Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-03
Rzeszów: Odczynniki do immunohistochemii.
Numer ogłoszenia: 149131 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, ul. Chopina 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, fax 017 8666 097.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odczynniki do immunohistochemii..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do immunohistochemii, przeciwciał monoklonalnych, poliklonalnych w gotowych rozcieńczeniach do preparatów mikroskopowych z formaliny i parafiny, skrawków mrożonych, rozmazów cytologicznych wraz z niezbędnymi materiałami zużywalnymi i kontrolnymi do wykonania testów, wyszczególnionych w 1 Części, dla Zakładu Patomorfologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie, Szczegółowy opis, rodzaj i ilość przedmiotów zamówienia przedstawiają Formularze cenowe- Część nr 1- Załączniki nr 1.1,1.2 i 1.3 , które to Załączniki są jednocześnie formularzami cenowymi ,nierozłącznymi z SIWZ. Zamawiający wymaga by : - data ważności zaoferowanych odczynników była nie krótsza niż 12 miesięcy,od daty zamówienia, - maksymalny czas wykonania testu wynosił do 5 godzin, - wykonawca wygrywający przetarg przeszkolił personel w Zakładzie Patomorfologii do 3 tygodni od daty podpisania umowy, - Wykonawca przy pierwszej dostawie przedmiotów zamówienia przedstawił Kierownikowi Działu Zaopatrzenia Zamawiającego materiały informacyjne (procedury , instrukcje) w języku polskim dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia. - do testów z Załącznika 1.1 Wykonawca dołączył wszystkie dodatkowe odczynniki i materiały niezbędne do wykonania podanej ilości oznaczeń wraz z 10% ilością do kontroli pozytywnych: a)zestaw uniwersalny, b)inne niezbędne odczynniki ( np. substrat, enzymy, bufor, środek do odsłonięcia epitopów do zmniejszenia tła i zwiększenia reagentów w barwieniu, itp.), c)środek do zamykania preparatów. Zaoferowane przedmioty zamówienia do Załącznika nr 1.2 muszą być kompatybilne z Załącznikiem nr 1.1. Wielkość zamówienia opisana została w Części nr 1 - Załącznikach nr 1.1,1.2 i 1.3 , które to Załączniki są jednocześnie formularzami cenowymi ,nierozłącznymi z SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium całkowite wynosi 3 000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej niżej opisane. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp). Przedstawić niżej wymienione dokumenty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1 Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (wzór w załączeniu do SIWZ); 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą; 4 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu Ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; 6 Zdolność techniczna: nie dotyczy w tym postępowaniu. 7 Zdolność ekonomiczna i finansowa: nie dotyczy w tym postępowaniu. 8. Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia dowodu wpłaty w gotówce lub inny oryginalny dokument wpięty do oferty w kolejności. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: Zamawiający wymaga, by oferowane przedmioty zamówienia w Części nr 1 spełniały wymagania określone przepisami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych. W celu potwierdzenia powyższego wymagania proszę przedstawić w ofercie: 1. Oświadczenie wg wzoru załączonego do SIWZ jako Oświadczenie nr 2, że oferowane odczynniki, materiały zużywalne i kontrolne oraz inne materiały medyczne posiadają : a)wpis do Rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem CE (jeśli dotyczy danej klasy), b)deklarację zgodności lub certyfikat CE z tłumaczeniem na język polski . Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie kserokopii ww. dokumentów , - opisanych przez Wykonawcę, do której pozycji się odnoszą, podpisanych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione zgodnie z opisem w SIWZ. Ponadto, wygrywający przetarg przedstawi Kierownikowi Zakładu Patomorfologii Zamawiajacego przy pierwszej dostawie p.z. materiały informacyjne (procedury,instrukcje) w języku polskim. UWAGA: Wykonawcy występujący wspólnie : Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają pełnomocnictwo (może to wynikać także z umowy konsorcjum), o którym mowa w art. 23 Ustawy Pzp (dotyczy to m.in. s.c. i konsorcjów). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania (jeśli takie warunki postawiono w danym postępowaniu): a)W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 - 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych; b)Potencjał ekonomiczny, finansowy i kadrowy Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki; c)Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu dostaw przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenie w sumie musi spełniać warunki wymagane od Wykonawców; d)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; e)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; f)Wadium może być złożone na konsorcjum lub spółkę cywilną. W takim przypadku powinno zawierać nazwy wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może także zawierać tylko nazwę wskazanego lidera konsorcjum , co też będzie prawidłowe. g)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku warunków merytorycznych dopuszcza się możliwość wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, potwierdzających, iż łącznie spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp. Wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub nazwę lidera konsorcjum, zgodnie z przedstawianym pełnomocnictwem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. F. Chopina w Rzeszowie, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, pok. nr 9 bud. J. Zamawiajacego..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud.C..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W Sekcji IV.2.1) Kryteria oceny ofert ze względu na Program winno być:100%. Ponadto do oferty winny być także dołączone następujące, inne dokumenty: 1. Wypełnione w całości i podpisane : - Załączniki nr 1.1, 1.2, 1.3 - Formularze cenowe wg wzoru załączonego do SIWZ. Sygnatura Sprawy : WSS.XII.255/Z/27/08, Postępowanie nr 53. Planowany termin otwarcia ofert: 14/07/2008 o godz. 13:00. Miejsce otwarcia ofert: w pokoju nr 9, bud. J Szpitala w Siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szopena 2.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa warzyw, owoców oraz jajek na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej nr 21 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie
- Budowa budynku warsztatowo-garażowego, (...), rozbiórkę budynku warsztatowo- garażowego z wiatą na działkach nr ew. 13/44, 13/43, 1/10 położonych Stalowej Woli przy ul. Przemysłowej - etap I
- Malowanie i wymiana wykładziny w I/ZUS Tarnobrzeg ul. Henryka Sienkiewicza 145D
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy DS Nestor
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników do posiadanego na własność zamkniętego systemu DiaMed do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą oprogramowania na okres 36 miesięcy - część II.
- WIW.DA.272.10.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Pożywek i Mikrobiologii Pasz WIW w Opolu.
- Dostawa odczynników do preparatyki owodni dla Banku Tkanek Oka
- Dostawa odczynników do izolacji, wykrywania oraz znakowania cząsteczek z podziałem na 5 części na podstawie umowy ramowej
- DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z NAJMEM ANALIZATORA DO OZNACZEŃ NARKOTYKÓW, LEKÓW I ALKOHOLU ETYLOWEGO METODĄ EMIT
- 43.2024 Sukcesywna dostawa odczynników do realizacji badania w ramach projektu finansowanego przez Agencję Badań Medycznych pn. "Wieloośrodkowe, otwarte badanie kliniczne (...) (ALLOVISTA)"
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.