Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-03
Gdańsk: Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych wraz dzierżawą analizatora do automatycznej oceny osadu moczu wraz z zestawem komputerowym dla ACK- Szpitala AMG, NS: 80/PN/2008
Numer ogłoszenia: 148530 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademickie Centrum Kliniczne - Szpital AMG, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3491248, fax 058 3492074, 3461178.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ack.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych wraz dzierżawą analizatora do automatycznej oceny osadu moczu wraz z zestawem komputerowym dla ACK- Szpitala AMG, NS: 80/PN/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych wraz dzierżawą analizatora do automatycznej oceny osadu moczu wraz z zestawem komputerowym dla ACK-Szpitala AMG w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 5 do SIWZ w okresie 36 miesięcy. 2.Analizator do oceny osadu moczu wraz z zestawem komputerowym musi być o parametrach technicznych określonych w załączniku nr 6 do SIWZ. 3.Przedmiot dzierżawy musi być wyprodukowany po 1 stycznia 2008 roku oraz zawierać oznaczenie roku produkcji oraz typ i numer seryjny. Brak widocznego oznaczenia daty produkcji na przedmiocie zamówienia będzie traktowany jako próba dostarczenia sprzętu starszego, niezgodnego z niniejszą SIWZ. 4.Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Dostawę odczynników w okresie 36 miesięcy, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, 2)Dzierżawę analizatora do pomiaru parametrów krytycznych, o parametrach granicznych wymienionych w załączniku nr 6. Analizator powinien posiadać UPS, zintegrowaną drukarkę i wolnostojący monitor LCD 17. Wykonawca zobowiązany jest do instalacji wydzierżawionego analizatora u bezpośredniego użytkownika, 3)Dostawę materiałów kontrolnych, kalibratorów i części zużywalnych do analizatorów w okresie 36 miesięcy, uwzględniając termin ważności materiału kontrolnego, 4)Przeprowadzenie szkolenia obsługi w zakresie racjonalnej eksploatacji dostarczonych analizatorów wraz z pisemnie potwierdzonym sprawdzianem kompetencji, 5)Zainstalowanie oprogramowania wraz z dodatkowym komputerem umożliwiającym 2 - stronną komunikację i przesyłanie wyników do istniejącej sieci informatycznej Zamawiającego. Parametry zestawu komputerowego zostały opisane w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ, 6)Zapewnienie udziału w zewnętrznym systemie kontroli jakości, wskazanym przez Akademickie Centrum Medycyny Laboratoryjnej. 7)Aktualizację oprogramowania analizatorów w trakcie trwania umowy dzierżawy, 8)Udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na oferowane analizator.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.40 - 24.42.11.40 Oryginalny kod CPV: 36.71.22.00 - Części zużywalne Kod CPV wg słownika 2008: 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
2)aktualnego
odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. /§ 1 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87, Poz. 605)/ 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument(y), o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Paramery Techniczne - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ack.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych ACK-Szpitala AMG ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, bud. nr 9, pok. 120..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Dyrektora Naczelnego ACK-Szpitala AMG ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, bud. nr 9, pok. 205..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa serwera
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 40 im. kpt. Leonida Teligi w Gdańsku
- "Oświetlenie przejścia dla pieszych przez ul. Balcerskiego" - realizacja zadania w trybie zaprojektuj i wybuduj w ramach realizacji zadań inicjatyw lokalnych Rad Dzielnic 2024.
- Wykonywanie usługi zapewnienia czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w 2026 r.
- Sprzątanie pomieszczeń , w budynku Instytutu Energetyki- Państwowego Instytutu Badawczego Oddział Gdańsk, renowacja i sprzątanie terenów zielonych oraz odśnieżanie parkingów i ciągów komunikacyjnych
- Świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości siedziby Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





