Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-06
Warszawa: Mycie i czyszczenie pojazdów
Numer ogłoszenia: 148369 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mycie i czyszczenie pojazdów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego nadwozi oraz odkurzanie wnętrza pojazdów służbowych (osobowych, osobowo-terenowych oraz furgonów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t.) użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie dzielnicy w której siedzibę ma Komenda Rejonowa Policji lub miasta/gminy w której siedzibę ma Komenda Powiatowa Policji. 2. Zamawiający wymaga, aby obiekt w którym świadczone będą usługi był wyposażony w minimum jedno stanowisko do mycia pojazdów o minimalnej wysokość 2,5 m - liczonej od powierzchni gruntu oraz jedno stanowisko wyposażone w odkurzacz przemysłowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponować myjnią automatyczną lub ręczną posiadającą co najmniej 1 stanowisko do mycia pojazdów o wysokości min. 2,5 m oraz co najmniej 1 stanowisko do odkurzania wnętrza pojazdów wyposażone w odkurzacz przemysłowy zlokalizowaną (odpowiednio do zadania), na terenie miasta/gminy w którym ma siedzibę Komenda Powiatowa Policji/ na terenie Warszawy w dzielnicach działania Komendanta Rejonowego Policji
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie z w/w strony lub na wniosek przesłany z kopią wpłaty do WZP KSP ul. Nowolipie 2, 00-150 W-wa, opłata 33,05 PLN przelew na rachunek 75 1010 1010 0056 5622 31 000 000.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Punkt Obsługi Interesanta KSP, Warszawa, ul. Nowolipie 2, czynny w godz. 7.00. - 17.00. w dni robocze (od poniedziałku do piątku) lub przesłać pocztą.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mycie i odkurzanie pojazdów służbowych Policji użytkowanych na terenie powiatu Wołomińskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. usługi mycia zewnętrznego pojazdów: a) osobowych w planowanej ilości -1100; b) osobowo-terenowych w planowanej ilości - 40; c) typu furgon w planowanej ilości - 240; 2. usługi odkurzanie wnętrza pojazdów: a) osobowych w planowanej ilości - 275; b) osobowo-terenowych w planowanej ilości -10; c) typu furgon w planowanej ilości - 60;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mycie i odkurzanie pojazdów służbowych Policji użytkowanych na terenie powiatu Pruszkowskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. usługi mycia zewnętrznego pojazdów osobowych: a) w planowanej ilości - 1100; b) osobowo-terenowych w planowanej ilości - 20; c) typu furgon w planowanej ilości - 160; 2. usługi odkurzanie wnętrza pojazdów: a) osobowych w planowanej ilości - 275; b) osobowo-terenowych w planowanej ilości - 5; c) typu furgon w planowanej ilości - 40;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mycie i odkurzanie pojazdów służbowych Policji użytkowanych na terenie powiatu Legionowskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. usługi mycia zewnętrznego pojazdów osobowych: a) w planowanej ilości - 620; b) osobowo-terenowych w planowanej ilości - 20; c) typu furgon w planowanej ilości - 140; 2. usługi odkurzanie wnętrza pojazdów: a) osobowych w planowanej ilości - 155; b) osobowo-terenowych w planowanej ilości - 5; c) typu furgon w planowanej ilości - 35;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mycie i odkurzanie pojazdów służbowych Policji użytkowanych na terenie dzielnic Warszawy: Bielany, Żoliborz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. usługi mycia zewnętrznego pojazdów: a) osobowych w planowanej ilości - 600; b) typu furgon w planowanej ilości - 60; 2. usługi odkurzanie wnętrza pojazdów: a) osobowych w planowanej ilości - 150; b) typu furgon w planowanej ilości - 15;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mycie i odkurzanie pojazdów służbowych Policji użytkowanych na terenie Praga Południe, Rembertów, Wawer, Wesoła.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. usługi mycia zewnętrznego pojazdów: a) osobowych w planowanej ilości - 1060; b) osobowo-terenowych w planowanej ilości - 40; c) typu furgon w planowanej ilości - 280; 2. usługi odkurzanie wnętrza pojazdów: a) osobowych w planowanej ilości - 265; b) osobowo-terenowych w planowanej ilości - 10; c) typu furgon w planowanej ilości - 70;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby NID
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa cieplarki laboratoryjnej - inkubatora mikrobiologicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





