eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Opracowanie koncepcji metodologicznej oraz wykonanie badań ilościowych i jakościowych ruchu turystycznego w województwie śląskim w roku 2008 oraz wizerunku województwa i identyfikacji mieszkańców z regionem oraz sporządzenie raportu końcowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-03

Katowice: Opracowanie koncepcji metodologicznej oraz wykonanie badań ilościowych i jakościowych ruchu turystycznego w województwie śląskim w roku 2008 oraz wizerunku województwa i identyfikacji mieszkańców z regionem oraz sporządzenie raportu końcowego
Numer ogłoszenia: 148516 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 126921 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląska Organizacja Turystyczna, ul. Mickiewicza, 40-085 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 207 20 71, fax 0 32 207 20 72.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji metodologicznej oraz wykonanie badań ilościowych i jakościowych ruchu turystycznego w województwie śląskim w roku 2008 oraz wizerunku województwa i identyfikacji mieszkańców z regionem oraz sporządzenie raportu końcowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Opracowanie koncepcji metodologicznej projektu, technik badawczych, które pozwolą na opracowanie wyników zgodnie z powyższymi zagadnieniami (1-4), z uwzględnieniem co najmniej takich metod badawczych jak: a)analiza desk research materiałów źródłowych dotyczących ilościowego i jakościowego ruchu turystycznego w minimum 30 atrakcjach turystycznych woj. śląskiego, wybranych po uzgodnieniu z Zamawiającym, w podziale na: ruch turystyczny w roku 2006, ruch turystyczny w roku 2007 i ruch turystyczny w pierwszej połowie 2008r. b) metoda wywiadów telefonicznych (CATI) -ogólnopolskie badanie ilościowe ruchu turystycznego w województwie śląskim oraz satysfakcji turystów odwiedzających województwo i wizerunek województwa. c)Focus Group Interview (FGI) przeprowadzone w woj. śląskim i w innych miastach Polski z osobami mającymi wiedzę na temat zagadnień promocji regionów (minimum 6 grup dyskusyjnych); dotyczy badania wizerunku województwa śląskiego i zauważalności oraz rozpoznawalności hasła promocyjnego województwa i poziomu identyfikacji mieszkańców z województwem. d)sondaż uliczny (PAPI) przeprowadzony w atrakcjach turystycznych województwa śląskiego w minimum 30 punktach wyznaczonych w uzgodnieniu z Zamawiającym; badanie satysfakcji oraz wizerunku województwa wśród turystów odwiedzających województwo oraz struktury ruchu turystycznego w województwie śląskim. 2.Skonstruowanie narzędzi badawczych (np. kwestionariuszy, skryptów, nagrań) oraz schematu doboru prób do badań z określeniem wielkości próby, harmonogramu, ilości i miejsc przeprowadzanych badań w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3.Realizacja, monitorowanie i kontrola przeprowadzenia badań, wykonanych wyłącznie na zlecenie Zamawiającego w ramach niniejszego zamówienia. 4.Opracowanie wyników oraz raportów, które zostaną przekazane Zamawiającemu w postaci pisemnej oraz elektronicznej na CD w liczbie po 3 egzemplarze w każdej wersji. Raport końcowy należy sporządzić z uwzględnieniem następujących elementów: opisowa cześć metodologiczna, szczegółowe wyniki badań przedstawione w postaci map, tabel, wykresów, materiałów analitycznych i źródłowych. Raport końcowy należy sporządzić w plikach Word, a dane liczbowe w postaci plików Excel. 5.Przekazanie Zamawiającemu wszystkich materiałów źródłowych uzyskanych podczas realizacji zamówienia (np. ankiety, nagrania itp.) 6.Publiczna prezentacja wyników badań dla Zamawiającego i zainteresowanych osób. 7.Przeniesienie nieodpłatnie na Zamawiającego praw autorskich do metodologii badań oraz raportu końcowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 73.30.00.00 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój Kod CPV wg słownika 2008: 73.30.00.00 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 171300 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SMG/KRC Poland-Media S.A., ul. Nowoursynowska 154A, 02-797 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 171300
  • Oferta z najniższą ceną: 162000 / oferta z najwyższą ceną: 175800
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.