eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynekRemonty budynków placówek oświatowych w okresie ferii letnich 2009 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-14

Olsztynek: Remonty budynków placówek oświatowych w okresie ferii letnich 2009 r.
Numer ogłoszenia: 148752 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku , ul. Górna 5, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192506, faks 089 5194468.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty budynków placówek oświatowych w okresie ferii letnich 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: gruntowny remont zaplecza higieniczno - sanitarnego sali gimnastycznej, wykonanie robót malarskich, naprawa parkietów i montaż parapetów wewnętrznych, wymiana komina spalinowego, rynien i rur spustowych oraz gruntowny remont lokalu mieszkalnego w budynku szkolnym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą: a) spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 tej ustawy. b) udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 2 lat, licząc od dnia odbioru tych robót..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2 do SIWZ, wraz z kosztorysem ofertowym, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 2 lat- wg wzoru własnego. 5) oświadczenie Wykonawcy że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (wg wzoru własnego) , lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) zaakceptowany projekt umowy, parafowany na każdej zapisanej stronie przez osobę podpisującą ofertę - wg Załącznika Nr 4 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.olsztynek.pl/ogloszenia_f.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku ul. Górna 5, 11-015 Olsztynek, pokój nr 2 w godzinach 8;00 - 15;00 lub faxem na wniosek Wykonawcy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku ul. Górna 5, 11-015 Olsztynek, pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont budynku Szkoły Podstawowej w Olsztynku ul. Ostródzka 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uwaga: kompleks budynków oddano do użytku 1 września 1974 roku jako Zbiorczą Szkołę Gminną (ponad 800 uczniów). Przez 35 lat na zapleczu sali gimnastycznej przeprowadzano jedynie remonty zachowawcze i konserwacje bieżące. Będący przedmiotem zamówienia - gruntowny remont zaplecza higieniczno-sanitarnego (blok dla dziewcząt) sali gimnastycznej - obejmuje: roboty rozbiórkowe (wyburzenie starych, zbędnych ścian działowych), roboty murowe (postawienie nowych ścianek działowych, kominów wentylacyjnych itd.), wymianę stolarki drzwiowej, roboty posadzkarskie (ułożenie płytek typu gres) i położenie glazury na ścianach, roboty malarskie (malowanie farbami olejnymi i emulsyjnymi, po uprzednim wykonaniu tynków - gładzi szpachlowych), roboty elektryczne (wykonanie całości nowej instalacji elektrycznej), roboty hydrauliczno- sanitarne (wymianę całej instalacji zimnej i ciepłej wody oraz kanalizacyjnej, wymianę instalacji centralnego ogrzewania, a także montaż elektrycznego podgrzewacza wody)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont budynku dydaktycznego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Waplewie, Waplewo 15..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uwaga: kompleks budynków oddany do użytku w 1995 roku. Od bieżącego roku rozpoczyna się gruntowne odnawianie izb lekcyjnych, pomieszczeń pomocniczych, korytarzy i klatek schodowych tej placówki. W poprzednich latach odnowiono całość lamperii olejnych w izbach lekcyjnych i wykonywano malowanie emulsyjne części pomieszczeń. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe malowanie ścian i sufitów oraz malowanie olejne lamperii: wejścia - przedsionka budynku dydaktycznego, korytarzy parteru i I piętra, klatek schodowych oraz 2 izb lekcyjnych nr 21 i 24. Roboty malarskie obejmują również malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, grzejników c.o. i rur wodociągowych. Ponadto w zakresie zamówienia znajduje się rozbiórka istniejących murowanych ścianek działowych w izbie lekcyjnej i wykonanie innego podziału tej izby ścianką z płyt gipsowo - kartonowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont budynku Przedszkola Miejskiego w Olsztynku ul. Szkolna 9..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uwaga: budynek oddany do użytku w 1993 roku. Inwestycję zrealizowano w latach 1989 - 1993 (z przerwą) wg typowego projektu powtarzalnego. W roku 1999 wykonano cyklinowanie i lakierowanie podłóg sal zajęciowych i korytarzy. W II połowie 2008 roku obiekt gruntownie wyremontowano w ramach termomodernizacji. Będący przedmiotem zamówienia remont posadzek itd. sprowadza się do uzupełnienia brakujących fragmentów mozaiki parkietowej pod oknami (przed termomodernizacją były tam zawieszone grzejniki rurowe, zakryte osłonami z drewna), następnie bezpyłowe ocyklinowanie całej powierzchni podłóg 5 sal zajęciowych i 3-krotne lakierowanie. Zadanie obejmuje również osadzenie parapetów wewnętrznych w oknach 5 sal zajęciowych (łącznie 20 okien). Jest to związane z likwidacją dotychczas istniejących drewnianych osłon grzejników c.o. Po termomodernizacji w każdej sali tylko pod 2 oknami zawieszone są grzejniki -Purmo- (nie wymagające osłon)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont starej części budynku Gimnazjum w Olsztynku ul. Górna 5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uwaga: budynek powstał w 1934 roku. W roku 1993 zamieniono piece węglowe na 2 kotły opalane gazem ziemnym. Komin spalinowy usytuowano na zewnątrz budynku, przy południowo - wschodniej ścianie szczytowej, wykonując go z blachy ocynkowanej i wełny mineralnej. Względy estetyczne oraz zużycie po 16-letniej eksploatacji nakazują likwidację przedmiotowego komina. Istniejący komin murowany budynku posiada m.in. 2 kanały 35 x 35 cm. Jeden z nich może być wykorzystany do zamontowania rur dymowych kwasoodpornych O 25 cm. W zakres zamówienia w tej części wchodzi także wymiana rynien i rur spustowych na budynku dydaktycznym (bez sali gimnastycznej i łącznika). Ostatni remont w tym zakresie był przeprowadzony w roku 1982..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont budynku Szkoły Filialnej w Królikowie, Królikowo 24..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uwaga: budynek pochodzi z 1902 roku. Przedmiotem zamówienia jest gruntowny remont lokalu mieszkalnego usytuowanego na parterze budynku szkolnego, w zakresie obciążającego wynajmującego - administratora tj. Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku. Najemca (nauczyciel - emeryt) aktualnie nie mieszka w lokalu. Uczyni to dopiero po zakończeniu przedmiotowego remontu i wykonaniu robót obciążających najemcę..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.