Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-03
Sosnowiec: Dostawa artykułów żywnościowych
Numer ogłoszenia: 148524 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu, pl. Medyków 1, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3682012, 3682449, fax (032) 368 20 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.WSS5.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia zawiera 10 pakietów - szczegóły stanowi załącznik nr 1 do SIWZ formularz asortymentowo - cenowy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.61.00.00 - Produkty przemiału ziarna Kod CPV wg słownika 2008: 15.61.00.00 - Produkty przemiału ziarna Oryginalny kod CPV: 15.85.11.10 - Makaron Kod CPV wg słownika 2008: 15.85.11.00 - Makaron niegotowany 05.10.00.00 - 05.10.00.00 Oryginalny kod CPV: 15.24.30.00 - Przetwory z ryb Kod CPV wg słownika 2008: 15.24.30.00 - Przetwory z ryb Oryginalny kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Oryginalny kod CPV: 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone 01.11.21.00 - 01.11.21.00 Oryginalny kod CPV: 15.54.21.00 - Ser twarogowy Kod CPV wg słownika 2008: 15.54.21.00 - Ser twarogowy Oryginalny kod CPV: 15.51.00.00 - Mleko i śmietana Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.00.00 - Mleko i śmietana Oryginalny kod CPV: 15.87.00.00 - Napary ziołowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne Oryginalny kod CPV: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Kod CPV wg słownika 2008: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: - spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, - niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, - którzy dołączą do oferty lub zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy uzupełnią w wyznaczonym przez zamawiającego terminie brakujące dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w pkt 4 i 5 SIWZ lub uzupełnią dokumenty o których mowa w pkt. 4 i 5 zawierające błędy Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym oraz pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w systemie spełnia, nie spełnia (druk ZP17).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust.1, pkt. 1-4 i art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (można wykorzystać wzór stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Koncesje, zezwolenie lub licencję lub oświadczenie Wykonawcy, że ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.4.2, 4.3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss5.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu, Plac Medyków 1, 41-200 Sosnowiec, pokój B-I-6 Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu, Plac Medyków 1, 41-200 Sosnowiec, pokój D-I-1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MĄKA l.p. Nazwa artykułu j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wartość netto VAT Wartość brutto producent Nazwa artykułu 1. Mąka pszenna typ 500 kg 310 2. Mąka tortowa typ 400, 450 kg 7150 Wartość razem - jeżeli dotyczy Wymagania: - opakowania zbiorcze - zamówienia wysyłane będą faksem, z jednodniowym wyprzedzeniem, - dostawy wg zamówień dwa razy w miesiącu, - wszystkie artykuły żywnościowe muszą posiadać oznakowanie terminu przydatności do spożycia, - w dniu dostawy termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy, - Wykonawca zobligowany jest do przestrzegania ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia zgodnie z żądanym oświadczeniem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - MAKARONY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - MAKARONY l.p. Nazwa artykułu j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wartość netto VAT % Wartość brutto producent Nazwa artykułu* 1. Makaron wyborowy grube formy kg 1000 2. Makaron zwykły formy średnie kg 300 3. Makaron nitka cienka kg 420 4. Makaron zacierka kg 60 5. Makaron łazanka kg 650 Wartość razem *- jeżeli dotyczy Wymagania: - opakowania zbiorcze, ok. 10 kg. - zamówienia faksem, z jednodniowym wyprzedzeniem, - dostawy wg zamówień dwa razy w miesiącu, - wszystkie artykuły żywnościowe muszą posiadać oznakowanie terminu przydatności do spożycia, nie krótszy niż 3 miesiące, - Wykonawca zobligowany jest do przestrzegania ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (zgodnie z żądanym oświadczeniem)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.11.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - RYBY I PRZETWORY RYBNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - RYBY I PRZETWORY RYBNE l.p. Nazwa artykułu j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wartość netto VAT % Wartość brutto producent Nazwa artykułu* 1. Filet z morszczuka M.R. kg 750 2. Karp żywy kg 250 3. Śledzie solone Matias a 5 kg kg 95 4. Łosoś wędzony paczkowany plastry (200g) kg 25 5. Filet panga mrożony kg 350 6. Kawior czarny 50 g szt. 10 7. Koreczki śledziowe różne op. 1 kg. szt 25 8. Szprotki w oleju, w pomidorach z otwieraczem 175g szt 310 9. Filet śledziowy w oleju z otwieraczem 170 g szt 160 10. Filet śledziowy w pomidorach z otwieraczem 125 g szt 150 11. Sardynki 125 g szt 40 12. Paprykarz szczeciński 140 g szt 120 13. Tuńczyk w sosie własnym 185g szt 300 14. Sałatki śledziowe mix Contimax 150g szt 520 15 Filet śledziowy á la Matias 250g szt 75 16. Filety śledziowe 170 g szt 255 17. Sałatki Lisnera różne 150g szt 600 18. Sałatka jarzynowa 150g szt 550 19. Sałatka śledziowa 150g szt 570 20. Sałatka mięsna 150g szt 450 21. Surówka wielowarzywna 450g szt 170 Wartość razem *- jeżeli dotyczy Wymagania: - zamówienia faxem z jednodniowym wyprzedzeniem -dostawy 1 x na tydzień - wszystkie artykuły żywnościowe muszą posiadać oznakowanie terminu przydatności do spożycia, nie krótszy niż 3 miesiące, -termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 2 tygodnie w dniu dostawy -przetwory w puszkach - termin przydatności 1 rok -środek transportu dopuszczony do przewozu art. żyw. mrożonych w warunkach chłodniczych przez Państwową Inspekcję Sanitarną-możliwość kontroli dokumentacji monitorowania temp. podczas transportu w dniu dostawy surowca -wykonawca zobligowany jest do przestrzegania ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (zgodnie z żądanym oświadczeniem).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 05.10.00.00-6, 15.24.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 -WARZYWA MŁODE, SEZONOWE, NOWALIJKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 -WARZYWA MŁODE, SEZONOWE, NOWALIJKI l.p. Nazwa artykułu j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wartość netto VAT % Wartość brutto producent Nazwa artykułu* 1. Marchew młoda obcinana kg 900 2. Marchew młoda pęczki szt 120 3. Pietruszka nać ozdobna szt 20 4. Seler z nacią pęczki szt 120 5. Buraki młode kg 1 200 6. Ziemniaki jadalne wczesne kg 11 000 7. Por import kg 100 8. Kapusta biała wczesna szt 800 9. Kapusta czerwona wczesna szt 300 10. Cebula młoda (nie zaschnięta) kg 850 11. Pomidory kg 950 12. Ogórek zielony świeży kg 350 13. Ogórek szklarniowy kg 120 14. Papryka żółta, zielona kg 50 15 Papryka czerwona kg 350 16. Papryka czerwona imp. kg 30 17. Kabaczek,cukinia kg 50 18. Rabarbar świeży kg 50 19. Kalafior szt 850 20. Brokuły szt 400 21. Fasolka szparagowa kg 200 22. Botwina szt 300 23. Kalarepa szt 400 24. Fasolka szparagowa żółta kg 50 25. Fasolka szparagowa zielona kg 160 26. Koperek szt 1 400 27. Kapusta kiszona młoda kg 400 28. Rzodkiewka, pęczek nie mniej niż 10 szt. szt 750 29. Szczypiorek,pęczek nie mniej niż 70g szt 250 Wartość razem *- jeżeli dotyczy Wymagania -warzywa korzeniowe, ziemniaki segregowane wg wielkości, myte -dostawy nie rzadziej niż 1 x na 2 tygodnie . -wykonawca zobligowany jest do przestrzegania ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( zgodnie z żądanym oświadczeniem) - zamówienia faxem z jednodniowym wyprzedzeniem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 -WARZYWA KORZENIOWE, KAPUSTNE, ZIELONE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 -WARZYWA KORZENIOWE, KAPUSTNE, ZIELONE l.p. Nazwa artykułu j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wartość netto VAT % Wartość brutto producent Nazwa artykułu* 1. Marchew korzeń kg 8 580 2. Burak czerwony kg 5 100 3. Pietruszka korzeń kg 1 680 4. Seler korzeń kg 2 350 5. Kapusta biała (główka) kg 3 700 6. Kapusta czerwona (główka) kg 1 250 7. Kapusta pekińska (główka) kg 370 8. Sałata dekoracyjna szt 210 9. Sałata zielona główka szt 3 600 10. Kapusta włoska szt 50 11. Kapusta brukselka kg 133 12. Cebula zaschnięta kg 2 000 13. Czosnek szt 900 14. Por szt 800 15 Pietruszka zielona-okres letni, pęczek nie mniej niż 100g. Okres zimowy, pęczek nie mniej niż 50g szt 3 900 16. Koperek -okres letni, pęczek nie mniej niż 70g.Okres zimowy, pęczek nie mniej niż 35 g szt 4 650 Wartość razem *- jeżeli dotyczy Wymagania -warzywa korzeniowe, ziemniaki segregowane wg wielkości, myte -dostawy nie rzadziej niż 1 x na 2 tygodnie. -wykonawca zobligowany jest do przestrzegania ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( zgodnie z żądanym oświadczeniem) - zamówienia faxem z jednodniowym wyprzedzeniem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 KISZONKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 KISZONKI l.p. Nazwa artykułu j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wartość netto VAT % Wartość brutto producent Nazwa artykułu* 1. Ogórek kiszony kg 1 100 2. Kapusta kiszona beczkowa kg 2 500 Wartość razem *- jeżeli dotyczy Wymagania -zamówienia faxem z jednodniowym wyprzedzeniem -dostawa dwa razy w tygodniu -wykonawca zobligowany jest do przestrzegania ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (zgodnie z żądanym oświadczeniem).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - ZIEMNIAKI JADALNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7 - ZIEMNIAKI JADALNE l.p. Nazwa artykułu j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wartość netto VAT % Wartość brutto producent Nazwa artykułu* 1. Ziemniaki jadalne późne workowane 30-50 kg kg 48 000 Wartość razem *- jeżeli dotyczy Wymagania -warzywa korzeniowe, ziemniaki segregowane wg wielkości, myte -dostawy nie rzadziej niż 1 x na 2 tygodnie. -wykonawca zobligowany jest do przestrzegania ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( zgodnie z żądanym oświadczeniem) - zamówienia faxem z jednodniowym wyprzedzeniem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - MLEKO, SERY, ŚMIETANA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 8 - MLEKO, SERY, ŚMIETANA l.p. Nazwa artykułu j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wartość netto VAT % Wartość brutto producent Nazwa artykułu* 1. Mleko spożywcze 2% luz l 4000 2. Śmietana spożywcza 18% luz l 500 3. Ser twarogowy półtłusty kg 500 4. Masło extra zaw. tłuszczu 82,5% paczk.200 g kg 600 5. Śmietana 30% l 120 Wartość razem *- jeżeli dotyczy Wymagania: - zamówienia faxem codziennie wg potrzeb Dostawy: - poz.1 - codziennie za wyjątkiem niedziel i świąt (sobota - dostawa podwójna) do godz.6.00 - poz.2,3,4,5,6 - wg potrzeb minimum 2 x w tygodniu - Każda dostawa opatrzona atestami wystawionymi przez laboratorium kontroli jakości. Terminy przydatności do spożycia: mleko - wg atestu laboratorium masło - nie krótszy niż 1 tydzień w dniu dostawy. Środek transportu dopuszczony do przewozu art. żyw. w warunkach chłodniczych przez Państwową Inspekcję Sanitarną - możliwość kontroli dokumentacji monitorowania temp. Podczas transportu w dniu dostawy surowca. - wszystkie artykuły żywnościowe muszą posiadać oznakowanie terminu przydatności do spożycia, nie krótszy niż 3 miesiące, - Wykonawca zobligowany jest do przestrzegania ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (zgodnie z żądanym oświadczeniem)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.21.00-0, 15.51.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 -PRZYPRAWY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9 -PRZYPRAWY l.p. Nazwa artykułu j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wartość netto VAT % Wartość brutto producent Nazwa artykułu* 1. Sól warzona biała kg 300 2. Pieprz prawdziwy czarny mielony kg 10 3. Kwasek cytrynowy kg 3 4. Ziele angielskie kg 1,2 5. Majeranek kg 10 6. Liść laurowy szt 0,5 7. Papryka słodka mielona kg 3 8. Kminek kg 2 9. Gałka muszkatołowa mielona kg 1 10. Czosnek granulowany kg 4 11. Bulion grzybowy typu KNORR kg 2 12. Przyprawa do mięsa typu Delikat kg 7 13. Przyprawa do ryb typu Kamis kg 2,5 14. Przyprawa do drobiu typu Delikat kg 3 15 Przyprawa do bigosu typu Kamis 20 g szt 80 16. Przyprawa do flaków 20 g szt 180 17. Przyprawa do fasoli 20 g szt 10 18. Przyprawa do potraw typu Kucharek kg 70 19. Przyprawa do potraw typu Warzywko Kamis kg 6 20 Przyprawa w płynie op.1 /5 l l 126 21 Ocet spirytusowy 6%-10% 0,5 l but. szt 40 22 Sos do sałatek typu KNORR 9 g szt 200 23 Żelatyna spożywcza op.50 g szt 55 24 Oregano szt 10 25 Przyprawa do piernika op. 40 g szt 35 26 Soda oczyszczona op.50 g szt. 100 27 Przyprawa o smaku Gyros kg 4 28 Sól czosnkowa op.20 g szt 100 Wartość razem *- jeżeli dotyczy Wymagania - warzywa korzeniowe, ziemniaki segregowane wg wielkości, myte - dostawy nie rzadziej niż 1 x na 2 tygodnie. - wykonawca zobligowany jest do przestrzegania ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( zgodnie z żądanym oświadczeniem) - zamówienia faxem z jednodniowym wyprzedzeniem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - TŁUSZCZE ROŚLINNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 10 - TŁUSZCZE ROŚLINNE l.p. Nazwa artykułu j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wartość netto VAT % Wartość brutto producent Nazwa artykułu* 1. Margaryna typu mleczna w blokach kg 1 550 2 Margaryna typu palma w blokach kg 1 200 3 Olej uniwersalny luz l 1 750 4 Olej sojowy luz l 300 Wartość razem *- jeżeli dotyczy Wymagania - termin przydatności do spożycia w dniu dostawy nie krótszy niż 3 tygodnie - zamówienia faxem z dwudniowym wyprzedzeniem - środek transportu dopuszczony do przewozu art.żyw. w warunkach chłodniczych przez Państwową .Inspekcję Sanitarną - możliwość kontroli dokumentacji monitorowania temp.podczas transportu w dniu dostawy surowca. - wykonawca zobligowany jest do przestrzegania ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( zgodnie z żądanym oświadczeniem).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Organizacja wypoczynku zimowego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu.
- "Wyłonienie kadry dydaktycznej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii dzieci i młodzieży - Moduł IV"- powtórka
- "Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026"
- Zakup agregatów prądotwórczych do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO (ŁÓŻKO ELEKTRYCZNE, SZAFKA PRZYŁÓŻKOWA, ŁÓŻKO PORODOWE)
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Głowackiego 4 w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych -7 części (P80Gdańsk)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w celu realizacji żywienia zbiorowego dla uczestników przedsięwzięć szkoleniowych w Ośrodku Szkoleniowo-Konferencyjnym w Lucieniu
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego im. Misia Uszatka w Nowym Mieście
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





