eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa oprogramowania do analiz danych jakościowych dla Instytutu Badań Edukacyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-09

Warszawa: Dostawa oprogramowania do analiz danych jakościowych dla Instytutu Badań Edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 148575 - 2010; data zamieszczenia: 09.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Badań Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej , ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6328091, faks 022 6321895.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibe.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania do analiz danych jakościowych dla Instytutu Badań Edukacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup niewyłącznej, nieprzenaszalnnej, wieczystej licencji na oprogramowanie do analizy danych jakościowych QSR Nvivo 8 lub Atlas.Ti 6 lub równoważne, pozwalającej na: - korzystanie z programu na 10 wskazanych komputerach (z możliwością przenoszenia licencji między komputerami), bez względu na to, czy mają dostęp do internetu, czy nie; i - korzystanie z programu na dowolnym z komputerów sieci lokalnej przez maksymalnie 5 jednoczesnych użytkowników. Kryterium równoważności Definicje terminów używanych w opisie funkcjonalności: -Dokument źródłowy - plik dowolnego z rodzajów: -dokument tekstowy w formacie: txt, rtf, doc, docx lub PDF; -nagranie dźwiękowe w formacie: wav, mp3, wma; -nagranie video w formacie: mpeg-1, mpeg-2, mpeg-4, wmv, quick time, avi; -plik graficzny w formacie: jpg, gif, bmp lub tif (także wielostronnicowy). -Cecha - właściwość, którą można powiązać z dokumentem źródłowym (np. płeć, wiek, nazwa tytuły prasowego, itp.). Każda cecha ma indywidualną nazwę oraz opis. -Fragment - dowolny, ciągły fragment dokumentu źródłowego. -Kod - właściwość, którą można powiązać z fragmentem (np. nazwa zagadnienia poruszanego we fragmencie). Każdy kod posiada unikalną nazwę oraz opis. -Relacja - związek, który został opisany pomiędzy dwoma z kodów/cech/dokumentów źródłowych/notatek. Każda relacja ma nazwę oraz kierunek. -Notatka - komentarz powiązany z jednym lub wieloma obiektami. -Obiekt - dokument źródłowy, cecha, fragment, kod, relacja lub notatka. -Związek - jedno z: -powiązanie cechy i dokumentu źródłowego; -powiązanie kodu i fragmentu; -powiązanie notatki i obiektu; -relacja. -Projekt - grupa związanych ze sobą dokumentów źródłowych, cech, fragmentów, kodów, relacji i notatek. Opis funkcjonalności programu, jaki Zamawiający uzna za równoważny dla Oprogramowanie do analizy danych jakościowych QSR Nvivo 8 lub Atlas.Ti 6: -Zarządzanie dokumentami źródłowymi: -import dokumentów źródłowych do projektu; -przeglądanie listy dokumentów źródłowych; -grupowanie dokumentów źródłowych w katalogi; -przenoszenie dokumentów źródłowych między katalogami z zachowaniem wszelkich powiązań z innymi obiektami; -zmiana nazw dokumentów źródłowych z zachowaniem wszelkich powiązań z innymi obiektami; -przeglądanie zawartości dokumentów źródłowych; -edycja treści dokumentów tekstowych będących plikami w formatach: txt, rtf, doc; -powiązanie z dowolnym dokumentem źródłowym jednej lub wielu cech, z zaznaczeniem indywidualnej wartości każdej z tych cech (np. cecha płeć - wartość mężczyzna, cecha wiek - wartość 35, tytuł prasowy - wartość Gazeta Wyborcza); -zmiana (dodawanie/usuwanie) powiązań cech i dokumentów źródłowych; -zmiana wartości poszczególnych cech powiązanych z danym dokumentem źródłowym. -Zarządzanie cechami: -tworzenie i usuwanie cech; -zmiana nazw i opisów cech z zachowaniem ich powiązań z innymi obiektami; -łączenie kilku cech w jedną, z przeniesieniem powiązań z dokumentami źródłowymi z cech łączonych na cechę, do której są złączane; -prezentacja listy dokumentów źródłowych powiązanych z daną cechą. -Zarządzanie fragmentami: -zaznaczanie w każdym z dokumentów źródłowych dowolnej liczby fragmentów; -możliwość dowolnego zachodzenia na siebie, zawierania, itp. wielu fragmentów; -określanie początku i końca fragmentu z dokładnością nie mniejszą, niż: -dla dokumentów tekstowych: znaku; -dla nagrań dźwiękowych: dziesiąta część sekundy; -dla nagrań video: jedna klatka; -indywidualne przyporządkowywanie każdemu z fragmentów dowolnej liczby kodów; -możliwość zmiany przyporządkowania kodów poszczególnym fragmentom. -Zarządzanie kodami: -tworzenie i usuwanie kodów; -zmiana nazw i opisów kodów z zachowaniem ich powiązań z innymi obiektami; -łączenie kilku kodów w jeden, z przeniesieniem powiązań z fragmentami z kodów łączonych na kod, do którego są złączane; -układanie kodów w hierarchię kodów (każdy kod może mieć kod nadrzędny, jak również listę kodów podrzędnych); -prezentacja listy fragmentów powiązanych z danym kodem. -Zarządzanie relacjami: -tworzenie relacji pomiędzy dowolnymi dwoma obiektami będącymi kodem, cechą, dokumentem źródłowym lub notatką, przy czym obiekty łączone relacją mogą być różnych typów (np. relacja pomiędzy kodem i cechą); -usuwanie relacji; -zmiana nazw i kierunków relacji z zachowaniem ich powiązań z innymi obiektami; -możliwość opisywania kierunku relacji jako co najmniej jeden z trzech: od pierwszego z obiektów relacji do drugiego, od drugiego do pierwszego lub relacja wzajemna; -prezentacja par obiektów powiązanych daną relacją. -Funkcje analityczne -wyszukiwanie tekstu w tekstowych dokumentach źródłowych z użyciem wyrażeń regularnych oraz uwzględnieniem formatowań; -automatyczny podział tekstowych dokumentów źródłowych na fragmenty i przyporządkowanie im kodów na podstawie jednego z kryteriów: -wyszukiwanie wskazanej frazy z możliwością użycia wyrażeń regularnych; -stylów formatowania tekstu; -tworzenie statystyk częstości występowania wyrazów dla tekstowych dokumentów źródłowych; -tworzenie statystyk częstości występowania: -związków w podziale na dokumenty źródłowe; -współwystępowania związków; -wyszukiwanie fragmentów spełniających określone kryteria: -kryterium jest znajdowanie się fragmentu w określonym związku; -można sformułować dowolną liczbę kryteriów; -kryteria można ze sobą łączyć za pomocą alternatywy lub koniunkcji; -prezentacja powiązań pomiędzy obiektami w postaci diagramów: -filtrowanie obiektów, które znajdą się na diagramie po typie obiektu (dokument źródłowy, cecha, fragment, kod, relacja, notatka) i/lub jego nazwie; -zastosowanie algorytmów automatycznie układających obiekty na diagramie w czytelny sposób; -zastosowanie odmiennych form graficznych dla prezentacji różnych typów obiektów; -proste przechodzenie pomiędzy elementami diagramu, a podglądem dokumentów źródłowych odpowiadających tym elementom; -dodawanie własnych form graficznych do diagramu, które nie odpowiadają żadnemu z obiektów w projekcie. -Inne funkcje -poprawna obsługa polskich czcionek oraz tekstów zakodowanych w standardach ISO-8859-2, Windows-1250, UTF-8 lub równoważnych; -wsparcie dla pracy wielu użytkowników nad jednym projektem: -rozróżnianie użytkowników korzystających z programu; -zapisywanie, jaki użytkownik dokonał jakiej zmiany w projekcie; -możliwość zestawiania ze sobą sposobu podziału poszczególnych dokumentów źródłowych na fragmenty oraz sposobu powiązania tych fragmentów z kodami dla kilku użytkowników; -złączanie kilku projektów w jeden. Przedmiot zamówienia jest określony we wspólnym słowniku zamówień jako CPV: 48460000-0 Analityczne, naukowe, matematyczne lub prognozujące pakiety oprogramowania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.46.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm./ przewiduje możliwość zmiany umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w następującym zakresie: - zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą obowiązującej stawki podatku od towarów i usług; - Zamawiający ma prawo wydłużyć termin realizacji umowy do 30 dni.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ibe.edu.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Badań Edukacyjnych, ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2010 godzina 14:00, miejsce: Oferty winny być złożone w Sekretariacie Instytutu Badań Edukacyjnych, który mieści się w Warszawie (01-180) przy ul. Górczewskiej 8 (pokój nr 79)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego- współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III-Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.1- Modernizacja systemu nadzoru i zarządzania w oświacie, 3.1.1- Tworzenie warunków do monitorowania ewaluacji i badań systemu oświaty..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.