Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-04
Katowice: Usługa drukowania wraz z wykonaniem projektów graficznych
Numer ogłoszenia: 148649 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie , ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078562, faks 032 2563420.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.silesia-region.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa drukowania wraz z wykonaniem projektów graficznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania wraz z wykonaniem projektów graficznych zgodnie z opisem zawartym w siwz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych, 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca wykaże się niezbędną wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie opracowanie projektu graficznego oraz druk o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł. 4. Wykonawca winien dysponować minimum 1 specjalistą ds. projektów graficznych - posiadającym wykształcenie wyższe kierunkowe (dopuszcza się również studia podyplomowe) oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie grafiki komputerowej i komputerowego składu. Pod pojęciem wykształcenia wyższego kierunkowego zamawiający rozumie uzyskanie dyplomu szkoły wyższej kształcącej w zakresie grafiki komputerowej. Są to zarówno uczelnie o profilu technicznym z wydziałami informatycznymi ze specjalnością: grafika komputerowa (Politechniki np. Łódzka, Świętokrzyska, Wrocławska, Śląska Wyższa Szkoła Informatyki w Chorzowie, WSH-E w Łodzi, Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych w Warszawie, itp) jak również uczelnie o charakterze artystycznym z wydziałami grafiki (Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie, Warszawie, Katowicach, Uniwersytet Śląski - wydział artystyczny, specjalność grafika, Wyższa Szkoła Kupiecka w Łodzi itp). Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące integralną część formularza ofertowego, jak również dokumenty potwierdzające oświadczenia. Stosownymi dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp (zawarte w formularzu ofertowym). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo lub informacja o udzielonym pełnomocnictwie w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w punkcie XI ppkt 2 siwz W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (projektów graficznych wraz z drukowaniem), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru) - Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. X ppkt 3 SIWZ. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie grafiki komputerowej i komputerowego składu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. X ppkt 4. A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie XI.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie A SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa. Każdy podmiot oferty wspólnej (np. Konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt XI od 1 do 3 siwz, natomiast pełnomocnik składa wszystkie dokumenty wymienione w pkt XI siwz. W przypadku, gdy Wykonawca pragnie zastrzec, przed dostępem dla innych uczestników postępowania, informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, do oferty winien dołączyć wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa podając precyzyjnie nazwę dokumentu i nr strony oraz podstawę prawną tajemnicy. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust.4 ustawy prawo zamówień publicznych. Wszystkie dołączone dokumenty, mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - jakość druku - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/?grupa=2.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, pokój 509, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, pokój 285, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane będzie w 100% przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL na lata 2007-2013, działanie 10.2.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- USŁUGI WYDAWNICZE NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





