Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-08
Rybnik: Remont instalacji elektrycznej w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku
Numer ogłoszenia: 148926 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku , ul. Św. Józefa 4, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4395800, faks 032 4395810.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsprybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji elektrycznej w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont instalacji elektrycznej w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku. Zakres robót: Wymiana instalacji elektrycznej. Wymiana instalacji okablowania strukturalnego. Wymiana instalacji nadzoru wizyjnego CCTV. Wymiana instalacji antenowej. Rozbudowa Instalacji kontroli dostępu. Dostawa i montaż bramy ogrodzeniowej wraz z napędem. Prace teletechniczne. Prace wykończeniowe. Wykonanie badań, pomiarów i dokumentacji powykonawczej wyżej wymienionych instalacji. Szczegółowy zakres prac precyzuje dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.23.00 - Instalowanie anten 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty remontowe obejmujące swoim zakresem jednocześnie instalacje elektryczne, teletechniczne i ogólnobudowlane, o wartości minimum 100.000,00 PLN brutto każda. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji elektrycznej, co najmniej dwoma osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne grupy E, co najmniej jedną osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne grupy D. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia uprawnień. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsprybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku, 44-200 Rybnik, ul. Św. Józefa 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku, 44-200 Rybnik, ul. Św. Józefa 4, Sekretariat pok. 202..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zapewnienie wsparcia technicznego, serwisu oraz subskrypcji licencji dla systemu równoważenia ruchu f5 serii i10600 oraz subskrypcji dla r5800 przez 12 miesięcy
- Dostawa i wdrożenie w sieci Zamawiającego redundantnego routera z przeniesieniem konfiguracji z rozwiązania dotychczasowego (CISCO Catalyst)
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla potrzeb wykonania modernizacji instalacji hydrantowej w budynku Oddziału ZUS w Rybnik przy ul. Jankowickiej 13.
- Rozbudowa wiaduktu drogowego nad torami kolejowymi w ciągu DP 5613S - ul. Pojdy w Czerwionce-Leszczynach
- Eksploatacja osadnika nr V ZPMW w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice
- Świadczenie usług serwisowych dla systemu backup (kopii bezpieczeństwa) DataDomain 6300
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w 4 obiektach SZPZLO Warszawa-Wawer wraz z wykonaniem projektów
- Termomodernizacja budynku pomocniczego znajdującego się na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 , przy ul. Bukowskiej 16 w Poznaniu.
- Budowa budynku wielofunkcyjnego - etap I (sala widowiskowa)
- Wymiana pokrycia dachowego hali parku maszyn oraz obiektów biurowo-socjalnych wraz z pracami towarzyszącymi zlokalizowanych na terenie Zakładu Robót Drogowych przy ulicy Energetycznej 4 w Poznaniu.
- Budowa Centrum Przesiadkowego w Koniecpolu w formule zaprojektuj i wybuduj
- WZPiFP-90-25 "Komisariat Policji Toruń - Rubinkowo - usunięcie usterek w zmodernizowanym kompleksie budynków komisariatu przy ul. Dziewulskiego 1-3"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.