eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piława GórnaBudowa drogi transportu rolnego ul. Słoneczna w Piławie Górnej



Ogłoszenie z dnia 2007-08-23

Piława Górna: Budowa drogi transportu rolnego ul. Słoneczna w Piławie Górnej
Numer ogłoszenia: 148505 - 2007; data zamieszczenia: 23.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piława Górna, ul. Piastowska 29, 58-240 Piława Górna, woj. dolnośląskie, tel. 074 8324934, fax 074 8371386.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilawagorna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi transportu rolnego ul. Słoneczna w Piławie Górnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest gruntowna odbudowa drogi ul. Słonecznej obejmująca odbudowę istniejącego układu komunikacyjnego poprzez wymianę - odbudowę nawierzchni drogi. Ulica Słoneczna jest ulicą dojazdową do kilku posesji zlokalizowanych w jej ciągu, stanowi również dojazd do gruntów rolnych ( pól ). Posiada nawierzchnię jezdni o szerokości zmiennej do 3,00 m. Ulica Słoneczna nie posiada kanalizacji deszczowej i jest odwadniana powierzchniowo na przyległe tereny. Administratorem drogi jest Gmina Piława Górna. 1. Charakterystyka, zakres oraz ilość robót do wykonania, opisane są w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej pn. Odbudowa drogi transportu rolnego ul. Słoneczna , który jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego pok. 19 w godz. od 10,00 do 13,00 lub który można otrzymać, w wersji elektronicznej lub za zaliczeniem pocztowym albo w siedzibie Zamawiającego, wraz ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarem robót. .2. DANE : Odbudowa drogi transportu rolnego ul. Słoneczna Długość 214,75 mb Jezdnia o szer. zmiennej od 3,0 m do 3,5 m Pobocza o szer. zmiennej min. 30 cm 3.Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego zamknięta krawężnikami wystającymi na 12 cm z obniżeniem na wjazdach do 2 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm - MMA o uziarnieniu 0/12,8 - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm - MMA o uziarnieniu 0/16 - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mech. gr. 23 cm wzmocnienie istniejącego podłoża : - warstwa 15 cm doziarnionego gruntu stabilizowanego cementem o RM= 2,5 MPa , Odwodnienie jezdni i pobocza poprzez pochylenia podłużne i poprzeczne odprowadzające wody opadowe powierzchniowo na teren przyległy oraz do wpustów. Istniejące uzbrojenie : kanalizacja sanitarna, sieć gazowa, sieć wodociągowa, kabel elektryczny i linie energetyczne napowietrzne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie będzie żądał wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . - osoby z uprawnieniami do kierowania i nadzorowania w zakresie robót drogowych 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także spełniają niżej wymienione warunki: 4. wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - min 2 roboty drogowe przebudowy lub budowy dróg o pow. min. 800 m2 łącznie 5. wykonali ww. prace z należytą starannością i posiadają dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie i posiadają: -referencje lub inne równoważne dokumenty dla robót budowlanych 6. Wykonawca złoży oświadczenie, że: a)spełnia warunki określone w art. 22 PZP b)nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP c)akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami 7. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej ( OC ) w zakresie swojej działalności. 8. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia 9. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie tzw. konsorcjum, powinna spełniać łącznie minimalne warunki dotyczące wykonawców. 10. Odrębnie każdy z partnerów konsorcjum zobowiązany jest do udokumentowania: a ) występowania w obrocie prawnym b ) nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ oraz wypełniony kosztorys ofertowy. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,( W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.) 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( w przyp. składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ) 4. Wykaz kadry technicznej przeznaczonej do realizacji zamówienia wraz z dokumentami stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, - dokumenty potwierdzające uprawnienia w branżach drogowej, - wg załącznika nr 3 do SIWZ - aktualne zaświadczenia w/w osób o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden wykonawca) 5. Wykaz wykonanych robót drogowych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - wg załącznika nr 4 do SIWZ , - min 2 roboty budowy lub przebudowy drogi o pow. min. 800 m2 łącznie. 6. Załączą a) referencje lub inne równoważne dokumenty dotyczące wykonawstwa, budowy lub przebudowy drogi od poprzednich zamawiających potwierdzające, że wymienione w załączniku 4 roboty zostały wykonane z należytą starannością. 7. Oświadczenia Wykonawcy: wg załącznika nr 2 do SIWZ 8. Zaakceptowany projekt umowy - wg załącznika nr IV do SIWZ 9. Ważną polisę ubezpieczeniową OC a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności. a ) Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót wg zał. nr 5 do SIWZ 10. Wypełniony wykaz przedłożonych dokumentów - wg zał. nr 4a 11. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W ww przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca ubiegający się wspólnie o zamówienia musi dołączyć do oferty odrębnie dokumenty zawarte w pkt 2 , 3 oraz pkt 7 SIWZ 12. Jeżeli Wykonawca nie złoży, dokumentów terminie określonym dokumentów art. 26 ust. 3 ustawy PZP, wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy PZP, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 13.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem tego kraju potwierdzające, że jest: - uprawniony do występowania w obrocie prawnym 14. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wyżej wymaganych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pilawagorna.ornak.bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzęd Miasta w Piławie Górnej ul. Piastowska 29 58-240 Piława Górna pok.nr 19 II piętro.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 19 II p. lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego Urząd Miasta Piława Górna ul. Piastowska 29 58-240 Piława Górna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.