eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › dostawa urzadzeń laboratoryjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-24

Płock: dostawa urzadzeń laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 149159 - 2007; data zamieszczenia: 24.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Medyczna 19, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3646105, fax 024 3646101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wszplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urzadzeń laboratoryjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa urządzeń laboratoryjnych : 1. mikroskop optyczny dla Zakładu Patomorfologii 2. mikroskop optyczny dla Zakładu Bakteriologii 3. mikroskop optyczny dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej 4. osmometr dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej 5. urządzenie do odwróconej osmozy dla Apteki Zakładowej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.10.00 - Mikroskopy Kod CPV wg słownika 2008: 38.51.00.00 - Mikroskopy Oryginalny kod CPV: 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne Oryginalny kod CPV: 29.24.12.33 - Aparatura do oczyszczania wody Kod CPV wg słownika 2008: 42.91.23.30 - Aparatura do oczyszczania wody .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium na całość zamówienia wynosi: 895,00 PLN w tym: pakiet nr 1 - 180,00 PLN pakiet nr 2 - 130,00 PLN pakiet nr 3 - 140,00 PLN pakiet nr 4 - 185,00 PLN pakiet nr 5 - 260,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o załączone do oferty dokumenty wymagane w pkt VIII A SIWZ/określone niżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg zał. nr 3 do SIWZ ) - na potw. warunku z pkt 1-4 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, - na potw. warunku z pkt I1i 4 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, - na potw. warunku z pkt 1i 4 4. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, - na potw. warunku z pkt 1 i 4 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, - na potw. warunku z pkt 1 i 4 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (dotycząca podmiotu zbiorowego ) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, - na potw. warunku z pkt 1 i 4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów określonych w pkt ppkt 2-6 załącza dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wszplock.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony, 09-400 Płock, ul. Medyczna 19, Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony w Płocku, ul. Medyczna 19, pokój nr 13 w budynku kontenerowym administracji szpitala (Sekcja Zamówień Publicznych).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: mikroskop optyczny dla Zakładu Patomorfologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mikroskop optyczny dla Zakładu Patomorfologii - szt 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: mikroskop optyczny dla Zakładu Bakteriologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mikroskop optyczny dla Zakładu Bakteriologii - szt 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: mikroskop optyczny dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mikroskop optyczny dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej - szt 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: osmometr dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: osmometr dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej - szt 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: urządzenie do odwróconej osmozy dla Apteki Zakładowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenie do odwróconej osmozy dla Apteki Zakładowej - szt 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.24.12.33-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.