To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-13
Myszków: WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH JEZDNI I CHODNIKÓW ORAZ NAKŁADEK BITUMICZNYCH NA DROGACH GMINNYCH W MYSZKOWIE W 2015 ROKU - ZAMÓWIENIE DODATKOWE
Numer ogłoszenia: 149259 - 2015; data zamieszczenia: 13.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146801 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH JEZDNI I CHODNIKÓW ORAZ NAKŁADEK BITUMICZNYCH NA DROGACH GMINNYCH W MYSZKOWIE W 2015 ROKU - ZAMÓWIENIE DODATKOWE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: - Ulica Prusa - wykonanie odwodnienia nawierzchni poprzez zabudowę 7 sztuk wpustów ulicznych wraz z przykanalikami, ułożenie ścieku przykrawężnikowego o szerokości 10 cm i łącznej długości 894 m, frezowanie oraz ułożenie zjazdów na ulice boczne od ulicy Prusa mające nawierzchnie asfaltobetonowe, przełożenie istniejących zjazdów oraz chodników, wyregulowanie zjazdów na posesje. - Ulica Czarnieckiego - ułożenie warstwy przeciwspękaniowej na remontowanym odcinku - około 2 600,00 m2, wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej klińcowo-żwirowej o lepiszczu asfaltowym o grubości 8 cm - około 2 600,00 m2, wyregulowanie zjazdów na posesje. 2. Zakres obowiązków wykonawcy został określony we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 4 do zaproszenia do negocjacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych MYSZKÓW sp. z o.o., ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 184491,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 188266,63
Oferta z najniższą ceną: 188266,63 / Oferta z najwyższą ceną: 188266,63
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie podstawowe zostało udzielone w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych jezdni i chodników oraz nakładek na drogach gminnych w Myszkowie w 2015 r. W wyniku przeprowadzonego ww. postępowania w dniu 12.05.2015 r. została zawarta umowa o roboty budowlane nr ZP.272.145.2015 pomiędzy Gminą Myszków a Przedsiębiorstwem Robót Drogowo-Mostowych Myszków Sp. z o.o. z siedzibą w Żarkach, ul. Myszkowska 59. Wartość realizowanego zamówienia (wartość umowy) wynosi 1.569.555,02 zł a) dla robót budowlanych w ulicy Prusa: W trakcie prowadzenia robót przez Wykonawcę, dopiero po nałożeniu nowej rzędnej niwelety drogi, okazało się, że z uwagi na zbyt mały spadek podłużny nowej nawierzchni asfaltobetonowej (która stanowi końcowy efekt zamówienia podstawowego), konieczne będzie, w celu zapewnienia właściwego spływu wody (odprowadzenia wody opadowej i roztopowej z nowej nawierzchni), wykonanie następujących robót nieobjętych zamówieniem podstawowym, w związku z koniecznością nałożenia nowej niwelety drogi: - na odcinkach o spadku podłużnym poniżej 0,5 % dołożenie cieku przykrawężnikowego o szerokości 10 cm, - zabudowanie wpustów ulicznych wraz z przykanalikami w celu odbioru wód deszczowych z nawierzchni drogi. W konsekwencji ww. działania, którego nie można było przewidzieć z uwagi na remontowy charakter zamówienia podstawowego (część robót remontowych jest możliwa do ustalenia dopiero podczas wykonywania zamówienia), konieczne jest: - wyregulowanie zjazdów na posesje (z powodu konieczności ułożenia krawężników), - przełożenie zjazdów oraz chodników (z powodu konieczności ułożenie krawężników), - frezowanie i ułożenie zjazdów na ulice boczne od ulicy Prusa mające nawierzchnie asfaltobetonowe ( z powodu nałożenia nowej rzędnej niwelety drogi w ulicy Prusa). b) dla robót budowlanych w ulicy Czarnieckiego: W trakcie prowadzenia robót przez Wykonawcę, okazało się, że po dokonaniu próby miejscowej zachowania się nawierzchni asfaltobetonowej, pojawiły się wątpliwości dotyczące zachowania nowej nawierzchni. Przewidziana w zamówieniu podstawowym miejscowa naprawa przełomów nie zagwarantuje prawidłowego funkcjonowania nawierzchni. Wykonawca udowodnił badaniami laboratoryjnymi taki stan rzeczy, z którego wynika brak nośności podbudowy na całym remontowanym odcinku drogi w ul. Czarnieckiego, czego nie można było przewidzieć na etapie udzielenia zamówienia podstawowego z uwagi na remontowy charakter robót, mających na celu jedynie wymianę warstwy ścieralnej z uwzględnieniem miejscowej likwidacji przełomów. W tej sytuacji, w celu zrealizowania zamówienia podstawowego w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie drogi z nową nawierzchnią oraz zgodnie ze sztuka budowlaną, należy koniecznie wykonać następujące roboty nieobjęte zamówieniem podstawowym: - ułożenie warstwy przeciwspękaniowej na remontowanym odcinku drogi, - wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej klińcowo-żwirowej o lepiszczu asfaltowym o grubości 8 cm, - wyregulowanie zjazdów na posesje (konieczność wykonania ze względu na zwiększenie grubości nawierzchni). Uzasadnienie prawne. Podstawę prawną zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki stanowi art. 67 ust. 1 pkt 5 lit b) ustawy, gdyż wykonanie zamówienia dodatkowego udzielanego dotychczasowemu wykonawcy robót, nieobjętego zamówieniem podstawowym, stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego przy przesłance, że wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Uzyskanie efektu rzeczowego wynikającego z przedmiotu zamówienia podstawowego jest niemożliwe do osiągnięcia bez wykonania robót budowlanych opisanych w uzasadnieniu faktycznym. Zamówienie dodatkowe jest pierwszym zamówieniem dodatkowym do zamówienia podstawowego, nieprzekraczającym łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia.
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE MIASTA MYSZKOWA - UL. PAWIA.
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie
- Prace modernizacyjne w zabytkowym budynku użyteczności publicznej Willi Bauertzów w Myszkowie.
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty cząstkowe chodników na terenie miasta Zielonka
- "Poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rozwój infrastruktury drogowej przy ul. Astronomów w Lidzbarku Warmińskim w formule ZiW"
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Łagiewniki
- Budowa odcinka drogi gminnej nr 100112D - ul. Jana Pawła II
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2 - Zadanie 5.
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na ul. J. Lelewela i ul. A. J. Ostaszewskiego w Krośnie
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.