Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-03-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawa artykułów biurowych
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, do kontaktów: mgr Monika Klein (w sprawach formalnych)
mgr Sywlia Majewska (w sprawach technicznych), ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, fax 032 3592048, e-mail: juspik@adm.us.edu.pl, kanet@adm.us.edu.p, www.us.edu.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Uniwesytet Śląski
Dział Zamówień Publicznych, mgr Monika Klein (w sprawach formalnych)
mgr Sywlia Majewska (w sprawach technicznych) tel. 032 359 13 63, ul. Szkolna 7, pok. 11, 40-006 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 359 13 80, fax 032 359 20 48, www.us.edu.pl.
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Uniwesytet Śląski
Dział Zamówień Publicznych, mgr Tomasz Chrobok
Ireneusz Barszcz, ul. Szkolna 7, pok. 15, 40-006 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 359 13 34, fax 032 359 20 48, www.us.edu.pl.
4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Uniwesytet Śląski
Dział Zamówień Publicznych, mgr Tomasz Chrobok
Ireneusz Barszcz, ul. Szkolna 7, pok. 15, 40-006 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 359 13 34, fax 032 359 20 48, www.us.edu.pl.
II.1) Opis
1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów biurowych.
1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych.
Oferowane artykuły winny być w najwyższej jakości, fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji.
1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba Zamawiającego Uniwersytet Śląski w Katowicach.
1.5) Nomenklatura
1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV):
Oryginalny kod CPV: 30.19.21.20 - Długopisy
Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe
Oryginalny kod CPV: 21.12.40.00 - Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe
Kod CPV wg słownika 2008: 37.82.30.00 - Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe
Oryginalny kod CPV: 21.21.11.20 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
Oryginalny kod CPV: 30.19.21.25 - Pisaki
Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.25 - Pisaki
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 344 213,53 PLN (bez VAT).
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Wymagane wadium: 3 400,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca musi spełniać warunki określ. w art.22 ust.1 w związku z art.24 ustawy PZP,-złożyć ofertę,-wnieść wadium,-w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postęp. o udziel. zamów. albo do reprezentowania ich w postęp. i zawarcia umowy w spr. zamów. publicz.,-złożyć szczegółowy wykaz asortymentu-formularz cenowy,-oferowane materiały biurowe muszą posiadać certyfikaty ISO 9001 dla wskazanych w SIWZ pozycji,-złożyć oświadczenie,że wskazane materiały biurowe posiadają certyfikaty ISO 9001,-złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem term.do skład.ofert,-złożyć aktualną informację z KRK albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określ. w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem term. do skład. ofert,-złożyć aktualną informację z KRK w zakresie określ.w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem term.do skład. ofert,-złożyć aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego organu ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpiecz.Społeczn.potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpiecz.zdrowotne lub społeczne, lub zaświadcz.że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem term.do skład. ofert,-jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zam. poza terytorium RP, zamiast w/w dokumentów składa odpowiednio dokumenty zgodnie z paragrafem 2 ust.1 i 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z 7 kwietnia 2004r.(Dz.U.Nr71,poz.645).Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być dostarczone łącznie z ich tłumaczeniem na język polski.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia:
1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
3) Informacje administracyjne
3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 09.05.2006, cena - 30.
3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.05.2006 godzina 09:00.
3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostat. term. skład. ofert.
3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.05.2006, godzina 10:00, Uniwersytet Śląski
Dział Zamówień Publicznych
ul. Szkolna 7, pok. 13
40-006 Katowice.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 16.03.2006.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2026 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2026
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek, innych materiałów biurowych na potrzeby UMiG we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w I połowie 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





