eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › Dostawa leków dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. NZOZ Szpital Powiatowy w Kluczborku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-08

Kluczbork: Dostawa leków dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. NZOZ Szpital Powiatowy w Kluczborku.
Numer ogłoszenia: 148396 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95002 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia S.A. N ZOZ Szpital Powiatowy, ul. M.C. Skłodowskiej 23, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4173502, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PCz S.A. NZOZ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. NZOZ Szpital Powiatowy w Kluczborku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadań od 1 do 5 jest sukcesywna dostawa leków przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załącznikach od 2 do 6 SIWZ Termin realizacji zamówienia maksymalnie 24 godziny od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem . Możliwość dostaw awaryjnych (w zamówieniu informacja pilne, dostawa awaryjna lub analogicznie) do 12 godzin od daty telefonicznego złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości i asortymentu w zależności od uzyskanych środków finansowych. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania (instrukcja użytkowania) i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności której pozycji oferta dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia , muszą posiadać wymagane odrębnymi przepisami właściwe zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. Termin przydatności oferowanych produktów do użycia nie może być krótszy niż 9 miesięcy. Zadanie nr 1 Leki - Pakiet nr 1 opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres, określono w załączniku nr 2 kod CPV - 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Zadanie nr 2 Leki - Pakiet nr 2 Opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres, określono w załączniku nr 3 Kod CPV - 33.60.00.00-6 Zadanie nr 3 Leki - Pakiet nr 3 Opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres, określono w załączniku nr 4 Kod CPV - 33.60.00.00-6 Zadanie nr 4 Leki - Pakiet nr 4 Opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres, określono w załączniku nr 5 Kod CPV - 33.60.00.00-6 Zadanie nr 5 Leki - Pakiet nr 5 Opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres, określono w załączniku nr 6 Kod CPV - 33.60.00.00-6.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Leki - Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SERIER POLSKA, ul. Annopol 6B, 03-236 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1445,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1296,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1296,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1296,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Leki - Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GSK SERVICES, ul. Grunwaldzka 189, 60-322 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24154,20

  • Oferta z najniższą ceną: 24154,20 / Oferta z najwyższą ceną: 24154,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Leki - Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SANOFI - AVENTIS, ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25679,38

  • Oferta z najniższą ceną: 25679,38 / Oferta z najwyższą ceną: 25679,38

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Leki - Pakiet nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGF URTICA, ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 327311,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 333119,58

  • Oferta z najniższą ceną: 333119,58 / Oferta z najwyższą ceną: 333119,58

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Leki - Pakiet nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SALUS INTERNATIONAL, ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84879,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47413,62

  • Oferta z najniższą ceną: 47413,62 / Oferta z najwyższą ceną: 48267,47

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.