Ogłoszenie z dnia 2016-07-21
Prochowice: Remont drogi gminnej w miejscowości Lisowice, Etap I i II
Numer ogłoszenia: 148501 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prochowice , ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584342 lub 8584343, faks 076 8584581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prochowice.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej w miejscowości Lisowice, Etap I i II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogi gminnej w granicach działki 550 wykonywany w 2 etapach. Etap I obejmuje część drogi o długości 330 m od włączenia do drogi powiatowej nr 1244D do skrzyżowania z sięgaczem drogi gminnej wraz z remontem sięgacza. Podstawowy zakres robót w tym etapie obejmuje Wykonanie nakładki bitumicznej o szerokości 4,5 m na całej długości drogi. Układ warstw nawierzchni Grubość warstw, Warstwa ścieralna 4 cm, Warstwa wiążąca 4 cm Profil z kruszywa kamiennego łamanego 0,31,5 mm śr. 3 cm Razem 11 cm Wykonanie nawierzchni zjazdów W rejonie włączenia do drogi powiatowej ułożenie nowych krawężników betonowych, zaniżonych 15x30 cm (światło 2 cm) na ławie betonowej (C12/15)z oporem. Włączenie do drogi powiatowej należy zrealizować poprzez sfrezowania na długości włączenia i szerokości 3,0m warstwy ścieralnej wraz z ponownym jej ułożeniem. Dodatkowo od strony Prochowic przełożenie nawierzchni istniejącego chodnika wraz z uzupełnieniem kostki brukowej Remont istniejącego ścieku betonowego Wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem o szer. 0,75 m i grubości 10 cm Remont nawierzchni sięgacza poprzez wykonaniem powierzchniowego utrwalenia grysami i emulsją po uprzednim wykonaniu remontu cząstkowego lokalnych ubytków nawierzchni Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych, zaworów wodociągowych i gazowych, kratek ściekowych oraz wymiana 2 hydrantów naziemnych na podziemne Wykonanie oznakowania pionowego. Etap II obejmuje remont dalszego odcinka drogi o długości 430 m od miejsca zakończenia I etapu ( na wysokości posesji nr 67) do włączenia do drogi wojewódzkiej nr 292. Podstawowy zakres robót w tym etapie obejmuje: Wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej o szerokości jezdni 3,5 m z poboczami utwardzonymi o szer. 0,75 m w przewężeniach min. szer. pobocza 0,50 m. Układ warstw nawierzchni Grubość warstwy z betonu asfaltowego: Warstwa ścieralna 4 cm, Warstwa wiążąca 4 cm Kruszywo łamane 0/31,5 mm - 20 cm Warstwa odcinająca z piasku - 10 cm Razem 38 cm W miejscu włączenia remontowanej drogi gminnej do drogi wojewódzkiej przewidziano ułożenie krawężnika betonowego 15x22 cm najazdowego na długości włączenia L=19 m. Przewidziano także odtworzenie przepustu drogowego w ciągu istniejącego rowy przydrożnego z rur dwuściennych PP, średnicy Dn= 600 mm i nośności SN8 Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych, zaworów wodociągowych i gazowych, kratek ściekowych Wykonanie oznakowania pionowego. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (potwierdzone dokumentem, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek, dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do wykonania zamówienia dysponuje osobami, które posiadają wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz ofertowy-wg formularza 1: 2.Kosztorys ofertowy uproszczony, sporządzony w sposób określony w SIWZ; 3. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty- np: aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej w celu sprawdzenia umocowania osób podpisujących ofertę. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub oferty i zawarcia umowy - jeżeli uprawnienia osoby podpisującej ofertę nie wynikają z załączonego dokumentu. 5.Dla podmiotów występujących wspólnie - dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w przetargu podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z występujących podmiotów. 6. Dowód wpłaty wadium. 7. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia polega na zasobach innego podmiotu, w celu udowodnienia że będzie dysponował jego zasobami wykonawca przedstawi Zamawiajacemu pisemne zobowiązanie tego podmiotu do udziału w realizacji zamówienia jako podwykonawca.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prochowice.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Prochowicach, ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat UMiG Prochowice, ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Remont współfinansowany ze środków Województwa Dolnośląskiego przeznaczonych na pomoc finansową jst na sfinansowanie ochrony, rekultywacji i poprawy jakości gruntów rolnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Dzwola
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3922Z Stobno - Mierzyn na odcinku od ul. Osiedle pod Lipami do miejscowości Stobno
- Przebudowa drogi gminnej wraz z budową mostu w Grabownicy Starzeńskiej.
- Poprawa infrastruktury drogowej w m. Kłodawa
- Budowa budynku garażowego z wykorzystaniem elementów istniejącej wiaty garażowej na działce nr ew.13/44 położonej w Stalowej Woli przy ul. Przemysłowej 6.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.