eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁąckRozbudowa sieci wodociągowej o dł. 634 mb w miejscowościach Sendeń Mały i Sendeń Duży gmina Łąck

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-22

Łąck: Rozbudowa sieci wodociągowej o dł. 634 mb w miejscowościach Sendeń Mały i Sendeń Duży gmina Łąck
Numer ogłoszenia: 14857 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Łącku , ul. Gostynińska 2, 09-520 Łąck, woj. mazowieckie, tel. 024 3841405.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci wodociągowej o dł. 634 mb w miejscowościach Sendeń Mały i Sendeń Duży gmina Łąck.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa sieci wodociągowej o dł. 634 mb w miejscowościach Sendeń Mały i Sendeń Duży gmina Łąck. Realizacja zadania będzie odbywała się na podstawie projektu budowlano -wykonawczego opracowanego przez firmę Usługi Projektowe i Inwestycyjne mgr inż. Iwona Gdowska ul. H.A. Gradowskiego 17 m 9 09 - 402 Płock objętego pozwoleniem na budowę - decyzja Starosty Płockiego nr 1382/09 z dnia 22.09.2009 r. 45 23 13 00-8.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Wadium w wysokości 2 000,00 zł wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: b. Pieniądzu na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w siwz; BANK SPÓŁDZIELCZY STARA BIAŁA O/ŁĄCK Nr konta 40 9038 1014 2600 3216 2000 0010 c. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania . 2. posiadania wiedzy i doświadczenia 2.1 wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zamówienia w zakresie budowy sieci wodociągowej o długości minimum 600 mb. 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.1 wykonawca musi dysponować osobą niezbędną do realizacji zamówienia - kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w branży sanitarnej z co najmniej trzyletnim doświadczeniem 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej, 4.1 wykonawca musi być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej min kwota ubezpieczenia 50 000,00 zł Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana przez komisje przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń wymienionych w Rozdziale VI w systemie spełnia/ nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- załącznik nr 2 do siwz, 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, 1.3 wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, ?- załącznik nr 3 do siwz, 1.4 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do siwz , 1.5 oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - kierowanie robotami w branży sanitarnej - załącznik nr 4 do siwz 1.6 opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, min kwota ubezpieczenia 50 000,00 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lack.bipgminy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łącku ul. Gostynińska 2 09 - 520 Łąck.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łącku ul. Gostynińska 2 09 - 520 Łąck, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.