eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › ZAKUP SAMOCHODU OSOBOWEGO DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY W POZNANIU



Ogłoszenie z dnia 2007-08-23

Poznań: ZAKUP SAMOCHODU OSOBOWEGO DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY W POZNANIU
Numer ogłoszenia: 148554 - 2007; data zamieszczenia: 23.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8463819, fax 061 8463820.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wup@wup.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SAMOCHODU OSOBOWEGO DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY W POZNANIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego - rok produkcji 2007, pięcioosobowego samochodu osobowego, wersja sedan , silnik benzynowy o pojemności nie mniej niż 1.749 cm3 i o mocy nie mniej niż 125 KM, napęd przedni, z homologacją, dla potrzeb Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu. 3. Wymagania Zamawiającego odnoszące się do przedmiotu zamówienia (wymagane minimum): - długość całkowita powyżej 4500 mm - rozstaw osi nie mniejszy niż 2570 mm - minimalna pojemność bagażnika nie mniej niż 470 litrów - średnie zużycie paliwa nie więcej niż 8,8 l/100km - kolor granat metalik - tapicerka materiałowa ciemna - minimum 4 poduszki powietrzne i 2 kurtyny - system pokolizyjny - system optymalizacji przyczepności podczas przyśpieszania - system optymalizacji przyczepności podczas hamowania silnikiem - mechaniczny system wspomagania awaryjnego hamowania - elektroniczny rozdzielacz siły hamowania na os przednia i tylnią - ABS- system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania - przednie zagłówki z regulacją wysokości i kąta pochylenia - trzy regulowane na wysokość zagłówki i trzy punktowe pasy bezpieczeństwa na tylnej kanapie - sygnalizacja niezapiętego pasa bezpieczeństwa kierowcy - sygnalizacja niezamkniętych drzwi i pokrywy bagażnika - czujnik parkowania tył - oznaczenie numeru VIN na wszystkich szybach - regulowana w 2 płaszczyznach kolumna kierownicy - fotel kierowcy z regulacją wysokości - regulacja pod lędźwie foteli przednich oraz regulacja wysokości fotela pasażera - podłokietnik - elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego - centralny zamek z systemem zabezpieczającym - zdalne sterowanie centralnego zamka( składany kluczyk) - elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu - elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka - climatronic - dwustrefowa klimatyzacja automatyczna - wewnętrzny obieg powietrza z filtrem przeciwpyłowym - czujnik temperatury zewnętrznej - asymetrycznie dzielone siedzisko i oparcie tylniej kanapy - przednie reflektory przeciwmgielne - instalacja radiowa ( min. 4 głośniki i antena) - radioodtwarzacz - z CD możliwością odtwarzania plików MP3 - komputer pokładowy - klamki drzwi i lusterka w kolorze nadwozia - koło zapasowe stalowe pełnowymiarowe - komplet kół zimowych ze stalowymi felgami - dywaniki - alarm z funkcją monitorowania wnętrza - blokada przeciwuruchomieniowa - immobilaizer 4. Zamawiający wymaga aby na oferowany samochód dostawca udzielił następujących warunków gwarancji: - minimum 24 m-ce od daty odbioru samochodu na podzespoły mechaniczne i elektroniczne, bez ograniczenia przebiegu, - minimum 36 m-cy na powłokę lakierniczą ( bez ograniczenia przebiegu ) - minimum 120 m-cy na perforację blach podwozia i nadwozia ( bez ograniczenia przebiegu). Zaoferowanie przez dostawcę mniej korzystnych warunków gwarancji niż podane powyżej będzie traktowane jako nie spełnienie wymagań Zamawiającego i będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających co najmniej opisane wyżej wymagania i parametry techniczne, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności w swojej ofercie. 6. Oryginał SIWZ podpisany przez osoby uprawnione w imieniu zamawiającego, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u zamawiającego. Natomiast po uprzednim zamówieniu przez wykonawców zamawiający przewiduje możliwość powielenia i przesłania kopii SIWZ w formie papierowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania udzielanego zamówienia publicznego. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie. 4. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, jak i podpisać wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 5. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie oświadczenia oraz załączniki wymagane SIWZ. A. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. B. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy PZPi nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów dotyczy to każdego z nich; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich; UWAGA: Do reprezentowania Wykonawcy są upoważnione osoby wymienione w aktualnym rejestrze lub aktualny zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub osoby upoważnione do działania w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być udzielone na piśmie i podpisane zgodnie ze specyfikacją przez osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu. Dokument ten powinien być załączony do oferty w oryginale lub jego wierzytelny odpis. Załączenie pełnomocnictwa w formie kserokopii, na której widnieją podpisy samego umocowanego nie zostanie uznane za ważne. 3. Oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa (pełnomocnictw), o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika [wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]; 4. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami, zawierającymi oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 5) SIWZ, (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią). 5. Oświadczenie Wykonawcy - akceptujące istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty 6. Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty, w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów dotyczy to każdego z nich; 7. Oświadczenie Wykonawcy - zestawienie parametrów, osiągów i wyposażenia oferowanego samochodu potwierdzających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia pkt 3)3 SIWZ wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty: 8. W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w pkt 6) (oprócz pkt 6) 1.,pkt. 6) 4., pkt 6) 5., pkt 6) 6., pkt 6) 7.) SIWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Każda strona dokumentu złożonego w formie kserokopii musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Moc silnika - 15
  • 3. Pojemność bagażnika - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wup@wup.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznań ul.Kościelna 37, pok. 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, I p., pokój nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 10.10.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.