Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-03
Zielona Góra: Wykonanie remontu nawierzchni poprzez wzmocnienie i ułożenie dywanika z mieszanki SMA na drodze krajowej nr 32
Numer ogłoszenia: 149211 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3255313, 3271068, 3271069, fax 068 3253468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu nawierzchni poprzez wzmocnienie i ułożenie dywanika z mieszanki SMA na drodze krajowej nr 32.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu nawierzchni poprzez wzmocnienie i ułożenie dywanika z mieszanki SMA na drodze krajowej nr 32 w km 58+680 - 58+990
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie Rachunku zysków i strat, pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN. 2) płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe: zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszą niż 1 (xpb >1). 3) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN. 4) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki Wykonawca będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1), 3) i 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy; b) warunek określony w pkt 2) spełnia każdy z Wykonawców. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na stanowisko wymienione poniżej. Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z pkt 7.2.5 SIWZ. Stanowisko: Kierownik budowy Wymagana liczba osób: 1 Minimalne doświadczenie w realizacji podobnych robót: 5 lat doświadczenia w realizacji podobnych robót Minimalne doświadczenie na stanowisku: 3 lata doświadczenia jako kierownik podobnych robót Osoba wskazana na stanowisko Kierownika Robót winna posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony wyżej. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu wymienionymi niżej: Wyszczególnienie (parametry): Sprzęt: - Wytwórnia WMB o wydajności min. 100 t/h położona w uzasadnionej technologicznie odległości - Min. liczba jedn.: 1 - Rozkładarka mieszanek min. bitum. wyposażona w elektroniczny układ sterowania grubością - Min. liczba jedn.: 1 - Walce stalowe statyczne 10-15 t - Min. liczba jedn.: 2 - Walec stalowy wibracyjny - Min. liczba jedn.: 1 - Walec ogumiony 6 - 10 t - Min. liczba jedn.: 1 - Frezarka o szer. min. 1400 mm - Min. liczba jedn.: 1 Środki transportu: Samochody samowyładowcze 10-15 t - Min. liczba jedn.: 4 Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony wyżej. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony wyżej spełniają łącznie. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie wykonania oznakowania poziomego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 1.1. SIWZ - Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. - Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, nie mniejszą od określonej wyżej. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu. - Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 1.4. SIWZ Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa wyżej. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. - Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 1.2. SIWZ Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w formie i treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 1.2. SIWZ, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa wyżej. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). - Informację o rodzaju i ilości sprzętu (Potencjał techniczny), którym Wykonawca będzie dysponować przy wykonywaniu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 1.3. SIWZ Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa wyżej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiającego, otrzymać za zaliczeniem pocztowym (wniosek powinien zawierać pełną nazwę firmy, NIP) lub pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.gddkia.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 09:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze ul. Chopina 11/13 65-031 Zielona Góra pokój nr 613 - VI piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- "Remont dróg kompleksu" Składu Jastrzębie ETAP II
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 1216O przy ul. Dworcowej
- Remont drogi gminnej nr 617 074S Łączyna - Skała oraz drogi gminnej nr 617 075S Mlaskawka we wsi Istebna
- Budowa drogi gminnej nr 117409E w m. Piskornik od km 0+000 do km 0+768 o dł. 768 m
- Remonty bieżące dróg o nawierzchniach asfaltowych
więcej: Wymiana nawierzchni drogowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





