eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Usługi szkoleniowe kod CPV 80500000-9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-28

Głogów: Usługi szkoleniowe kod CPV 80500000-9
Numer ogłoszenia: 148556 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie , ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7275555, faks 076 7275501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.glogow.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe kod CPV 80500000-9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie danej części zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat z załączeniem dokumentu potwierdzającego, iż usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - jakość usług - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.glogow.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie ul. Piaskowa 1 67-200 Głogów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie ul. Piaskowa 1 67-200 Głogów, sekretariat pok. 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Operator koparko-ładowarki w zakresie III klasy uprawnień dla 15 osób (termin rozpoczęcia szkolenia - czerwiec 2010 r.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość dni roboczych szkolenia - do 34 dni. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do soboty i winno rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 700 i kończyć się nie później niż o godz. 2000; b) ilość godzin zegarowych przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 8 godzin, gdzie 1 godzina obejmuje 45 minut zajęć lekcyjnych + 15 minut przerwy; c) ilość godzin zajęć przypadająca na jednego uczestnika: ogółem 202 godziny, w tym: - 116 godzin zajęć lekcyjnych - teoretycznych, - 60 godzin zajęć lekcyjnych - praktycznych, - 26 godzin lekcyjnych - praktycznych - instruktaż wstępny. d) program szkolenia winien obejmować: naukę obsługi koparko-ładowarki kl. III zgodnie z programem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego e) miejsce szkolenia- Głogów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 34.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. jakośc usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej dla 10 osób (termin rozpoczęcia szkolenia - czerwiec 2010 r.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość dni roboczych szkolenia - do 12 dni. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do soboty i winno rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 7:00 i kończyć się nie później niż o godz. 20:00; b) ilość godzin zegarowych przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 8 godzin, gdzie 1 godzina obejmuje 45 minut zajęć lekcyjnych + 15 minut przerwy; c) ilość godzin zajęć lekcyjnych przypadająca na jednego uczestnika: ogółem 67 godzin, w tym: - 47 godzin zajęć teoretycznych; - 20 godzin zajęć praktycznych. d) program szkolenia winien obejmować: -zapoznanie z budową i zasadą działania wózków jezdniowych, -czynności kierowcy przy obsłudze wózków, -wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, -zapoznanie z obowiązującymi przepisami bhp, bezpieczeństwem przeciwpożarowym, z zasadami udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej, -zasady bezpiecznej obsługi i wymiany butli gazowych, -praktyczna nauka obsługi wózków jezdniowych. Zakres szkolenia opracowany jest na bazie standardów kwalifikacji i szkoleń Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl e) w ramach podziału na grupy każda z osób szkolonych będzie miała zagwarantowany wózek jezdniowy i butlę gazową do własnej dyspozycji (w stosunku 1:1, tj. jeden uczestnik szkolenia przypisany do jednego wózka jezdniowego i jednej butli); f) miejsce szkolenia- Głogów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. jakość usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenie Sprzedawca-fakturzysta dla 15 osób (termin rozpoczęcia szkolenia - czerwiec 2010 rok).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość dni roboczych szkolenia - do 18 dni. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do soboty i winno rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 7:00 i kończyć się nie później niż o godz. 20:00; b) ilość godzin zegarowych przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 8 godzin, gdzie 1 godzina obejmuje 45 minut zajęć lekcyjnych + 15 minut przerwy; c) ilość godzin zajęć lekcyjnych przypadająca na jednego uczestnika: ogółem 100 godzin, w tym: - 50 godzin zajęć teoretycznych; - 50 godzin zajęć praktycznych. d) program szkolenia winien obejmować: -obsługa programu komputerowego SUBIEKT, -obsługa programu komputerowego BUCHALTER, -obsługa kasy fiskalnej, -zapoznanie z podstawowymi zasadami przestrzegania higieny w procesie produkcji i obrotu żywnością, -organizację handlu, sylwetkę zawodową handlowca, podstawowe zasady handlu, techniki perswazji, techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta, -przepisy prawa handlowego, -rola i oczekiwania klientów, -rozpoznanie potrzeb klientów. Zakres szkolenia opracowany jest na bazie standardów kwalifikacji i szkoleń Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl e) w ramach podziału na grupy każda z osób szkolonych będzie miała zagwarantowany do własnej dyspozycji komputer o systemie operacyjnym i oprogramowaniu umożliwiającym wykonywanie w/w zadań (w stosunku 1:1, tj. jeden uczestnik szkolenia przypisany do jednego komputera) oraz kasę fiskalną (w stosunku 1:1, tj. jeden uczestnik szkolenia przypisany do jednej kasy fiskalnej) f) miejsce szkolenia - Głogów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. jakość usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG dla 15 osób (termin rozpoczęcia szkolenia - czerwiec 2010 rok).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość dni roboczych szkolenia - do 25 dni. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do soboty i winno rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 700 i kończyć się nie później niż o godz. 2000; b) ilość godzin zegarowych przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 8 godzin, gdzie 1 godzina obejmuje 45 minut zajęć lekcyjnych + 15 minut przerwy; c) ilość godzin zajęć lekcyjnych przypadająca na jednego uczestnika: ogółem 145 godzin, w tym: -zajęcia teoretyczne - 25 godzin -zajęcia praktyczne - 118 godzin -instruktaż wstępny - 2 godziny d) program szkolenia winien obejmować:spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG wg programu Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. e) miejsce szkolenia - Głogów,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. jakość usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kompleksowa obsługa biura dla 15 osób (termin rozpoczęcia szkolenia - czerwiec 2010 rok).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość dni roboczych szkolenia - do 25 dni. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do soboty i winno rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 700 i kończyć się nie później niż o godz. 2000; b) ilość godzin zegarowych przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 8 godzin, gdzie 1 godzina obejmuje 45 minut zajęć lekcyjnych + 15 minut przerwy; c) ilość godzin zajęć lekcyjnych przypadająca na jednego uczestnika: ogółem 150 godzin, w tym: - 40 godzin zajęć teoretycznych, - 60 godzin zajęć praktycznych, - 50 godzin zajęć języka angielskiego. d) program szkolenia winien obejmować: -zasady organizacji pracy biura, -systemy kancelaryjne, -prawo pracy i bhp w pracy biurowej, -obsługa urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka), -psychologię obsługi klienta, zasady profesjonalnego nawiązywania i prowadzenia rozmowy z klientami firmy, -zasady prowadzenia korespondencji (redagowanie pism, wysyłanie korespondencji), -kodeks pracy, -podział i archiwizowanie dokumentów, -zagadnienia dotyczące kultury i etyki pracy zawodu, -obsługę komputera -Excel, PowerPoint, Internet, -język angielski w stopniu podstawowym (słownictwo ukierunkowane na prace biurową). Zakres szkolenia opracowany jest na bazie standardów kwalifikacji i szkoleń Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl e) w ramach podziału na grupy każda z osób szkolonych będzie miała zagwarantowany do własnej dyspozycji komputer o systemie operacyjnym i oprogramowaniu umożliwiającym wykonywanie w/w zadań (w stosunku 1:1, tj. jeden uczestnik szkolenia przypisany do jednego komputera). f) miejsce szkolenia - Głogów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. jakość usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Opiekunka środowiskowa dla 10 osób (termin rozpoczęcia szkolenia - czerwiec 2010 rok).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość dni roboczych szkolenia - do 20dni. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do soboty i winno rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 700 i kończyć się nie później niż o godz. 2000; b) ilość godzin zegarowych przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 8 godzin, gdzie 1 godzina obejmuje 45 minut zajęć lekcyjnych + 15 minut przerwy; c) ilość godzin zajęć lekcyjnych przypadająca na jednego uczestnika: ogółem 100 godzin, w tym: - 70 godzin zajęć teoretycznych, - 30 godzin zajęć praktycznych. d) program szkolenia winien obejmować: -wybrane zagadnienia z metodyki pracy z osobami niepełnosprawnymi, -elementy pedagogiki społecznej i opiekuńczej, -zasady etyki zawodowej, -zasady higieny osobistej, -udzielanie pierwszej pomocy, -kompleksowa opieka nad osobami starszymi, niepełnosprawnymi, -psychologia opieki nad podopiecznymi, -choroby wieku starczego, -zasady żywienia osób przewlekle chorych, -wychowanie fizyczne z elementami rehabilitacji, -zajęcia praktyczne z osobami starszymi i niepełnosprawnymi. Zakres szkolenia opracowany jest na bazie standardów kwalifikacji i szkoleń Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl e) miejsce szkolenia -Głogów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. jakość usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenia szkolenia fryzjer - stylista dla 10 osób (termin rozpoczęcia szkolenia - czerwiec 2010 rok).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość dni roboczych szkolenia - do 50 dni. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do soboty i winno rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 700 i kończyć się nie później niż o godz. 2000; b) ilość godzin zegarowych przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 8 godzin, gdzie 1 godzina obejmuje 45 minut zajęć lekcyjnych + 15 minut przerwy; c) ilość godzin zajęć lekcyjnych przypadająca na jednego uczestnika: ogółem 300 godzin, w tym: - 40 godzin zajęć teoretycznych, - 260 godzin zajęć praktycznych. d) program szkolenia winien obejmować: -zasady BHP w pracy fryzjera, -omówienie produktów do stylizacji i modelowania włosów, -budowa włosów, skóry i właściwości (typy i funkcja skóry, rozpoznawanie chorób skóry, budowa włosów, ich funkcja i rodzaje, właściwości włosów, uszkodzenia i sposoby regeneracji struktury włosa, pielęgnacja), -dobór fryzury do kształtu twarzy, -stylizacja - dopasowanie fryzury do kształtu twarzy, -pielęgnacja włosów, -strzyżenie damskie i męskie, czesanie, -pasemka, balayage, refleksy, -papiloty, loki, skręcanie włosów na wałki, -stylizacja włosów przy użyciu lokówki i prostownicy, -farbowanie i trwała ondulacja. Zakres szkolenia opracowany jest na bazie standardów kwalifikacji i szkoleń Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl e) miejsce szkolenia -Głogów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. jakość usług - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.