To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-20
Tarnów: sukcesywna dostawa leków z pełnymi wskazaniami - leków cytostatycznych, całkowicie refundowanymi przez NFZ
Numer ogłoszenia: 148993 - 2013; data zamieszczenia: 20.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127499 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ, ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa leków z pełnymi wskazaniami - leków cytostatycznych, całkowicie refundowanymi przez NFZ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: sukcesywna dostawa leków z pełnymi wskazaniami - leków cytostatycznych, całkowicie refundowanymi przez NFZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: leki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- INTRA Sp.zo.o. ,, ul. Odrowąża 11, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 158776,42
Oferta z najniższą ceną: 158776,42 / Oferta z najwyższą ceną: 162000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: leki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: PGF URTICA SP. ZO.O. Konsorcjent: PGF HURT SP Z O.O. z siedzibą w Łodzi, ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocławiu, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10800,00
Oferta z najniższą ceną: 10800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12227,76
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: leki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- INTRA Sp.zo.o., ul. Odrowąża 11, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59001,94
Oferta z najniższą ceną: 59001,94 / Oferta z najwyższą ceną: 60199,98
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: leki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Salus Interantional Sp.zo.o., ul. Puławskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12282,84
Oferta z najniższą ceną: 12282,84 / Oferta z najwyższą ceną: 12764,52
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: leki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Roche Polska Sp.zo.o., ul. Domaniewska 39B, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 257713,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 262588,44
Oferta z najniższą ceną: 262588,44 / Oferta z najwyższą ceną: 262588,44
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawa warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Tarnowie i Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościach - I półrocze 2026
- Modernizacja Systemu Ostrzegania i Alarmowania na terenie miasta Tarnowa
- Przebudowa i remont budynku Domu Pomocy Społecznej w Wietrzychowicach etap II
- Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnów do szkół w roku 2025 i 2026.
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, mienia oraz ubezpieczenia komunikacyjne Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w 2026 r.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. "Realizacja prac poscaleniowych w dzielnicy Klikowa"
więcej: przetargi w Tarnowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





