Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-22
Rypin: Zakup samochodu do selektywnej zbiórki odpadów.
Numer ogłoszenia: 149211 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych Rypin Sp z o.o. , Puszcza Miejska 24, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2604002, faks 54 2604003.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu do selektywnej zbiórki odpadów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagania dotyczące pojazdu: - pojazd fabrycznie nowy - rok produkcji nie wcześniej niż 2013 - dopuszczalna masa całkowita minimum 7000 kg, - kabina 3 osobowa, preferowany kolor biały, - fotel kierowcy regulowany w trzech płaszczyznach, amortyzowany - klimatyzacja - poduszka powietrzna kierowcy - okno w tylnej ścianie kabiny, - belka stroboskopowa pomarańczowa na dachu kabiny, - tylne białe światło robocze zamontowane na kabinie (szperacz) - wspomaganie układu kierowniczego, - tachograf cyfrowy zalegalizowany, tacho Drive do odczytu z oprogramowaniem tak zwany klucz do poboru danych z tachografu cyfrowego - zbiornik paliwa zamykany korkiem na kluczyk, - układ hamulcowy dwuobwodowy ze wspomaganiem podciśnieniowym, z układem ABS, hamulec parkingowy na tylną oś, - obręcz koła i opony w rozmiarze właściwym do obciążenia pojazdu, komplet opon letnich i zimowych - błotniki osi tylnej - boczne listwy ochronne, chroniące rowerzystę i pieszego przed dostaniem się pod koła samochodu, - osłona misy olejowej - listwy chroniące nadproże - urządzenie do podnoszenia obrotów silnika podczas pracy żurawia, - koło zapasowe zamontowane z boku, podnośnik hydrauliczny, fabryczny komplet kluczy, kliny pod koła, apteczka pierwszej pomocy i gaśnica, trójkąt - silnik pojazdu: wysokoprężny o pojemności ok. 2900 cm3 i mocy minimum 170 KM, spełniający normy spalin minimum EURO 5 lub wyżej. - skrzynia biegów manualna, mechaniczna - przystawka odbioru mocy o odpowiednim przełożeniu i wydajności dla dźwigu samozaładowczego, - hydrauliczny dźwig samozaładowczy (HDS) do opróżniania pojemników na surowce wtórne: - HDS zamontowany za kabiną kierowcy(dopuszcza się również montaż za zabudowaną skrzynia załadowczą) , - preferowany kolor czerwony - wysięg/udźwig żurawia(HDS) minimum 4,0m - 1000kg, 5 m - 800kg, - wyciągarka do otwierania pojemników na surowce wtórne, - pojemnik na zawiesia do żurawia i siatkę do pojemnika, - tak dopasowany żuraw aby można było opróżniać pojemniki typu dzwon o pojemności 1100-1500l do obydwu komór skrzyni załadowczej. 2) Zabudowa skrzyni załadowczej tak aby rozładunek był możliwy na dwie strony: - wymiary : długość 4,5 - 6,0 m, szerokość 2,2 - 2,5 m, wysokość 1,9 - 2,5 m,(pojemność minimum 26 m3) - ściany boczne skrzyni załadowczej wykonane z blachy do wysokości minimum 0,50 metra - burta boczna(od strony kierowcy i pasażera) z blachy(minimum 0,50 metra) + nadstawka uchylna wykonana z siatki(blachy) - burty dzielone kłonicą na dwie części - skrzynia wewnątrz podzielona na 2 części, przegroda wewnątrz demontowana, dwa okienka wrzutowe na stronę powyżej burty podstawowej( po 1 do jednej komory) otwierane o wymiarach: wysokość 1000 mm, szerokość 600 mm. -plandeka okrywająca zwijana na bocznej burcie z możliwością demontażu w dowolnym kolorze -konstrukcja stalowa śrutowana, malowana podkładowo farbą epoksydową oraz nawierzchniową farbą poliuretanową.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów 34.14.20.00 - Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną dostawę
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rzuok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych Rypin Sp. z o.o. Puszcza Miejska 24
87-500 Rypin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych Rypin Sp. z o.o. Puszcza Miejska 24 87-500 Rypin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji wybranych inwestycji przez Powiat Rypiński
- Modernizacja i przebudowa zabytkowej części oddziału wewnętrznego z pododdziałem kardiologicznym SPZOZ w Rypinie - II postępowanie
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ładowarki teleskopowej
- Modernizacja zabudowy śmieciarki dla ZGK
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych pojazdów o napędzie elektrycznym w homologacji N2 z zabudową typu wywrotka do zbiórki odpadów komunalnych do Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- ZAKUP I DOSTAWA UŻYWANEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO TYPU ŚMIECIARKA DO ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Radzyniu Podlaskim
- Poprawa funkcjonowania gospodarki wodno- ściekowej poza obszarem aglomeracji w Gminie Kock- dostawa pojazdu typu hakowiec
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego pojazdu bramowego zasilanego gazem CNG.
więcej: Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.