To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-26
Białystok: Dostawa materiałów informacyjno - edukacyjnych o tematyce bezpieczeństwa dla Biura Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 148643 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110029 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów informacyjno - edukacyjnych o tematyce bezpieczeństwa dla Biura Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informacyjno-edukacyjnych o tematyce bezpieczeństwa dla Biura Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego w Białymstoku w okresie do 30 dni od dnia podpisania umowy, w tym: część 1 - poz. 6, poz. 7, poz. 8, poz. 9, poz. 10 oraz część 2 - poz. 3, poz. 4 w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy 2. Nazwa i kod CPV: 22140000-3 Ulotki, 22462000-6 Materiały reklamowe, 22900000-9 Różne druki 3. Zamawiający udostępni Wykonawcy materiały przydatne w przygotowaniu projektów materiałów informacyjno-edukacyjnych: logo oraz Księgę Identyfikacji Wizualnej. 4. Projekty materiałów informacyjno-edukacyjnych zostaną wykonane przez Wykonawcę i zatwierdzone przez Zamawiającego, na podstawie przykładowego materiału informacyjno-edukacyjnego dostarczonego do Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. W celu doprecyzowania potrzeb Zamawiającego załączono szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). II. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. 2 części zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ): Uwaga: Oferty można składać na dowolną ilość części podając cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia na każdą część odrębnie. Część 1 obejmuje: 1) Kapelusz przeciwsłoneczny -100 szt. 2) Piłka plażowa - 100 szt. 3) Rękawki nadmuchiwane - 100 par. 4) Gwizdek sportowy - 200 szt. 5) Smycz- 500 szt. 6) Kamizelka odblaskowa - 100 szt. 7) Koszulka klasyczna - 300 szt. 8) Nalepka odblaskowa - łapki - 300 szt. 9) Nalepka odblaskowa - buźki - 300 szt. 10) Zawieszka odblaskowa - miś-1 - 300 szt. 11) Zawieszka odblaskowa - miś-2 - 300 szt. 12) Opaska odblaskowa samozaciskowa na rękę - 300 szt. Część 2 obejmuje: 1) Ulotka z zakresu obrony cywilnej - 1 000 szt. 2) Ulotka z zakresu zarządzania kryzysowego - 1 000 szt. 3) Ulotka z zakresu bezpieczeństwa publicznego - 3000 szt. 4) Zaprojektowanie plakatu i logo programu Nasze osiedle na plakat oraz druk plakatu - 100 szt. 5) Teczka z nadrukiem i wydrukowanymi dwudziestoma kartkami do każdej teczki - 60 kpl. 6) Teczka z zakresu obrony cywilnej z nadrukiem - 500 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.14.00.00-3, 22.46.20.00-6, 22.90.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDIO SIEDEM S.C. GRZEGORZ ŻÓŁTOWSKI, MICHAŁ BIEDRZYCKI
jakie przetargi wygrała firma
STUDIO SIEDEM S.C. GRZEGORZ ŻÓŁTOWSKI, MICHAŁ BIEDRZYCKI
- Studiosiedem s.c., Grzegorz Żółtowski Michał Biedrzycki, ul. Szydło 42, 32-085 Modlnica, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9798,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8378,76
Oferta z najniższą ceną: 8378,76 / Oferta z najwyższą ceną: 13192,98
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AlterStudio Magdalena Dowgiert, ul. Orzeszkowej 32/27, 15-950 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11048,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9667,80
Oferta z najniższą ceną: 9667,80 / Oferta z najwyższą ceną: 9667,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie 2025/2026 na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach.
- EOP.332.36.25 Wykonanie dokumentacji przetargowej: remont nawierzchni drogi wewnętrznej z infrastrukturą podziemną, niezbędnymi rozbiórkami i budową stacji ładowania pojazdów przy ul. Pogodnej 22
- Modernizacja pomieszczeń i zagospodarowanie części terenu VII Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku, ul. Wierzbowa 7
- Zimowe utrzymanie drogi (starodroża) DK Nr 8 na odcinku Zagórze - Suchowola oraz obwodnicy Sztabina w sezonie 2025/2026, na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sokółce.
- dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Białymstoku przy ul. Borsuczej 2
- Naprawa samochodów służbowych, ciągników, przyczep i sprzętu do utrzymania dróg wraz z częściami w RDW Sokółka z podziałem na zadania: Zadanie I - naprawa samochodów, Zadanie II - naprawa sprzętu.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Muzeum Historii Polski w Warszawie - 4 pakiety
- Druk i montaż na terenie województwa mazowieckiego 128 banerów oraz druk i dostarczenie do delegatur Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego 1139 banerów wraz z opaskami do montażu banerów
- Realizacja zadań edukacyjno-informacyjnych w obszarze profilaktyki chorób układu krążenia (ChUK)
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY PROJEKTU.
- Dostawa materiałów promocyjnych z oznakowaniem
- ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH ORAZ MATERIAŁÓW WYSTAWIENNICZYCH W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO 2021-2027
więcej: Ulotki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





