Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-03
Wrocław: Okresowa kontrola stanu technicznego budynków stanowiących 100% własność Gminy Wrocław w zakresie instalacji elektrycznych
Numer ogłoszenia: 149064 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, fax 071 7777506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzk.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Okresowa kontrola stanu technicznego budynków stanowiących 100% własność Gminy Wrocław w zakresie instalacji elektrycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: okresowa kontrola stanu technicznego budynków stanowiących 100% własność Gminy Wrocław w zakresie instalacji elektrycznych zgodnie z wymogami art.62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane tj. okresowa kontrola raz na 5 lat polegająca na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów obejmującej: - wewnętrzne linie zasilające, - obwody administracyjne korytarzy, klatek schodowych, strychów i piwnic, - instalacje elektryczne w lokalach, - urządzenia piorunochronne
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.30.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższe warunki Potencjał kadrowy 1. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje minimum: a) 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci energetycznych w zakresie kontrolno-pomiarowym, b) 1 osobą która będzie nadzorować wykonywanie prac, posiadającą uprawnienia w zakresie dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci energetycznych w zakresie kontrolno-pomiarowym. 2. Zamawiający dopuszcza, aby powyższe wymogi spełniała jedna osoba. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia ww. wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. A.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Potencjał kadrowy - wymagane dokumenty: 1. Informacja o osobie, którą dysponuje Wykonawca i która będzie uczestniczyć przy realizacji przedmiotu zamówienia, posiadająca kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci energetycznych w zakresie kontrolno-pomiarowym (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Informacja o osobie, którą dysponuje Wykonawca i która będzie uczestniczyć przy realizacji przedmiotu zamówienia, posiadająca uprawnienia w zakresie dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci energetycznych w zakresie kontrolno-pomiarowym (załącznik nr 2 do SIWZ) * Należy dołączyć świadectwa kwalifikacyjne wskazanych osób, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osobę/osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 21.05.2003 r.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie ze strony www.zzk.wroc.pl lub otrzymać w cenie 30,00 zł w Dziale Zamówień Publicznych i Umów ZZK we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 257, pok. 101, lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych i Umów ZZK, ul. Grabiszyńska 257 we Wrocławiu, pok 105, I piętro lub można przesłać pocztą na adres: Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Rejon R.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba budynków: 107; Całkowita pow. użytk. bud. (m2): 33.245; Ilość lokali mieszk. i użytk.: 736.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Rejon R.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba budynków: 82; Całkowita pow. użytk. bud. (m2): 27.390; Ilość lokali mieszk. i użytk.: 518.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - Rejon R.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba budynków: 77; Całkowita pow. użytk. bud. (m2): 27.741; Ilość lokali mieszk. i użytk.: 545.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - Rejon R.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba budynków: 81; Całkowita pow. użytk. bud. (m2): 24.059; Ilość lokali mieszk. i użytk.: 469.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - Rejon R.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba budynków: 83; Całkowita pow. użytk. bud. (m2): 23.949; Ilość lokali mieszk. i użytk.: 554.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 - Rejon M+N.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba budynków: 49; Całkowita pow. użytk. bud. (m2): 25.420; Ilość lokali mieszk. i użytk.: 765.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7 - Rejon O+T.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba budynków: 15; Całkowita pow. użytk. bud. (m2): 8.809; Ilość lokali mieszk. i użytk.: 214.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8 - Rejon J+K.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba budynków: 66; Całkowita pow. użytk. bud. (m2): 23.580; Ilość lokali mieszk. i użytk.: 509.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9 - Rejon J+K.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba budynków: 64; Całkowita pow. użytk. bud. (m2): 25.660; Ilość lokali mieszk. i użytk.: 509.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10 - Rejon J+K.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba budynków: 91; Całkowita pow. użytk. bud. (m2): 25.642; Ilość lokali mieszk. i użytk.: 562.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie Nr 11 - Rejon J+K.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba budynków: 70; Całkowita pow. użytk. bud. (m2): 21.685; Ilość lokali mieszk. i użytk.: 499.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie Nr 12 - Rejon J+K.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba budynków: 83; Całkowita pow. użytk. bud. (m2): 20.939; Ilość lokali mieszk. i użytk.: 485.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie Nr 13 - Rejon A+B+D+E+F+G+H+I+J+K+Ł+M+O+P+R+S+T+U.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba budynków: 262; Całkowita pow. użytk. bud. (m2): 102.622; Ilość lokali mieszk. i użytk.: 622.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie Nr 14 - Rejon A+B+H+J+R.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba budynków: 9; Całkowita pow. użytk. bud. (m2): 52.750; Ilość lokali mieszk. i użytk.: 155.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa wykonania nasadzeń kompensacyjnych - Rejon Dróg Wrocław ZS.WR.
- Dostawa środków czystości oraz artykułów higienicznych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- SZP/243-260/2025 Świadczenie usług cateringowych dla Politechniki Wrocławskiej.
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu
- Budowa Centrum Rekreacji Osiedlowej i Pomocy Powodziowej przy ul. Opatowickiej 124 we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techn. - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
- Remont pomieszczeń Wydziału Polityki Społecznej, Zdrowia oraz Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, znajdujących się w budynku DUW we Wrocławiu przy Pl. Powstańców Warszawy 1
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 22/2025 Modernizacje wraz z usunięciem przerw i usterek w systemie SSP oraz zakup i wymianę systemu ostrzegawczego DSO w budynku Szpitala Rejonowy im. dr Józefa Rostka w Raciborzu
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej nad inwestycją budowlaną polegającą na przebudowie, rozbudowie i nadbudowie Pawilonu III ...
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujących wymianę drzwi wejściowych na drzwi otwierane automatycznie w budynkach PŚk w ramach projektu nr FERS.03.01-IP.08-0011/24
- Wykonanie ekspertyzy określającej wpływ eksploatacji górniczej PG Silesia na wały p.pow. położone na terenie gm. Goczałkowice Zdrój, Bestwina, Czechowice-Dziedzice, Miedźna i Pszczyna
- Roboty budowlane obejmujące adaptację pomieszczeń PŚk pod nową siedzibę Centrum wsparcia osób ze szczególnymi potrzebami oraz przebudowę sanitariatu w ramach Projektu nr FERS.03.01-IP.08-0011/24
- Przebudowa pomieszczeń piwnicy na węzeł cieplny w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 12b we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.