eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzUtrzymanie czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez MPGN Sp. z. o. o. w Grudziądzu w okresie od 01.07.2011r. do 30.06.2012r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-26

Grudziądz: Utrzymanie czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez MPGN Sp. z. o. o. w Grudziądzu w okresie od 01.07.2011r. do 30.06.2012r.
Numer ogłoszenia: 149145 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu , ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez MPGN Sp. z. o. o. w Grudziądzu w okresie od 01.07.2011r. do 30.06.2012r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.3 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu. Przedmiot zamówienia podzielona na 3 części: Cześć I - Utrzymanie czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 w Grudziądzu w okresie od 01.07.2011r. do 30.06.2012r. powierzchnie zewnętrzne: - trawniki - 76 670,00 m2 - chodniki i podwórza - 68 002,00 m2 powierzchnie wewnętrzne: ( partery kl. schodowych, ganki piwniczne, strychy, suszarnie, pralnie ) - 29 170,00 m2 Cześć II - Utrzymanie czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 w Grudziądzu w okresie od 01.07.2011r. do 30.06.2012r. powierzchnie zewnętrzne: - trawniki - 12 591,00 m2 - chodniki i podwórza - 38 517,00 m2 powierzchnie wewnętrzne: ( partery kl. schodowych, ganki piwniczne, strychy, suszarnie, pralnie ) - 20 721,00 m2 Cześć III - Utrzymanie czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 w Grudziądzu w okresie od 01.07.2011r. do 30.06.2012r. powierzchnie zewnętrzne: - trawniki - 50 791,50 m2 - chodniki i podwórza - 58 860,05 m2 powierzchnie wewnętrzne: ( partery kl. schodowych, ganki piwniczne, strychy, suszarnie, pralnie ) - 22 433,07 m2 Utrzymanie porządku i czystości w budynkach administrowanych przez Zamawiającego objętych w BOM Nr 1, 2, 3 (część I, II,III przedmiotu zamówienia) polega na: a) codzienne ( od poniedziałku do piątku) sprzątanie niezabudowanych części nieruchomości ( chodniki, zieleńce, pozostałe tereny) b) utrzymanie czystości w częściach obiektów budowlanych przeznaczonych do wspólnego użytkowania (piwnice, strychy, podesty i wnęki parterów klatek schodowych, pralnie) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w BOM Nr 1, 2, 3 (część I,II,III) określa załącznik nr 1 do umowy stanowiący jej integralną część..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część I - 5 000,00 zł Część II - 3 000,00 zł Część III - 4 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składani ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług zgodnych z przedmiotem zamówienia (sprzątanie terenów wewnętrznych i zewnętrznych), na kwotę min. - w przypadku składania oferty na I część - min. 50 000,00 zł brutto - w przypadku składania oferty na II część - min. 50 000,00 zł brutto - w przypadku składania oferty na III część - min. 50 000,00 zł brutto wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymogów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymogów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mpgn.grudziadz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomosciami Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 23 86-300 Grudziądz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 23, Grudziądz sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 w Grudziądzu w okresie od 01.07.2011r. do 30.06.2012r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 w Grudziądzu w okresie od 01.07.2011r. do 30.06.2012r. powierzchnie zewnętrzne: - trawniki - 76 670,00 m2 - chodniki i podwórza - 68 002,00 m2 powierzchnie wewnętrzne: ( partery kl. schodowych, ganki piwniczne, strychy, suszarnie, pralnie ) - 29 170,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 w Grudziądzu w okresie od 01.07.2011r. do 30.06.2012r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 w Grudziądzu w okresie od 01.07.2011r. do 30.06.2012r. powierzchnie zewnętrzne: - trawniki - 12 591,00 m2 - chodniki i podwórza - 38 517,00 m2 powierzchnie wewnętrzne: ( partery kl. schodowych, ganki piwniczne, strychy, suszarnie, pralnie ) - 20 721,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 w Grudziądzu w okresie od 01.07.2011r. do 30.06.2012r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 w Grudziądzu w okresie od 01.07.2011r. do 30.06.2012r. powierzchnie zewnętrzne: - trawniki - 50 791,50 m2 - chodniki i podwórza - 58 860,05 m2 powierzchnie wewnętrzne: ( partery kl. schodowych, ganki piwniczne, strychy, suszarnie, pralnie ) - 22 433,07 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.