eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlcedostawa 1 szt. średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem szo­sowym 4x2 z funkcją ograniczania skażeń



Ogłoszenie z dnia 2008-07-03

Siedlce: dostawa 1 szt. średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem szo­sowym 4x2 z funkcją ograniczania skażeń
Numer ogłoszenia: 148540 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach, ul. Czerwonego Krzyża 45, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6442666, fax 025 6432114.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 1 szt. średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem szo­sowym 4x2 z funkcją ograniczania skażeń.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 1 szt. średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem szo­sowym 4x2 z funkcją ograniczania skażeń 2.Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a)odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji istotnych warun­kach zamówienia; b)być fabrycznie nowy i zgodny z obowiązującymi normami; -rok produkcji 2008. c)posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a tak­że zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002).

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winien wnieść wa­dium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 12.000 PLN (słownie złotych: dwanaście tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO BP Oddział w Siedlcach Nr konta 50 10 20 44 76 0000 8402 0022 0848 z dopi­skiem wadium na dostawę średniego samochodu ratowniczo gaśniczego, W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędno­ściowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pie­niężnym, Gwarancjach bankowych, Gwarancjach ubezpieczeniowych, Poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Roz­woju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 ze zm.).

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp i potwierdzili spełnienie poniższych warunków: a)posiadają uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu za­mówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na pod­stawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w ust. 1, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń lub dokumentów, wymienionych w Roz­dziale 9 SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia w odniesieniu do poszczegól­nych warunków. 3.W przypadku ubiegania się o ww. zamówienie przez więcej niż jednego wykonawcę, każdy z tych wykonawców powinien spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp. Pełnomocnik wykonawców ustalony w trybie art. 23 ust. 2 Pzp powinien legi­tymować się pełnomocnictwem wykonawców do: -reprezentowania ich w postępo­waniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzie­lenie zamówienia i zawarcia umowy. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona wspól­nie przez więcej niż jednego wykonawcę, zobowiązani oni są do dostarczenia zama­wiającemu umowy regulującej ich współpracę w terminie przed zawarciem umowy
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W związku powyższym oferta musi zawie­rać następujące dokumenty: a)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z wszelkimi załącznikami i infor­macjami wynikającymi z postanowień SIWZ - Załącznik Nr 1 (oryginał); b)Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia- Załącznik Nr 2; c)Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków ustawowych okre­ślonych w art. 22 ust. 1 Pzp - Załącznik Nr 3 (oryginał). W przypadku ubiegania się o w.w zamówienie przez więcej niż jednego wykonawcę, każdy z tych wykonaw­ców powinien złożyć odrębne oświadczenie. d)Dowód wniesienia wadium; e)Upoważnienie do złożenia oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w re­jestrze handlowym lub innym dokumencie, jako posiadającą uprawnienia do pod­pisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - w razie takiej konieczności lub przy ofertach wspólnych pełnomocnictwo. Pełnomocnik wykonawców ustalony w trybie art. 23 ust. 2 Pzp, powinien legitymować się pełnomocnictwem wykonawców do: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowa­nia ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. Dokument pełnomocnictwa winien być dostarczony w postaci oryginału lub odpisu poświad­czonego za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona wspólnie przez więcej niż jednego wykonawcę, zobowiązani oni są do do­starczenia Zamawiającemu umowy regulującej ich współprace w terminie przez niego wyznaczonym przypadającym przed zawarciem umowy w sprawie zamówie­nia. Oferta podpisana przez osobę osoby nieuprawnione zostanie uznana za nie­ważną. f)Aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie rozpo­rządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002). g)Doświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 5 - informacja o wykonanej przez Wyko­nawcę co najmniej 1 dostawie o wartości zbliżonej do ceny ofertowej (20%), o podobnym charakterze z ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za okres dotychczasowej działalności, a także dokumenty potwierdzają­ce, ze dostawy wyszczególnione w w.w załączniku zostały wykonane należycie. W przypadku podmiotów występujących wspólnie wystarczy wykazać doświadczenie jednego z nich; h)Wypełnione i podpisane Oświadczenie w zakresie warunków przedmiotowych/kon­traktowych - Załącznik Nr 6; i)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi­dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do reje­stru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcze­śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmio­tów występujących wspólnie, dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego ze wspólników; j)Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek banko­wy, wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą, ze w dniu jej wystawienia wysokość posiadanych środków finanso­wych lub zdolność kredytowa Wykonawcy wynosi co najmniej 700.000,00zł. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, wysokość posiadanych środków fi­nansowych lub zdolność kredytowa może być łączna; k)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwe­go oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub za­świadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego ze wspólników. l)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie doku­menty muszą być złożone osobno dla każdego ze wspólników. m)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie doku­menty muszą być złożone osobno dla każdego ze wspólników. n)W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce za­mieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty nale­ży złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza teryto­rium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej w ppkt. h, j , l, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie spo­łeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odro­czenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczy­pospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ppkt. k składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszka­nia osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie o którym mowa w ppkt. k(art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 Pzp). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępu­je się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospo­darczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma sie­dzibę lub miejsce zamieszkania. Wszelkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z ory­ginałem przez Wykonawcę z wyłączeniem dokumentu oferty, pełnomocnictwa oraz oświadczenia wymienionego powyżej w pkt. 1 ppkt. c oraz pkt.2 (zdanie ostatnie) SIWZ.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: strona: http://www.km-siedlce.psp.bip.waw.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach ul. Czerwonego Krzyża 45, 08-110 Siedlce woj. mazowieckie, tel. (025) 643 26 66, faks (025) 642 21 14.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 08:00, miejsce: Komenda Miejska Państwo­wej Straży Pożarnej w Siedlcach, ul. Czerwonego Krzyża 45, w sekretariacie pok. Nr 00.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.