Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-28
Płock: ZAKUP I DOSTAWA ENDOPROTEZ
Numer ogłoszenia: 148972 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.plockizoz.bip.org.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ENDOPROTEZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa endoprotez. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia: był fabrycznie nowy,posiadał dokumenty potwierdzające zgłoszenie przedmiotu zamówienia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r. poz. 896), certyfikaty jakości CE, atesty, był bezpieczny w użyciu dla personelu medycznego oraz pacjentów. Istotnym postanowieniem zawarcia umowy jest nieodpłatne wypożyczenie przez Wykonawcę zestawu instumentarium, napędów ortopedycznych, elektrycznych zasilanych akumulatorami na okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia przeglądów technicznych i serwisowania powierzonego Zamawiającemu instrumentarium w zakresie zgodnym z wymogami wytwórcy. Wszelkie koszty związane z prowadzeniem serwisu eksploatacyjnego i gwarancyjnego ponosi wykonawca w ramach ceny ofertowej. Wykonawca zobowiązuje się wymienić zużyte lub uszkodzone elementy niezbędnego - specjalnego wyposażenia (instrumentarium itd.) w ciągu 48 godzin od zgłoszenia (faxem). Wykonawca zapewni możliwość bezpłatnego przeszkolenia personelu medycznego w zakresie wszczepiania oferowanego wyrobu. Odbycie szkolenia musi zostać zakończone dokumentem potwierdzającym uzyskanie umiejętności przez osoby szkolone..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek na podstawie oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt I ppkt. 1 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach, zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej trzech dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek na podstawie oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt I ppkt. 1 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach, zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek na podstawie oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt I ppkt. 1 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach, zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek na podstawie oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt I ppkt. 1 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach, zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Stosowne dokumenty potwierdzające zgłoszenie oferowanych produktów do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), deklaracje zgodności, certyfikaty jakości CE dla oferowanego przedmiotu zamówienia. Oświadczenie o pochodzeniu oferowanego asortymentu - należy podać nazwę i adres producenta. Wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 4/1 - 4/4 do SIWZ. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty: a. zmiana przepisów prawa lub istotnych z uwagi na działalność dla Zamawiającego stosunków umownych; b. zmiana urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrzeżeniem, że zmiana ta wchodzi w życie z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego tę zmianę; c. zmiana stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych; d. jeżeli Wykonawca zostanie obarczony obowiązkiem zapłacenia podatku, który nie obowiązywał w dniu podpisania umowy, ale musi zostać wpisany do faktury z dnia dostawy, przy założeniu, że ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian; e. zmiana producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji - przy cenie nie większej niż w niniejszej umowie; f. zmiana numeru katalogowego przedmiotu umowy; g. sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy; h. dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego niniejszą umową w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: strony internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego tj.: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock, pok. Nr 202, Biuro Zarządu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 09:30, miejsce: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock, pok. Nr 202, Biuro Zarządu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Ewa Murawska - Inspektor, Biuro Zarządu, tel. 024 364 51 24, faks 024 364 51 02 w godzinach pracy Zamawiającego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Endoprotezy bezcementowe z panewką stożkową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzpień tytanowy prosty o kształcie klina I przekroju prostokątnym, bezkołnierzowy, pokryty mikroporowatością tytanową na całej długości. Stożek 12/14. Trzpień w 14 rozmiarach o długościach od 130 do 197 mm, wykonany ze stopu tytanu z domieszką niobu wzmagającego biozgodność . Głowa ceramiczna do stożka 12/14 o średnicy zewnętrznej 28 mm w trzech długościach. Panewka tytanowa, wkręcana. Kształt panewki stożkowy o 11 rozmiarach od 46 - 76 mm. Gwint samotnący zaczynający się na dnie panewki. Wkład polietylenowy z polietylenu o podwyższonej gęstości w wersji neutarlnej i z kapą antyluksacyjną 10 stopni , przeznaczony do głowy o średnicy 28 mm do panewki stożkowej o rozmiarach 46 - 76 mm. Trzpień tytanowy prosty - 20 sztuk, Głowa ceramiczna - 20 sztuk, Panewka tytanowa - 20 sztuk, Wkład polietylenowy - 20 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Zestaw do rekonstrukcji więzadeł krzyżowych kolana, kotwice - system jednopęczkowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw dwóch pinów syntetycznych, wchłanialnych (PLA) o średnicy 3,3 mm, dł. 42 mm z dwoma kaniulami prowadzącymi i drutem do nawiercania tunelu pinów - 100 kpl Śruba interferencyjna biowchlanialna wykonana z TCP/PLA o wymiarach: 6-8mm i długości 30 mm - 90 kpl 7-9mm i długości 30 mm - 10 kpl Czterokoanałowa osłonka stożkowej śruby interferencyjnej wykonanej z TCP/PLA o wymiarach: 7-8mm i długości 30 mm - 90 kpl 9mm i długości 30mm - 10 kpl Kotwica tytanowa uzbrojona z dwoma zaczepami (ramionami) poprzecznymi; długość 8,8mm, średnica 2,4mm, rozpiętość ramion 7,8 mm, osadzona we wprowadzaczu i uzbrojona w nić syntetyczną, wchłanialną o okresie podtrzymywania powyżej 6 m-cy w rozmiarze USP 2 - 10 kpl Kotwica tytanowa uzbrojona z dwoma zaczepami (ramionami) poprzecznymi; długość 8,8mm, średnica 2,4mm, rozpiętość ramion 7,8 mm, osadzona we wprowadzaczu i uzbrojona w nić kompozytowa 38% niewchlanialna i 62% biowchlanialna rozmiarze USP 2 - 10 kpl Biowchłanialny zestaw do szycia łąkotek złożony z: tylnej zapadki wykonanej z PLA oraz guzika dociskowego wykonanego z czystego PLA ub PDS oraz biowchłanialnej nici plecionej o rozmiarze #2/0 - 15kpl. Implant w co najmniej 3 wariantach kąta kotwiczenia (0 , 12 , 27 stopni) Zestaw dwóch pinów syntetycznych - 100 kompletów, Śruba interferencyjna 6 - 8 mm, dł. 30 mm - 90 sztuk, Śruba interferencyjna 7 - 9 mm, dł. 30 mm - 10 sztuk, Czterokanałowa osłonka stożkowej śruby interferencyjnej 7-8 mm, dł. 30 mm - 90 sztuk, Czterokanałowa osłonka stożkowej śruby 9 mm, dł. 30 mm - 10 sztuk, Kotwica tytanowa (nic syntetyczna) - 10 sztuk, Kotwica tytanowa (nić kompozytowa) - 10 sztuk, Biowchłanialny zestaw do szycia łąkotek - implanty - 15 sztuk, Biowchłanialny zestaw do szycia łąkotek - wprowadzacz - 5 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Zestaw do rekonstrukcji więzadeł krzyżowych kolana, kotwice - system czterech tuneli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłużna płytka z czterema otworami wykonana ze stopu tytanu pozwalająca na zawieszenie przeszczepu w kanale udowym. Płytka wyposażona w dwie nici: prowadzącą I blokującą płytkę w żadnej pozycji, o grubości 2 I 5. Elementem integralnym płytki jest pętla o budowie plecionki poliestrowej , o wysokiej wytrzymałości na obciążenia statyczne I dynamiczne (min 1000 N), połączona w systemie bezwęzłowym. Pętla o rozmiarach długości od 15- 60 mm, skok pętli o 5mm . Podłużna płytka trwale bezwęzłowo połączona z podwójna pętlą w rozmiarach 20-60 mm, ze skokiem wymiaru co 5 mm, do więzadła właściwego rzepki. Płytka wydłużona typu nakładka na pętlę bazową 20 mm stanowiąca nakładkę na bazowa płytkę służąca do zabiegów rewizyjnych Implant bez pętli umożliwiający zawieszenie przeszczepu bezpośrednio na płytce w przypadku krótkiego kanału w kości udowej, otwarty z jednej strony , w rozmiarach 5,6,7,8,9 mm. Implant biowchłanialny typu śruba, do mocowania piszczelowego, PLLA z hydroksyapatytem o średnicy od 6mm do 12 mm I długosciach 0d 20 - 35 mm , skok rozmiaru co 5 mm . Podłużna płytka z czterema otworami wykonana ze stopu tytanu pozwalająca na zawieszenie przeszczepu w kanale udowym - 40 sztuk, Podłużna płytka trwale bezwęzłowo połączona z podwójna pętlą - 40 sztuk, Płytka wydłużona typu nakładka na pętlę bazową - 10 sztuk, Implant bez pętli - 20 sztuk, Implant biowchłanialny typu śruba - 40 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Endoproteza jednoprzedziałowa stawu kolanowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza jednoprzedziałowa modularna, element udowy anatomiczny ze stopu chromokobaltu, element piszczelowy anatomiczny tytanowy, insert z polietylenu o zwiększonej odporności na ścieralność. Powinien zawierać co najmniej 7 rozmiarów udowych i 6 piszczelowych, wkładki o rozmiarach 8,9,10,11,12,14 mm. Implant powinien gwarantować bezpieczny zakres zgięcia do 155 stopni. Element udowy - 20 sztuk, Element piszczelowy - 20 sztuk, Insert - 20 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste.
- Sporządzenie: Planu ogólnego miasta Płocka, opracowania ekofizjograficznego aktualizacja Strategii Zrównoważonego Rozwoju Miasta Płocka do 2030 r. wraz z elementami towarzyszącymi.
- Remont pomieszczeń w budynku Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałem Dwujęzycznym im. Władysława Jagiełły w Płocku.
- Wymiana pokrycia dachowego w budynku Usamodzielnienia Domu Pomocy Społecznej "Nad Jarem" w Nowym Miszewie w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja dachu na budynku Usamodzielnienia"
- Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - V postępowanie.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Akcesoria do zabiegów artroskopowych.
- Dostawa implantów, protez wraz z oprzyrządowaniem do zabiegów
- ZP-4-2024 - Zakup i dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
- dostawa leków i produktów leczniczych.
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.