eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupskadaptacja części budynku zespołu pałacowego przy ul. Korczaka 1 w Damnicy w celu udostępnienia pomieszczeń socjalno-dydaktycznych osobom niepełnosprawnym



Ogłoszenie z dnia 2008-07-03

Słupsk: adaptacja części budynku zespołu pałacowego przy ul. Korczaka 1 w Damnicy w celu udostępnienia pomieszczeń socjalno-dydaktycznych osobom niepełnosprawnym
Numer ogłoszenia: 148776 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8418500, fax 059 8427111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja części budynku zespołu pałacowego przy ul. Korczaka 1 w Damnicy w celu udostępnienia pomieszczeń socjalno-dydaktycznych osobom niepełnosprawnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PROJEKTOWANYCH ZMIAN. 1. Wejście do budynku dla osób niepełnosprawnych: Wejście dla osób niepełnosprawnych zlokalizowane będzie od strony pd.wsch. w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącego tarasu. Aby było to możliwe należy rozebrać istniejący murek oporowy, usunąć część gruntu odsłaniając w ten sposób ścianę na której będzie robione wejście, wyjąć a następnie poszerzyć istniejące ościeże okna, wstawić drzwi wejściowe, uzupełnić brakującą część murka oporowego. Zmiana ta nie ma żadnego wpływu na konstrukcje istniejącego budynku z tego względu, że istniejący murek stanowi samodzielną budowlę posadowioną na niezależnych ławach, oddylatowanych od ław budynku. Jeżeli chodzi o prace związane ze wstawianiem drzwi wejściowych na odsłoniętej ścianie to również nie ma to wpływu na pracę obiektu ponieważ nie ingerujemy w nadproża ani w szerokość ościeży a jedynie usuwamy warstwę cegieł znajdującą się pod istniejącym oknem 2.Ogólno dostępny węzeł sanitarny Węzeł ten zlokalizowany będzie w obszarze dawnego sanitariatu WC męskie, WC damskie, umywalnia. Aby było to możliwe należy: rozebrać istniejące ścianki działowe, wykonać poszerzenie drzwi wejściowych do przedsionka sanitariatu w nie konstrukcyjnej ścianie gr. 15cm, postawić zgodnie z projektem nowe ścianki z gazobetonu gr. 8cm oraz nową instalację sanitarno-elektryczną, dokonać prac wykończeniowych okładziny ceramiczne, montaż urządzeń sanitarnych i elektrycznych. Adaptacja pomieszczeń w tym rejonie nie ma wpływu na konstrukcję budynku, gdyż jej zakres ogranicza się do zmian usytuowania ścian działowych, oraz przejść instalacyjnych przez ściany nienośne. Z uwagi na zastosowanie lżejszego materiału ścianek gazobeton gr. 8cm nie wystąpi większe obciążenie na posadzkę niż przewidywane pierwotnie. 3.Winda do transportu osób niepełnosprawnych Szyb windy zlokalizowany będzie w obszarze następujących pomieszczeń umywalni podpiwniczenie pokój psychologa parter oraz w sali zajęć I piętro Aby było to możliwe należy: rozebrać istniejący szyb windy towarowej, poszerzyć otwory w stropach oraz dokonać przekuć przez ściany w miejscu planowanych otworów drzwiowych, wylać płytę fundamentową wymurować szyb windy, zamontować windę dokonać prac wykończeniowych. Konstrukcja szybu windy usytuowanej przy konstrukcyjnych ścianach budynku poprzez to, że stanowi odrębny obiekt, w żadnym stopniu nie wpływu na jego konstrukcję. Posiada fundamenty w postaci płyty fundamentowej, sprowadzone do głębokości 65 cm poniżej stanu zerowego czyli powyżej istniejących ław fundamentowych budynku. Dodatkowo ściany szybu są oddylatowane od obiektu izolacją tłumiącą drgania w postaci twardego styropianu. WNIOSKI I ZLECENIA. Belki nadproży stalowych osadzać na poduszkach betonowych gr. 15 cm beton B 15 w specjalnie wykutych bruzdach a następnie skręcać śrubami stalowymi M12 szt.5 na otwór drzwiowy, od zewnątrz nadproża uzupełnić cegłą pełną na wysokość środnika i licować na grubość istniejącego muru zaprawą c-w na siatce Rabitza. Przed osadzaniem dwuteowników należy podstęplować strop w odległości około 50 cm od ściany. Chodzi o to aby było jakieś dojście. Następnie z jednej strony przyszłego otworu wykuwamy bruzdę na nadproże do max. szerokości stopki i osadzamy jedną belkę nadproża na odpowiedniej wysokości, a więc uwzględniamy wysokość skrzydła drzwiowego i grubość zastosowanej ościeżnicy. Następnie dokładnie dodbijamy ścianę nad nadprożem uzupełniając powstałą szczelinę kawałkami cegieł na zaprawie cementowej. po około 2, 3 dniach powtarzamy tą operację z drugiej strony. Tak zamontowane belki skręcamy śrubami M12. Uwaga cały czas ewentualne belki stropowe powinny być występlowane. Po kolejnych 2, 3 dniach usuwamy ewentualne stęplowanie i wykuwamy otwór drzwiowy pamiętając o około 30 cm oparcia belek na ścianie nie usuwanej. Wymiary drewnianych belek stropu nad II kondygnacją są przyjęte i w razie dużej rozbieżności co do istniejących belek stropowych odsłoniętych podczas poszerzania otworu na szyb windy należy się skontaktować z biurem projektowym. Przed rozpoczęciem prac związanych z poszerzaniem otworów w stropie należy podstęplować je w odległości około 50 cm od granicy projektowanego przejścia. Ewentualne stęplowanie po wykonaniu wzmocnień stropowych w postaci żelbetowych żeber stropowych oraz drewnianych belek stropowych rysunki konstrukcyjne należy usunąć. Należy zwrócić uwagę podczas wykonywania ław fundamentowych płyty podszybia na to aby nie zruszyć gruntu zalegającego bezpośrednio pod istniejącymi fundamentami budynku. Nowo projek-towane fundamenty posadowić na uprzednio wykonanej podsypce piskowo-żwirowej zagęszczonej mechanicznie bądź stabilizowanej na mokro. Roboty budowlane przeprowadzone zgodnie z projektem w obiekcie usytuowanym na działce nr. 180,165 w Damnicy gmina Damnica nie zagrażają bezpieczeństwu użytkowania obiektu oraz nie mają wpływu na istniejącą konstrukcję.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 )posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 )posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3 )znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, należy dołączyć następujące oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony wg załącznika nr 3 do SIWZ, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem ( roboty w obiektach zabytkowych ) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (przez wartość roboty stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć minimum wartość określoną przez samego Wykonawcę w złożonej ofercie), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem 1 dokumentu ( referencje lub protokół odbioru), potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie; 4.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ; 5.uprawnień budowlanych ( pracownika lub pracowników ) wraz z zaświadczeniami o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 6.zaświadczenia kierownika budowy posiadającego odpowiednie dla zakresu zamówienia uprawnienia (do kierowania i nadzorowania prac zabytkowych) o wpisie kierownika budowy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 7.zaakceptowany projekt umowy sporządzony na podstawie załącznika nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.slupsk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Słupsku ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk, pokój nr 210.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty nalezy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Starostwie Powiatowym w Słupsku, ul.Szarych Szeregów 14, pok. nr 01 (Biuro Obsługi Interesanta)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.