Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-23
Warszawa: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
Numer ogłoszenia: 148392 - 2007; data zamieszczenia: 23.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna, ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, fax 022 6837977.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest dostawa środków czystości. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest dostawa artykułów gospodarczych. Łączna wielkość zamówienia: 131 849.92 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące Oryginalny kod CPV: 25.22.20.00 - Worki i torby z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 18.93.00.00 - Worki i torby Oryginalny kod CPV: 21.22.11.00 - Papier toaletowy Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.10.00 - Papier toaletowy Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 17.21.00.00 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.00.00 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym Oryginalny kod CPV: 17.23.20.00 - Maty Kod CPV wg słownika 2008: 39.53.20.00 - Maty Oryginalny kod CPV: 36.67.32.00 - Szczotki Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.42.00 - Szczotki Oryginalny kod CPV: 33.42.20.00 - Lustra Kod CPV wg słownika 2008: 38.62.20.00 - Lustra .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w pkt 2.7 i 4 SIWZ, składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Formularz ofertowy. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 4 SIWZ. W przypadku spółki jawnej i partnerskiej należy dołączyć do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki określającą sposób jej reprezentacji. 6. Kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem aktualnych kart charakterystyk preparatów niebezpiecznych lub niebezpiecznych substancji chemicznych (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 13 lipca 2002 r. w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego §5 ust. 1 i 2) - dotyczy zadania nr 1. 7. Kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem aktualnych oświadczeń producentów stwierdzających, że środki chemiczne są dopuszczone do stosowania w stołówkach żywienia zbiorowego - dotyczy zadania nr 1 poz.: 10, 11, 12, 17, 20, 26, 27, 28, 35, 36, 38, 39, 40, 42, 43, 45, 46, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 62, 63, 64, 70, 73, 76, 77, 78, 79, 80, 81 i dla zadania nr 2 poz.: 2, 59, 60, 72, 73, 74. 8. Próbki w postaci pojedynczych sztuk jakie będą dostarczane przez cały okres trwania umowy z oznaczeniem liczby porządkowej ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami opisanymi w pkt 2.7, ppkt 5) i 6) - dotyczy produktów równoważnych. Próbki będą zwrócone Wykonawcom po zakończeniu postępowania, a stronie będącej podmiotem umowy z Zamawiającym po zrealizowaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych WAT, Warszawa, ul. Kaliskiego 11 A, pok. nr 4..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa 49, skr. poczt. 50 z dopiskiem na kopercie: oferta na ...........
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości takich jak m.in.: odświeżacze powietrza, papier toaletowy, kostki wc, mydła mleczka, pasty, płyny do czyszczenia, proszki do prania.Wielkość zamówienia: 76 213.72 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-9, 25.22.20.00-3, 21.22.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarczych takich jak m.in.: dozowniki do mydła, kije do mopa, kosze na śmieci, szczotki do zamiatania, łopaty do śniegu, ścierki do kurzu, wiadra, worki na odpady, lustra, wieszaki, karnisze, mopy. Wielkość zamówienia 55 636.20 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3, 17.21.00.00-7, 17.23.20.00-7, 36.67.32.00-1, 33.42.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i obuwia ochronnego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Obsługa techniczna urządzeń i instalacji elektrycznych w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Usługa polegająca na mechanicznym sprzątaniu gruntu oraz utylizacji urobku na działce nr 89 z obrębu 1-08-24 położonej w Warszawie przy zbiegu ulic Poleczki, Tango, Wodzirejów i Poloneza
- Przebudowa ulicy Gibalskiego w ramach zadania "Modernizacja ulic na terenie Dzielnicy Wola - numer postępowania 33/ZP/25
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Kanał Mordy poprzez remont zastawki w km 1+874 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków czystości na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy w 2025 roku
- ZP/14/2025_Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Sukcesywna dostawa podkładów, fartuchów, masek, oraz materiałów medycznych i higienicznych dla USDK
- Zakup i sukcesywne dostawy worków do selektywnej zbiórki odpadów
- "Dostawy elementów plastikowych do generatorów Mo/Tc do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM"
- Dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.