma umożliwiać tworzenie dokumentów on-line tworzonych za pomocą edytora HTML posiadającego cechy WYSIWYG. Edytor ten w szczególności winien umożliwiać wykorzystanie w tekście różnych styli akapitowych i podstawowych styli znakowych (kursywa, pismo półgrube, frakcje, podkreślenie). Edytor winien umożliwiać osadzanie grafik oraz animacji flash. Edytor winien umożliwiać osadzanie w dokumencie wzorów matematycznych - co najmniej w zakresie: - ułamków zwykłych i piętrowych, - pierwiastków, - całki oznaczonej i nieoznaczonej. Edytor winien umożliwiać wprowadzanie odsyłaczy do dowolnych umieszczonych materiałów na platformie oraz zewnętrznych stron WWW. Edytor winien umożliwiać przełączenie do trybu edycji kodu HTML. 10. Publikowanie zasobów Każdy nauczyciel winien mieć możliwość utworzenie folderów on-line o dowolnie rozbudowanej strukturze, określenia praw dostępu do tych folderów dla wszystkich swoich uczniów lub wybranych grup, określanie czasu dostępu do poszczególnych podfolderów oraz sprawdzanie czy opublikowane tam materiały były wykorzystywane przez poszczególnych uczniów. W folderach nauczyciel może umieszczać dowolne pliki o wielkości do 50 MB. Winna istnieć możliwość wersjonowania wgrywanych plików - w szczególności odczytu jego wersji archiwalnej. W folderach mogą też być tworzone dokumenty on-line (zobacz punkt 11). Usunięcie dowolnego dokumentu winno prowadzić do umieszczenia go w koszu, z którego dopiero można go ostatecznie usunąć lub odtworzyć. Mechanizm ten winien być dostępny bezpośrednio dla osoby, która usunęła dokument. 11. Zadania Mechanizmy zadawania i oceny zadań domowych. Nauczyciel winien móc określić grupę dla której przeznaczone jest zadanie, czas jego udostępnienia i realizacji. Po udostępnieniu zadania nauczyciel winien móc sprawdzać który z uczniów nadesłał zadanie. Zadania mogą być rozwiązywane przez dołączenie dowolnego pliku (system musi dopuszczać pliki o wielkości do 20 MB) lub utworzenie dokumentu on-line na platformie (zobacz punkt 11) Nauczyciel winien móc ocenić zadanie oraz wysłać do każdego ucznia indywidualny komentarz. 12. Testy Mechanizmy definiowania, przeprowadzania i oceny testów obejmujących szereg pytań testowych. Pytania testowe mogą być importowane (zobacz punkt 2) lub tworzone za pomocą wewnętrznego edytora. Wymagane są co najmniej pytania wyboru oraz pytania wymagające podania tekstu. Po przygotowaniu zestawu pytań nauczyciel winien móc określić czas dostępności testu a także sposób jego rozwiązywania obejmujący co najmniej: - liczbę możliwych prób rozwiązań testy, - możliwość permutowania zadań, - możliwość permutowania odpowiedzi w zadaniach z wieloma odpowiedziami. Po rozwiązaniu testów nauczyciel winien mieć dostęp do wyników każdego z uczestników oraz do statystyk dla całej grupy. 13. Fora dyskusyjne Możliwość prowadzenia za pomocą platformy moderowanych forów dyskusyjnych wielowątkowych oraz o prostej strukturze. Moderowanie ma umożliwiać upoważnionym użytkownikom edycję lub usunięcie dowolnego wpisu. 14. Fora eksperckie Możliwość prowadzenia forum w którym każdy z uczestników może wprowadzić własny wpis - pytanie, na które odpowiadać może jedynie wskazany ekspert. 15. E-portfolio Funkcjonalność umożliwiająca gromadzenie wyników prac uczestników. Winno ono automatycznie gromadzić wszystkie zadania (zobacz punkt 13.) oraz testy (zobacz punkt 14.) zrealizowane przez uczniów. W e-portfolio winny być też gromadzone podstawowe informacje o aktywności ucznia na platformie (liczba wizyt, czas ostatniej wizyty, liczba pobranych dokumentów) E-portfolio winno być dostępne w kontekście poszczególnych kursów oraz całej pracy ucznia na platformie. 16. Komunikacja wewnętrzna Wbudowany mechanizm poczty wewnętrznej umożliwiający wysłanie wiadomości tekstowej między dowolnymi użytkownikami, którzy mają dostęp jeden do drugiego. 17. Wielopoziomowe ogłoszenia Możliwość tworzenia na platformie ogłoszeń przeznaczonych dla poszczególnych grup odbiorców. Ogłoszenia te mogą publikować jedynie upoważnieniu użytkownicy (nauczyciele, dyrektorzy, administratorzy). Każdy z odbiorców może otrzymywać wiele ogłoszeń od różnych autorów. Np. uczeń może otrzymać komunikaty od kilku nauczycieli, od dyrektora szkoły i od administratora całej platformy. 18. Klient pocztowy Możliwość obsługi (odbierania i wysyłania) za pomocą systemu poczty utrzymywanej na wielu zewnętrznych serwerach poprzez mechanizmy POP3 IMAP. 19. Strony WWW Możliwość tworzenia za pomocą platformy ogólnodostępnych stron internetowych. 20. Wspólne dokumenty Wewnętrzne dokumenty platformy pozwalające na wspólne tworzenie ich przez wielu użytkowników. W szczególności każdy z uprawnionych użytkowników winien móc utworzyć lub pobrać do edycji paragraf dokumentu i samodzielnie nad nim pracować. Po oddaniu paragrafu może on być następnie edytowany przez innych użytkowników. Edycja poszczególnych paragrafów winna odbywać się za pomocą edytora on-line o cechach WYSIWYG. 21. Prywatny dysk sieciowy Możliwość określenia dla każdego użytkownika miejsca na platformie, w którym może tworzyć folder do przechowywania własnych dokumentów, do których tylko on będzie miał dostęp. Dokumenty takie mogą być potem kopiowane do folderów przeznaczonych do publikowania zasobów (zobacz punkt 12) 22. Konfiguracja narzędzi platformy Platforma winna umożliwić stworzenie dla każdej z placówki ją wykorzystującej odrębnego szablonu do zajęć prowadzonych na platformie. Szablon taki winien pozwalać na dobór narzędzi omówionych w punktach (11-22), dowolne ich nazwanie i przypisanie do nich wymaganych uprawnień. 23. Logotyp placówek Każda z placówek winna móc dostosować interfejs platformy poprzez umieszczenie swojego logotypu. 24. Dostosowanie wyglądu interfejsu do różnych grup wiekowych Możliwość modyfikowania interfejsu programu dla różnych grup wiekowych odbiorców. Grupa II - funkcjonalności obligatoryjne, które nie muszą występować we wdrożeniach referencyjnych Lp. Nazwa funkcjonalności Opis funkcjonalności 25. Program domyślnie w języku polskim Dla ucznia i nauczyciela system winien uruchamiać się domyślnie w języku polskim. Pełny interfejs użytkownika programu oraz pomoc on-line winny być w języku polskim. 26. Dostępność programu w języku czeskim i niemieckim Ze względu na możliwą współpracę regionalną oczekiwana jest możliwość wyboru pracy z interfejsem programu w wersji niemieckiej i czeskiej. 27. VoIP System musi zapewniać możliwość równoczesnej komunikacji audio wielu (do 50) grupom użytkowników, z których każda może obejmować do 40 użytkowników platformy. Komunikacja ta winna być wzbogacona o funkcje: - czatu, - mechanizm głosowania - wspólną internetową tablicą umożliwiającą każdemu uczestnikowi umieszczanie i tworzenie ilustracji i tekstów Komunikacja musi być moderowana - co oznacza, że uprawniony użytkownik może udzielać lub odbierać głos oraz dostęp do innych wymienionych wyżej narzędzi. 28. Wielopoziomowe zarządzanie grupami użytkowników Możliwość wielopoziomowego zarządzania grupami użytkowników. Przypisywanie praw zarządzania grupami z możliwością dziedziczenia z wyższego poziomu. Odrębne pakiety narzędzi indywidualnych dla różnych grup. Określanie wielkości dostępnego miejsca dla różnych grup dla prywatnych dysków sieciowych (zobacz punkt 23) oraz publikowanych zasobów (zobacz punkt 12),. 29. Wprowadzanie danych z oferowanych urządzeń do portfolio Współpraca z oferowanymi wspólnie z platformą urządzeniami do wprowadzania przez nauczycieli na platformę danych o obecności i ocenach ucznia. System winien umożliwiać wprowadzania danych na o ocenach i obecności na urządzeniach pracujących w trybie off-line, a następne automatyczne synchronizowanie tych danych z danymi gromadzonymi w portfolio platformy. 30. Tworzenie i ocena projektów Narzędzia do tworzenia przez użytkowników (nauczycieli, szkoły, samorządy) opisów miniprojektów edukacyjnych, weryfikacji opisu przez upoważnionych użytkowników platformy oraz oceny przez być może inną grupę użytkowników. Oferent winien określić sposób wykorzystania narzędzi platformy do realizacji tego mechanizmu. 31. Prowadzenie i rozliczania projektów Narzędzia do dokumentowania, raportowania i rozliczania miniprojektów edukacyjnych. W szczególności muszą umożliwiać tworzenie listy uczestników miniprojektów, ich obecności na zajęciach, publikacji wytworzonych dokumentów, przedkładania rozliczeń i uzyskiwanie ich aprobaty. 32. Import danych przygotowanych w arkuszu kalkulacyjnym Możliwość zaimportowania danych o organizacji placówek przygotowanych w arkuszu kalkulacyjnym. Import powinien obejmować dane omówione w funkcjonalności IMS Enterprise (zobacz punkt 3) 33. Mechanizm promocji Mechanizm umożliwiający przeniesienie struktur klas w obrębie szkoły w związku z końcem roku szkolnego umożliwiające udostępnienie kursów z poprzednich klas nowym klasom z czyszczeniem danych wytworzonych przez uczniów wcześniej uczestniczących w kursie.. Grupa III - dokumentacja funkcjonalności platformy Lp. Nazwa funkcjonalności Opis funkcjonalności 34. Kontrola oryginalności Możliwość współpracy z zewnętrznymi systemami kontroli oryginalności, które zapewniają możliwość porównania zadań uczniów (zobacz punkt 13) z zasobami Internetu oraz innymi zadaniami użytkowników platformy pod kontem wyszukiwania plagiatów. 35. Polska podstawa programowa Możliwość obsługi polskiej podstawy poprzez możliwość przypisania treści kształcenia z podstawy programowej poszczególnym zasobom, zadaniom, i testom. 36. Ocena końcowa w portfolio Możliwość zdefiniowania wyliczanej na podstawie ocen wprowadzanych do portfolio oceny końcowej. Propozycja takiej oceny może być zatwierdzona lub zmieniona przez nauczyciela. 37. Rezerwacja zasobów Mechanizm umożliwiający zdefiniowanie zasobów dostępnych dla różnych grup użytkowników i dokonywania ich rezerwacji różnych zasobów (np. sal. sprzętu komputerowego itp.). Zasoby do rezerwacji winny być definiowanie na poziomie pojedynczej placówki lub wszystkich placówek uczestniczących we wdrożeniu. 38. Organizacja spotkań Wspólny kalendarz umożliwiający organizację spotkań dla grup osób, obejmujące sprawdzanie dostępności terminów, zapraszanie oraz potwierdzenie uczestnictwa 39. Newsy Możliwość tworzenia wewnętrznych dokumentów, przez wielu użytkowników, które po zatwierdzeniu przez moderatora mogą być dostępne dowolnie zdefiniowanym grupom użytkowników platformy. Newsy winny być opatrzone datami w których mają być prezentowane. Newsy mogą być również elementem zewnętrznych stron internetowych tworzonych na platformie (zobacz punkt 21) 40. Przypomnienia Mechanizm przypominający użytkownikowi i przypisanych mu zadaniach i testach (zobacz punkty 13 i 14). 41. Strona domowa na platformie Możliwość zdefiniowania na platformie strony domowej, w której użytkownik po zalogowaniu dostanie informacje o wszystkich przydzielonych mu zasobach zadaniach, testach i ogłoszeniach (zobacz punkty 12, 13, 14 i 19). 42. Raport mailowy Możliwość zamówienia newslettera kierowanego na pocztę zewnętrzną użytkownika z informacjami o wszystkich przydzielonych mu zasobach zadaniach, testach i ogłoszeniach (zobacz punkty 12, 13, 14 i 19). 43. Zdjęcia uczestników Możliwość przypisania dla każdego uczestnika zdjęcia przez administratora w szkole i wykorzystanie tych zdjęć w przeglądzie grup uczestników poszczególnych kursów na platformie 44. Obsługa dokumentów pakietu MS Office i Open Office Możliwość otwierania i edycji oraz zapisu bezpośrednio z platformy (bez konieczności zapisu na dysku twardym) plików pakietu MS Office (pakiet musi posiadać klient) 45. Komentowanie zasobów Możliwość dodania przez użytkowników komentarza tekstowego do każdego z udostępnionych im zasobów 46. Współpracy ze szkołami objętymi innymi wdrożeniami Możliwość przeglądania udostępnionych zasobów z innych wdrożeń platformy oraz udostępniania części zasobów do przeglądu w innych instalacjach platformy 1. Szkolenia dla nauczycieli a) Szkolenia dla nauczycieli odbywać się będą w wymiarze dzień/8 godzin lekcyjnych (6 zegarowych) w trzech grupach: - I grupa: Gmina Gorlice - 27 osób, miejsce szkolenia Zespół Szkół w Ropicy Polskiej - II grupa: Gminy Wolbrom i Klucze - 17 osób, miejsce szkolenia Zespół Szkół w Dłużcu - III grupa: Gminy Jasło, Tarnowiec, Jedlicze, Skołyszyn - 17 osób, miejsce szkolenia Zespół Szkół w Warzycach. b) Wykonawca zapewni drobny poczęstunek uczestnikom szkolenia (napoje zimne, gorące, ciasteczka itp.). 2. Szkolenia dla administratorów platform a) Szkolenia dla administratorów platform odbywać się będą w wymiarze dzień/8 godzin lekcyjnych (6 zegarowych) w trzech grupach: - I grupa: Gmina Gorlice - 9 osób, miejsce szkolenia Zespół Szkół w Ropicy Polskiej - II grupa: Gminy Wolbrom i Klucze - 6 osób, miejsce szkolenia Zespół Szkół w Dłużcu - III grupa: Gminy Jasło, Tarnowiec, Jedlicze, Skołyszyn - 6 osób, miejsce szkolenia Zespół Szkół w Warzycach. b) Wykonawca zapewni drobny poczęstunek uczestnikom szkolenia (napoje zimne, gorące, ciasteczka itp.). 3. Wykonawca przedstawi materiały szkoleniowe dostępne w języku polskim. Przedłożenie materiałów wymienionych w tabeli jest niezbędne do rozpatrywania oferty. Materiały szkoleniowe składać się będą z następujących elementów: biuletyn dla administratorów, biuletyn dla nauczycieli, opisy aktualizacji. Materiały szkoleniowe dostarczone będą każdemu uczestnikowi szkolenia. 4. W Dokumentacji funkcjonalności platformy zaleca się aby każda z opcjonalnych funkcjonalności opisana była na jednej stronie A4. Wszystkie opisy muszą być zilustrowane. Każdy z opisów winien zawierać informacje o miejscu w dołączonych do oferty materiałach szkoleniowych, w których znajduje się pełniejszy opis omawianej opcjonalnej funkcjonalności. Wszystkie strony opisujące poszczególne opcjonalne funkcjonalności muszą mieć w nagłówku numer i nazwę opisywanej funkcjonalności. 5. Dostawa systemu rejestracji ocen i obecności uczniów dla 20 szkół wraz z urządzeniami do wprowadzania danych odpowiadających przedmiotowi zamówienia. Urządzenia muszą być wyspecyfikowane. 6. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń, które będą miały miejsce w związku z realizacją umowy, przy czym wysokość rekompensaty ograniczona jest wartością umowy. 7. Wykonawca zapewni bezpieczeństwo i właściwą organizację przetwarzania danych osobowych, a w szczególności zapewni: a) spełnienie przez wszystkie osoby, mające dostęp do zbioru danych osobowych oraz zajmujące się ich przetwarzaniem, wymagań określonych w art. 37 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz, U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.); b) spełnienie przez wykorzystywane w procesie przetwarzania danych osobowych systemy informatyczne wymogów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 29 kwietnia 2004 w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz.U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1024); c) Zamawiającemu możliwość nadzoru i kontroli nad przetwarzaniem i ochroną danych osobowych, w tym kontroli w miejscu ich przetwarzania. 8. Wykonawca zapewni utrzymanie oprogramowania na serwerach własnych przez okres 36 miesięcy od momentu podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. 9. Wykonawca przekaże Zamawiającemu platformę i pełne oprogramowanie na stosownych nośnikach, lub umożliwi pobranie jej w wersji elektronicznej ze swoich serwerów. 10. Wykonawca zapewni instalację oprogramowania. 11. Wykonawca zapewni wsparcie dla administratorów/użytkowników platformy, szkolenia. Cała korespondencja pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym odbywać się będzie w języku polskim. 12. Wykonawca od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy, przez okres 36 miesięcy udostępni system umożliwiający równoczesne prowadzenie konferencji dla użytkowników platformy. 13. Wykonawca w dniu podpisania umowy przekaże scenariusze testów sprawdzających zgodność funkcjonalności z opisem przedmiotu zamówienia oraz przeprowadzi stosowne testy w dniu odbioru przedmiotu zamówienia w obecności zainteresowanych przedstawicieli szkół i placówek biorących udział w projekcie. 14. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszelkie niezbędne licencje dotyczące środowiska systemowego niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania zakupionego oprogramowania platformy edukacyjnej, przy czym ewentualny koszt z tym związany nie wpłynie na zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w § 5 ust. 1 wzoru umowy. 15. Wykonawca wyraża zgodę na zwiększenie liczby użytkowników w granicach do 5 % w szczególności w przypadku konieczności wprowadzenia nowych użytkowników przed coroczną ich aktualizacją..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 30.21.13.00 - Platformy komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VULCAN sp. z o.o., ul. Wołowska 6, 51-116 Wrocław,, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.