Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-04
Warszawa: Wykonanie Studium Wykonalności projektu pod nazwą Centrum Komunikacji z Mieszkańcami, a w szczególności zidentyfikowanie i stworzenie listy wszystkich procesów realizowanych w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy i dokonanie ich analizy na potrzeby projektu budowy Contact Center
Numer ogłoszenia: 148381 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Studium Wykonalności projektu pod nazwą Centrum Komunikacji z Mieszkańcami, a w szczególności zidentyfikowanie i stworzenie listy wszystkich procesów realizowanych w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy i dokonanie ich analizy na potrzeby projektu budowy Contact Center.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Studium Wykonalności projektu pod nazwą Centrum Komunikacji z Mieszkańcami, a w szczególności zidentyfikowania i stworzenia listy wszystkich procesów realizowanych w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy i dokonania ich analizy na potrzeby projektu budowy Contact Center. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera SIWZ i wzór umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.51.20.00 - Usługi zarządzania dokumentami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy; 1.2. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonali, co najmniej jeden (1) zakończony projekt dotyczący opracowania dokumentacji analitycznej, dotyczącej opracowania systemu teleinformatycznego, wspierającego pracę contact center, której zakres obejmował analizę oraz opisanie co najmniej 100 realizowanych procesów; 1.3. Dysponują lub będą dysponować następującymi osobami do wykonania zamówienia: a) minimum jedną osobą, posiadającą kwalifikacje do pełnienia funkcji Kierownika Projektu, posiadającą doświadczenie w przygotowaniu lub realizacji projektów potwierdzone udziałem w co najmniej jednym projekcie związanym z budową systemów teleinformatycznych, w roli kierownika projektu, związanym z budową systemu teleinformatycznego oraz posiadającą certyfikat PRINCE 2 na poziomie co najmniej foundation lub certyfikat równoważny. b) minimum jedną osobą posiadającą kwalifikacje do pełnienia funkcji Analityka procesów biznesowych posiadającą doświadczenie w zakresie analizy procesów biznesowych dla jednostek administracji publicznej potwierdzone udziałem, jako analityk procesów biznesowych (lub pełniący równoważną funkcję w zespole projektowym), w co najmniej jednym projekcie polegającym na analizie, co najmniej 50 procesów biznesowych, wykonanej pod kątem wdrożenia systemu teleinformatycznego w jednostce administracji publicznej; c) minimum jedną osobą posiadającą kwalifikacje do pełnienia funkcji Architekta systemów teleinformatycznych, posiadającą doświadczenie w przygotowaniu lub w przygotowaniu i realizacji projektów związanych z budową systemów teleinformatycznych potwierdzone udziałem, co najmniej w jednym projekcie, w roli Architekta systemu (lub pełniący równoważną funkcję w zespole projektowym), dotyczącym budowy systemu teleinformatycznego. Złożenie przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 2 będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz wykonanego z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednego (1) zakończonego projektu dotyczącego opracowania dokumentacji analitycznej, dotyczącej opracowania systemu teleinformatycznego, wspierającego pracę contact center, której zakres obejmował analizę oraz opisanie co najmniej 100 realizowanych procesów - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ; d) dokumenty potwierdzające, że prace wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt. 2 lit. c) zostały wykonane należycie (np. referencje); e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; f) dokumenty sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, potwierdzające, że osoby wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2. lit. e) spełniają warunki określone w pkt 1.3. lit. a, b, c; g) zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 2) Ustawy w przypadku, gdy Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php,.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, pokój nr 13, piętro IV.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, pokój nr 13, piętro IV.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert 15/09/2009 godz. 10:30, Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, pokój nr 15 (sala konferencyjna), piętro IV. Osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami: w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Bogumiła Szymańska - Główny Specjalista (CKS) tel.: 022 338-71-39 w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: Jolanta Kotowicz - Główny Specjalista (BZP) tel.: 0-22 443-14-13 fax: 0-22 443-14-02.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





