Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-09
Ułęż 168: Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
Numer ogłoszenia: 148547 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Administracyjny Placówek Oświatowych i Kulturalnych w Ułężu , 08-504 Ułęż 168, woj. lubelskie, tel. 81 8667917, faks 81 866 70 28.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w szkołach podstawowych w gminie Ułęż w ramach Poddziałania 9.1.1.Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W skład zamówienia wchodzić będą następujące części: I. Wyposażenie toalet i pomieszczeń - min. umywalki, miski ustępowe, półki łazienkowe, podajniki na mydło, doposażenie w meble, stoły, krzesła, biurka, regały, szafy z półkami i szufladami, szafki tematyczne, wyposażenie wypoczynkowe dla potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym, urządzenia do utrzymania czystości. II. Dostawa pomocy dydaktycznych - artykułów plastycznych i zabawek. III. Doposażenie w sprzęt ICT - komputerowy wraz z oprogramowaniem, audiowizualny, urządzenia peryferyjne, tablice interaktywne z oprogramowaniem, Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (przed montażem zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania) oraz dopuszczonymi do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone towary muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji min.: 36 miesięcy od dnia odbioru. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysie ofertowym - załącznik nr 2 do siwz. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do siwz pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Parametry podane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: 1 są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub 2 nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub 3 dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. Koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: dostarczenia towaru do poszczególnych szkół, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar - ponosi Wykonawca. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi , jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.71.34.30 - Odkurzacze 39.71.51.00 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe 35.11.13.00 - Gaśnice 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa sie minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa sie minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa sie minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) formularz ofertowy, b) kosztorys ofertowy c) dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. d) certyfikaty, atesty, świadectwa jakości i inne dokumenty potwierdzające spełnianie obowiązujących norm i dopuszczenie do użytkowania w szkole.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugulez.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Administracyjny Placówek Oświatowych i Kulturalnych w Ułężu , 08-504 Ułęż 168 pok. nr 12..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Zespół Administracyjny Placówek Oświatowych i Kulturalnych w Ułężu , 08-504 Ułęż 168 pok. nr 12..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 10. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Przedszkola w Krynicznie gm. Wisznia Mała - Dostawa pomocy dydaktyczno-terapeutycznych i zabawek.
- Dostawa sprzętu multimedialnego dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury
- Dostawa urządzeń do pracowni hodowli komórkowych oraz do pracowni biochemii AWFiS z podziałem na części
- Dostawa laptopów z systemem operacyjnym dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa komputerów, laptopów, oprogramowania biurowego oraz monitorów komputerowych.
- Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Michałów tj. dostawy pomocy do prowadzenia zajęć i wyposażenie do Samorządowych Przedszkoli w Górach, Sędowicach, Michałowie i Węchadłowie.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.