To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-07-03
Katowice: Opracowanie koncepcji metodologicznej oraz wykonanie badań ilościowych i jakościowych ruchu turystycznego w województwie śląskim w roku 2008 oraz wizerunku województwa i identyfikacji mieszkańców z regionem oraz sporządzenie raportu końcowego
Numer ogłoszenia: 148516 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 126921 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląska Organizacja Turystyczna, ul. Mickiewicza, 40-085 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 207 20 71, fax 0 32 207 20 72.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji metodologicznej oraz wykonanie badań ilościowych i jakościowych ruchu turystycznego w województwie śląskim w roku 2008 oraz wizerunku województwa i identyfikacji mieszkańców z regionem oraz sporządzenie raportu końcowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Opracowanie koncepcji metodologicznej projektu, technik badawczych, które pozwolą na opracowanie wyników zgodnie z powyższymi zagadnieniami (1-4), z uwzględnieniem co najmniej takich metod badawczych jak: a)analiza desk research materiałów źródłowych dotyczących ilościowego i jakościowego ruchu turystycznego w minimum 30 atrakcjach turystycznych woj. śląskiego, wybranych po uzgodnieniu z Zamawiającym, w podziale na: ruch turystyczny w roku 2006, ruch turystyczny w roku 2007 i ruch turystyczny w pierwszej połowie 2008r. b) metoda wywiadów telefonicznych (CATI) -ogólnopolskie badanie ilościowe ruchu turystycznego w województwie śląskim oraz satysfakcji turystów odwiedzających województwo i wizerunek województwa. c)Focus Group Interview (FGI) przeprowadzone w woj. śląskim i w innych miastach Polski z osobami mającymi wiedzę na temat zagadnień promocji regionów (minimum 6 grup dyskusyjnych); dotyczy badania wizerunku województwa śląskiego i zauważalności oraz rozpoznawalności hasła promocyjnego województwa i poziomu identyfikacji mieszkańców z województwem. d)sondaż uliczny (PAPI) przeprowadzony w atrakcjach turystycznych województwa śląskiego w minimum 30 punktach wyznaczonych w uzgodnieniu z Zamawiającym; badanie satysfakcji oraz wizerunku województwa wśród turystów odwiedzających województwo oraz struktury ruchu turystycznego w województwie śląskim. 2.Skonstruowanie narzędzi badawczych (np. kwestionariuszy, skryptów, nagrań) oraz schematu doboru prób do badań z określeniem wielkości próby, harmonogramu, ilości i miejsc przeprowadzanych badań w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3.Realizacja, monitorowanie i kontrola przeprowadzenia badań, wykonanych wyłącznie na zlecenie Zamawiającego w ramach niniejszego zamówienia. 4.Opracowanie wyników oraz raportów, które zostaną przekazane Zamawiającemu w postaci pisemnej oraz elektronicznej na CD w liczbie po 3 egzemplarze w każdej wersji. Raport końcowy należy sporządzić z uwzględnieniem następujących elementów: opisowa cześć metodologiczna, szczegółowe wyniki badań przedstawione w postaci map, tabel, wykresów, materiałów analitycznych i źródłowych. Raport końcowy należy sporządzić w plikach Word, a dane liczbowe w postaci plików Excel. 5.Przekazanie Zamawiającemu wszystkich materiałów źródłowych uzyskanych podczas realizacji zamówienia (np. ankiety, nagrania itp.) 6.Publiczna prezentacja wyników badań dla Zamawiającego i zainteresowanych osób. 7.Przeniesienie nieodpłatnie na Zamawiającego praw autorskich do metodologii badań oraz raportu końcowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 73.30.00.00 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój Kod CPV wg słownika 2008: 73.30.00.00 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 171300 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SMG/KRC Poland-Media S.A., ul. Nowoursynowska 154A, 02-797 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 171300
- Oferta z najniższą ceną: 162000 / oferta z najwyższą ceną: 175800
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Nowoczesne metody lutowania..." w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach"
- Przeprowadzenie kursu dla nauczycieli z zakresu "Nowoczesne metody lutowania..." w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach"
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.